Перегляд за Автор "Kostashchuk Oksana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання професійної честі майбутнього вчителя в умовах проходження педагогічної практики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Костащук Оксана; Kostashchuk OksanaУ статті автор обґрунтовує актуальність проблеми виховання професійної честі майбутнього вчителя під час проходження педагогічної практики. Для актуалізації потенційних можливостей практики у вихованні професійної честі автор пропонує спеціальні вправи та завдання, виховні заходи, тренінги, бесіди тощо. Доведено, що самостійна робота студентів-практикантів на посаді вчителя, проведення ним виховних заходів, уроків, вивчення особистості дитини забезпечує можливість переносу у практичну діяльність засвоєних знань із проблеми виховання професійної честі як значущої особистісно-професійної якості, удосконалення способу дій та операцій, а також вироблення власного індивідуального стилю, здатності до рефлексії.Документ Виховання професійної честі майбутніх учителів у процесі навчання(2015) Костащук Оксана; Kostashchuk OksanaУ статті автор обгрунтовує актуальність проблеми виховання професійної честі майбутнього вчителя у процесі навчання, розкриваючи дефініції поняття «честь», «професійна честь», «професійна честь учителя». На основі аналізу наукових доробків виокремлено структурні компоненти професійної честі, сформованість яких забезпечує успішність професійної підготовки майбутнього вчителя.Документ Педагогічний потенціал інноваційних технологій навчання у процесі формування медіакомпетентності учнів початкової школи(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Костащук Оксана; Kostashchuk OksanaУ статті автор обґрунтовує актуальність проблеми формування медіа компетентності учнів початкової школи засобами інноваційних технологій навчання. Розкрито необхідність формування такого поняття як «медіакомпетентність» як провідного аспекту споживання інформації, що охоплює усіх громадян, у тому числі й учнів молодшого шкільного віку. Доведено, що у сучасних реаліях трансформації системи освіти, стрімкого розвитку інформаційного потоку та технологій, особливого значення набуває проблема формування медіаграмотного учня, який здатен реагувати на нові виклики у навчанні, орієнтуватися у світі інформації та грамотно її інтерпретувати тощо. Акцентовано увагу на тому, що процес формування медіакомпетентності шляхом використання інноваційних технологій навчання, сприятиме становленню медіа компетентного споживача, тобто учня початкової школи. Автор наголошує на тому, що педагогічний потенціал інноваційних технологій навчання у процесі формування медіа компетентності молодших школярів відбувається через: використання спеціальних завдань та практичних кейсів щодо вироблення умінь створювати власні медіапродукти; забезпечення тісної взаємодії школи та сімї щодо питань медіаосвіти; готовність педагога до впровадження медіаосвітніх засобів.