Перегляд за Автор "Kozlenko Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компоненти проєктної культури майбутніх педагогів(2023) Козленко Володимир; Kozlenko VolodymyrУ статті визначено й схарактеризовано компоненти проєктної культури майбутніх педагогів.Для вирішення поставленої мети було використано такі методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної літератури, нормативних документів, матеріали періодичних видань із теми дослідження;структурно‐логічний аналіз та систематизація; зіставлення різних поглядів на проблему; узагальнення.Встановлено, що розвиток проєктної культури майбутніх педагогів необхідно здійснювати через формування її аксіологічного, проєктно‐діяльнісного та особистісно‐творчого компонентів.Аксіологічний компонент розкриває проєктну культуру педагога з позиції володіння сукупністю життєвих та професійних цінностей. Проєктно‐діяльнісний компонент розкриває шляхи здійснення проєктної діяльність педагога. Для педагога в якості проєктних важливо оволодіти такими діями, як планування, генераціявання ідей, реалізація задуманого,прогнозування, педагогічне проєктування тощо.Особистісно‐творчий компонент розкриває проєктну культуру майбутнього педагога як специфічний спосіб реалізації індивідуальних особливостей (якостей) людини, що дозволяють їй здійснювати творчу проєктну діяльність.Перспективи подальших досліджень вбачаємо у визначені критеріїв,показників та рівнів сформованості проєктної культури майбутніх педагогів.Документ Розвиток професійної культури майбутніх педагогів(2023) Козленко Володимир; Kozlenko VolodymyrУ статті розкрито зміст та особливості формування професійної культури майбутнього педагога в умовах закладу вищої освіти. Для вирішення поставленої мети було використано такі методи дослідження: теоретичні:аналіз педагогічної літератури, нормативних документів, матеріали періодичних видань із теми дослідження; структурно‐логічний аналіз та систематизація;зіставлення різних поглядів на проблему; узагальнення. Встановлено, що процес формування професійно культури майбутнього педагога є складним, динамічним і багатогранним процесом формування професійної позиції, професійної компетентності, педагогічної етики, педагогічної майстерності. Кінцевим результатом навчання студента повинен стати досконалий рівень сформованості професійно‐педагогічної культури. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у визначені та обґрунтуванні педагогічних умов розвитку проєктної культури майбутніх педагогів.Документ Соціальна компетентність як важлива складова проєктної культури майбутнього педагога(2023) Козленко Володимир; Kozlenko VolodymyrУ статті обґрунтовано значення соціальної компетентності як важливої складової проєктної культури майбутнього педагога. Для вирішення поставленої мети було використано такі методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної літератури, нормативних документів, матеріали періодичних видань із теми дослідження; структурно‐логічний аналіз та систематизація; зіставлення різних поглядів на проблему; узагальнення. Встановлено, що соціальна компетентність майбутнього вчителя є важливою складовою його професійної підготовки. Розвинута соціальна компетентність допомагає вчителю залучати учнів до активної участі,розуміти їх потреби та інтереси, сприяє формуванню педагогічної майстерності та підвищує якість навчання та виховання. Проєктна культура майбутнього педагога є ключовим аспектом його професійної підготовки. Проєктна культура розвиває у майбутніх педагогів компетенції у плануванні та організації проєктної діяльності,сприяє формуванню соціальної компетентності та педагогічної майстерності.Напрямками подальших наукових пошуків вбачаємо у досліджені ефективних методів формування творчого мислення у майбутніх педагогів через проєктну діяльність.Документ Становлення проєктої компетентності майбутнього фахівця в умовах оновлення інформаційної культури суспільства(2023) Козленко Володимир; Kozlenko VolodymyrУ статті розкрито теоретичні засади проєктної діяльності та проєктного методу та особливості їх застосування у процесі підготовки фахівців у закладі вищої освіти.Ми виходили з того, що проєктна діяльність – це інтегративна система, орієнтована на послідовне поетапне вирішення професійних завдань і досягнення прогнозованих продуктів.Ефективність реалізації цієї системи буде досягнуто на основі професійного діяльнісного супроводу проєктної діяльності інформаційними ресурсами та технологіями.Стаття присвячена обґрунтуванню цієї інтеграційної системи.Проаналізовано тенденції впровадження інформаційних технологій у сучасне суспільство та наголошено на їх значущості для формування проєктної компетентності майбутніх фахівців.Документ Сучасні методики формування професійної культури майбутнього викладача(2023) Козленко Володимир; Kozlenko VolodymyrСтаття є актуальної для сучасної освіти, містить важливі теоретичні положення та практичні рекомендації щодо формування професійної культури майбутнього викладача. Метою статті є вибір та обґрунтування сучасних методик формування професійної культури майбутнього викладача. Автором було застосовано такі загальнонаукові методи дослідження: аналіз, синтез,порівняння, структурно‐логічний, аналогія, узагальнення. У тексті робиться акцент, на тому, що сучасний викладач повинен володіти не лише глибокими знаннями та професійними навичками, а й високою професійною культурою.Обґрунтовано положення, що професійна культура викладача охоплює сукупність його знань, умінь, навичок, цінностей, установок, що забезпечують ефективну професійну діяльність. Виділено сучасні дидактичні методики формування професійної культури майбутніх викладачів: тренінги, які дозволяють майбутнім викладачам опанувати необхідні професійні вміння та навички через практичні заняття; кейс‐метод, який розвиває професійне мислення та вміння розв’язувати педагогічні проблеми; проектне навчання, яке формує здатність реалізовувати педагогічні ідеї та працювати в команді; інформаційно‐комунікаційні технології,які забезпечують доступ до світових освітніх ресурсів; майстер‐класи, які дозволяють переймати досвід професіоналів у вирішенні практичних завдань. У висновках та перспективах подальших досліджень охарактеризовановикористання інтерактивних технологій, методик для розвитку творчої особистості майбутніх викладачів та формування професійної культури.