Перегляд за Автор "Kozeruk Kyrylo"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи контролю в процесі занять фізичними вправами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Денисовець Анатолій; Denysovets Anatolii; Козерук Кирило; Kozeruk Kyrylo; Кваша Наталія; Kvasha NataliiaКонстатовано, що однією з важливих ланок управління діяльністю в галузі фізичної культури та спорту є система комплексного контролю, яка дає змогу оцінювати підготовленість організму на всіх етапах процесу фізичного виховання. Зазначено про важливість упровадження в практику діяльності фахівців фізичної культури та спорту комплексного контролю, який передбачає використання як педагогічного, так і медико-біологічного контролю. Описано низку тестів, що запропоновано використовувати в процесі занять фізичними вправами зі студентами для оцінки морфо-функціональних показників підготовленості організму.Документ Методика корекції маси тіла учнів у процесі формального та неформального навчання фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Козерук Кирило; Kozeruk Kyrylo; Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Яременко Володимир; Yaremenko Volodymyr; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychАктуалізується питання надмірної маси тіла учнів у закладах середньої освіти. Окреслено особливості методики корекції маси тіла учнів засобом комплексного впливу в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Розподілено учнів, які потребують корекції маси тіла, відповідно до інструктивних положень. Виокремлено етапи оздоровчих методик для учнів з надмір¬ною масою тіла в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Перспективи подальших досліджень полягають у впровадженні досліджених методик у практику роботи вчителів фізичної культури та проведення тестувань щодо результатів їх ефективності.Документ Методичні рекомендації із організації дозвіллєвої діяльності для майбутніх фахівців фітнесу та рекреації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Короваєва Богдана; Korovaieva Bohdana; Паришкура Юлія; Paryshkura Yuliia; Томіч Лілія; Tomich Liliya; Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Козерук Кирило; Kozeruk KyryloКонстатовано про те, що сучасний світ давно став цифровим, і з кожним днем діджиталізація все більше заповнює і особистий простір людини. Система освіти має бути спрямованою на задоволення потреб суспільства в цілісних, творчо розвинених фахівцях, які володіють сучасними методами навчання й спроможні до застосування у професійній діяльності інноваційних, у тому числі комп'ютерних технологій, та завдяки цьому вдосконалювати свої фахові компетентності, педагогічну майстерність, культуру, духовність, соціальну й творчу активність. Виявлено, що в неформальному навчанні, зокрема в закладах позашкільної освіти, відбувається цілеспрямований процес виховання та навчання особистості, формування її творчої компетентності, яка має свободу вибору професії, отримання знань про матеріальний та духовний світ. Реалізація цього процесу значною мірою залежить від рівня професійної підготовки педагогічних працівників. Рекомендовано проведення розроблених вікторин, що сприятиме піднесенню ролі козацтва в суспільстві. І це позначається і на укріпленні самої держави України, її єдності та цілісності. Проведення вікторин за даною методичною розробкою сприяє зміцненню українських родин через розуміння того, як козаки цінували своїх родичів, своїх батьків, дружин, дітей, як прагнули їх захищати. Розроблені вікторини, під час їх використання в якості сімейних ігор, дозволяють членам родини більше дізнатися одне про одного, сприяють зв'язку поколінь, закріпленню народних традицій та звичаїв, дозволяють ефективно та змістовно провести вільний час. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі створення та впровадження у процес неформального навчання, це - приклад роботи для з організації дозвіллєвої діяльності для майбутніх фахівців фітнесу та рекреації. Адже, яскрава візуалізація питань вікторин не залишить байдужими дітей і молодь, як приваблюючий та мотиваційний фактор для навчання та активного відпочинку, а цікава гра перетворюється у форму контролю здобутих знань.Документ Формування кінезіологічної компетентності студентів у процесі фізкультурно-спортивної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Печко Олександр; Pechko Oleksandr; Горобей Микола; Horobei Mykola; Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Козерук Кирило; Kozeruk KyryloПроведено аналіз даних сучасної наукової літератури з проблеми формування кінезіологічної компетентності студентів закладів вищої освіти. Показано, що значна частина студентів має хронічний дефіцит рухової активності. Звична гіпокінезія виникає внаслідок недооцінки значущості тілесності в життєдіяльності та недостатньої кінезіологічної компетентності студентської молоді. Результатом такого стану системи фізичного виховання є низький рівень потреби в здоровому способі життя студентів. Здійснено підбір і обґрунтування комплексу вправ «тріади здоров’я» С. М. Бубновського для формування кінезіологічної компетентності студентів, що включає згинання та розгинання рук в упорі лежачи, присідання та піднімання в сід з положення лежачи в поєднанні з діафрагмальним диханням і розтяжкою.