Перегляд за Автор "Korovaieva Bohdana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації із організації дозвіллєвої діяльності для майбутніх фахівців фітнесу та рекреації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Короваєва Богдана; Korovaieva Bohdana; Паришкура Юлія Володимирівна ; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Томіч Лілія; Tomich Liliya; Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Козерук Кирило; Kozeruk KyryloКонстатовано про те, що сучасний світ давно став цифровим, і з кожним днем діджиталізація все більше заповнює і особистий простір людини. Система освіти має бути спрямованою на задоволення потреб суспільства в цілісних, творчо розвинених фахівцях, які володіють сучасними методами навчання й спроможні до застосування у професійній діяльності інноваційних, у тому числі комп'ютерних технологій, та завдяки цьому вдосконалювати свої фахові компетентності, педагогічну майстерність, культуру, духовність, соціальну й творчу активність. Виявлено, що в неформальному навчанні, зокрема в закладах позашкільної освіти, відбувається цілеспрямований процес виховання та навчання особистості, формування її творчої компетентності, яка має свободу вибору професії, отримання знань про матеріальний та духовний світ. Реалізація цього процесу значною мірою залежить від рівня професійної підготовки педагогічних працівників. Рекомендовано проведення розроблених вікторин, що сприятиме піднесенню ролі козацтва в суспільстві. І це позначається і на укріпленні самої держави України, її єдності та цілісності. Проведення вікторин за даною методичною розробкою сприяє зміцненню українських родин через розуміння того, як козаки цінували своїх родичів, своїх батьків, дружин, дітей, як прагнули їх захищати. Розроблені вікторини, під час їх використання в якості сімейних ігор, дозволяють членам родини більше дізнатися одне про одного, сприяють зв'язку поколінь, закріпленню народних традицій та звичаїв, дозволяють ефективно та змістовно провести вільний час. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі створення та впровадження у процес неформального навчання, це - приклад роботи для з організації дозвіллєвої діяльності для майбутніх фахівців фітнесу та рекреації. Адже, яскрава візуалізація питань вікторин не залишить байдужими дітей і молодь, як приваблюючий та мотиваційний фактор для навчання та активного відпочинку, а цікава гра перетворюється у форму контролю здобутих знань.