Перегляд за Автор "Koziar Mykhailo Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження інноваційних технологій дистанційного навчання у підготовку майбутніх офіцерів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Козяр Михайло Миколайович; Koziar Mykhailo Mykolaiovych; Маланюк Наталія Михайлівна; Malaniuk Nataliia Mykhailivna; Дзюба Петро Миколайович; Dziuba Petro MykolaiovychУ статті розглядаються питання оновлення методів військової освіти шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. Це пов’язане з важливими подіями в житті українців (з пандемією COVID‐19 і військової агресії Росії проти України), потрбували перегляду педагогічних підходів до освітнього процесу. Однри з підходів полягав у впровадження дистанційного навчання. Показано, що процес переходу від очного, змішаного до дистанційного навчання вимагав суттєвих змін у проведенні навчального процесу. Цей перехід дозволив виявити недоліки, які існували за традиційної фррми навчання. Визначено, що нині все більша кількість закладів вищої освіти впроваджують особистіно орієнтовані технології, дозволяє перейти на дистанційну форму навчання. За цією формою навчання студент опрацьовує матеріал самостійно і може отримати індивідуальну консультацію викладача саме в той момент, коли це йому потрібно, а враховуючи, що вони індивідуально, це підвищує їх значення. Було визначено найбільш вживані технологіх, які можна використати при дистанційному навчанні.До таких технологій ми віднесли: «Idea Mixer», GROW, блокчейн, лонгрід, геокешинг, освітній WEB‐квест, семпл‐технології. Було визначено, які з цих технологій найбільш доцільно застосувати у підготовці майбутніх офіцерів. Серед перелічених технологій найкращі результати при підготовці майбутніх офіцерів одержали при впроваджені Idea Mixer і семпл‐технології. Технологія Idea Mixer. В її основу покладено створення проектів,в основу яких курсанти поставили умови підготовки майбутніх офіцерів на сучасних тренажерах, що відповідає підготовці на території України, дозволять бути готовими до використання зброї НАТО. Для дистанційного навчання можна використати семпл‐технологію. Технологія поєднує традиційні і сучасні технології. Дослідження показали, що саме таке поєднанняє найбільш доцільним на сучасному етапі розвитку освіти. Семпл‐технологія передбачає поєднання професійно‐освітніх програм і професійної технології (спрацьовує принцип звязку теорії з практикою).Документ Специфічні особливості підготовки майбутніх фахівців інженерних військ до професійної діяльності в навчальних центрах(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Козяр Михайло Миколайович; Koziar Mykhailo Mykolaiovych; Маслій Олег Миколайович; Maslii Oleh Mykolaiovych; Діденко Олександр Васильович; Didenko Oleksandr VasylovychВ умовах російсько‐української війни виникає необхідність в підготовці у закладах військової совіти висококваліфікованих військових інженерах, які володіють сучасними вміннями і методами ведення інженерних робіт в умовах інтенсивних бойових дій, здатні до оперативної адаптації до нових викликів(нестандартні мінні загрози, фортифікаційне будівництво в урбанізованих умовах, новітні технологічні засоби тощо), що виникають на театрі бойових дій. Водночас, стрімкий технологічний прогрес, що нині відбувається в усьому світі, породжує розробку й впровадження нових технологій й у військово‐промисловий комплекс країн. Це трансформує вимоги до підготовки фахівців інженерного забезпечення військ. Значущою особливістю навчання курсантів визначено інформатизацію. В умовах інформатизації життя й розширення номенклатури засобів оззброєння в контексті російсько‐української війни та стрімкої їхньої модифікації пріоритетне значення в системі військової освіти має підготовка фахівців інженерного забезпечення війсь до діяльності в інформаційному просторі, формування професійної готовності до самостійної її організації. Застосування інформаційних технологій в підготовці майбутніх фахівців інженерних військ забезпечує індивідуалізацію професійної підготовки здобувачів, підвищує гуманітарну складову освітнього процесу, розширює можливості мотивування курсантів до самостійного пошуку та накопичення інформації. До переліку особливостей підготовки майбутніх фахівців інженерних військ належить в умовах сьогодення вийнятова практико‐зорієнтованість. Діяльнісна складова підготовки забезпечує майбутніх фахівців необхідними практичними навичками, що є ключовими для ефективного виконання завдань в умовах сучасних викликів та бойових операцій. Аналіз практики підготовки фахівців інженерних військ дає змогу резюмувати, що практикозорієнтоване навчання базується на використанні сукупності методів, які можна систематизувати в кілька груп: безпосередні практичні заняття курсантів на тренувальних майданчиках та полігонах; організація та проведення військових полігонних та польових кількаденних навчань, під час яких майбутні військові інженери мають змогу працювати в умовах, максимально наближених до реальних бойових дій; моделювання і симуляції бойових умов, що означає в військовій освіті створення та відпрацювання дій військових інженерів в різних сценаріях бойових операцій; стажування та практична підготовка в реальних умовах; використання кейс‐стаді.Документ Історичні аспекти розвитку лідерства у підготовці фахівців(2023) Козяр Михайло Миколайович; Koziar Mykhailo Mykolaiovych; Дзюба Петро Миколайович; Dziuba Petro Mykolaiovych; Маланюк Наталія Михайлівна; Malaniuk Nataliia MykhailivnaУ статті розглянуто історичні аспекти розвитку питань лідерства,виникнення нового напряму – лідерології, який поширився як в педагогіці, так і психології. Вперше згадки про лідерство розпочалося в Давнійи Греції у працях Сократа.Учень Сократа Ксенофонт серед усіх якостей лідера виділяв: помірність,справедливість, проникність, дружелюбність, присутність духу, тактовність,гуманність, співчутливість, люб’язність, хоробрість, великодушність, щедрість,уважність. Цей перелік практично не змінився до нинішнього часу. Олександр Македонський до переліку добавив гуманізм по відношенню до воїна. Розвиток лідерства набув поширення в кінці 70‐х років ХХ ст., звертаючи увагу на мораль лідера, цінності якості, обґрунтовують різницю у поняттях «лідерство» та «менеджмент», розробляють можливі моделі майбутнього лідерства ХХІ століття. Нині дослідниками внесені деякі корективи у поняття «лідерство» і воно пов’язане з більш‐менш організованою групою людей, що об’єднані загальною метою, цінностями, інтересами тощо».У цей період у закордонній літературі описано підхід з позицій рівня розвиненості групи. Було розпочато експериментальне дослідження з проблеми формування якостей лідера і управлінця. Дослідження українських науковців із проблеми лідерства можна розподілити на: філософські, психологічні, педагогічні,військово‐педагогічні та військово‐психологічні напрями. Значна кількість досліджень із проблеми лідерства булла проведена у кінці ХХ – на початку ХХІ ст. : соціально‐філософський аспект лідера; характер ознак лідерства у сучасному суспільстві; методологічні підходи У психології увага приділялась таким напрямам: психологічні особливості лідерства;психологічні особливості мотивації лідерства; психологічний аналіз здібностей до лідерської діяльності членів молодіжних громадських об’єднань.