Перегляд за Автор "Korovii Dasha"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компоненти культурологічної компетентності майбутніх вчителів за результатами дослідження(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Коровій Даша; Korovii DashaМетою статті є визначення компонентів культурологічної компетентності майбутніх вчителів у встановленні однорідності груп респондентів за результатами дослідження. Культурологічну компетентність майбутніх вчителів розкрито як наявність знань, що створюють сприятливі умови для швидкої інкультурації та соціалізації у полікультурному просторі, охоплюють національні та культурні надбання, уможливлюють орієнтування особистості у міжкультурному соціумі та демонстрацію готовності майбутнього вчителя до діалогу культур в умовах міжкультурної глобалізації. У формуванні культурологічної компетентності майбутніх вчителів засобами змішаного навчання у контексті дослідження однорідності груп для вхідного рівня є дієвими мотиваційний компонент, (стимулює потребу в фаховому зростанні через засвоєння культурологічних знань та спонукає студентів до професійного розвитку), емоційно-оцінний компонент (базується на визначенні психологічних особливостях особистості), особистісно-професійний компонент (для виявлення здібностей учителя до саморозвитку) та соціокультурний компонент (базовий для подальшого розвитку інших компонентів). У встановленні однорідності груп за визначенням адекватності самооцінки з допомогою психолого-педагогічної методики «Шкала самооцінки» виділено такі рівні: високий (креативний), середній (практичний), низький (теоретичний). За результатами цієї методики також виділено домінантні стилі самооцінки такі як мислитель, прагматик, діяч та мрійник.