eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Korol Serhii"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вплив корупції на поширення практики застосування напівформальних правил
    (Видавничий дім «Гельветика», 2025) Король Сергій; Korol Serhii
    Визначено, що причиною виникнення як напівформальних правил, так й корупції є наявність широких дискреційних повноважень чиновників. Виявлено, що зловживання чиновниками напівформальними правилами для надання корупційних послуг не позначається на ефективності напівформальних правил. Показано, що експлуатація напівформальних правил для надання корупційних послуг є можливою тільки за умови виконання двох вимог: наявності дискреційних повноважень та наявності надлишкової кількості клієнтів необхідних для виконання вимог відповідних напівформальних правил. Доведено, що мінімізація дискреційних повноважень чиновників всіх рівнів ієрархічної структури бюрократичного апарату, є недоцільною через складність практичної реалізації подібного заходу. В той же час, найбільша ефективність вибіркового обмеження дискреційних повноважень чиновників, спостерігається у випадку обмеження дискреційних повноважень чиновників вищого рівня.
  • Документ
    Застосування системи фінансового моніторингу, як складової антикорупційної стратегії
    (2024) Король Сергій; Korol Serhii
    В данні статті розглядається доцільність застосування системи фінансового моніторингу, як основної складової антикорупційної стратегії. Визначено, що основними антикорупційними стратегіями, що здатні усунути мотивацію до укладання корупційної угоди є підвищення ефективності формальних правил та ускладнення процесу легалізації корупційних доходів. Основною перевагою першої з цих стратегій є одночасне усунення як мотивації клієнтів до укладання корупційної угоди, так й підвищення ділової активності. На відміну від цього, стратегія ускладнення процесу легалізації корупційних доходів націлена на зменшення мотивації до укладання корупційної чиновників. Аналіз ефективності зазначених стратегій, дозволив виявити недоліки, що ускладнюють застосування підвищення ефективності фор- мальних правил, як антикорупційної стратегії. В той же час показано, що перевагою ускладнення процесу легалізації корупційних доходів є зменшення витрат на утримання антико- рупційних структур, відсутність часових лагів та деперсофікованість системи фінансового моніторингу. Доведено, що ускладнення процесу легалізації корупційних доходів має високу ефективність та можливість практичної реалізації.
  • Документ
    Регулювання рівня заробітної плати чиновників як захід попередження корупції
    (Видавничий дім «Гельветика», 2025) Король Сергій; Korol Serhii
    Виявлено, що невідповідність рівня заробітної плати чиновників їх обов’язкам не є безпосередньою причиною виникнення та поширення корупції. Показано, що у випадку низького рівня заробітної плати чиновників, зростання рівня корумпованості країни відбувається внаслідок зростання трансакційних витрат бюрократичних процедур клієнта. Останнє пояснюється тим, що внаслідок зменшення рівня заробітної плати чиновників відбувається: послаблення стримуючого ефекту штрафних санкцій передбачених за укладання чиновником корупційної угоди та зменшення зацікавленості чиновників в належному виконанні своїх службових обов’язків. Доведено, що регулювання заробітної плати чиновників є мало перспективним заходом боротьби з корупцією, через вторинний характер рівня заробітної плати чиновника як чинника поширення корупції та складність визначення її рівня необхідного для досягнення поставленої мети.
  • Документ
    Чинники інвестиційної привабливості країн з високим рівнем корумпованості
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Король Сергій; Korol Serhii
    У статті досліджуються чинники, що можуть обумовити інвестиційну привабливість країн з високим рівнем корумпованості. Показано, що скорочення обсягів інвестицій в країнах з високим рівнем корумпованості не може бути пояснено морально-етичними та культурними нормами. Натомість, основним фактором, що створює перешкоди для успішної діяльності інвесторів в країнах з високим рівнем корумпованості є низькій рівень ефективності чинних формальних правил, що прийняті у відповідних країнах. Виявлено, що головними чинниками інституційної привабливості країн з високим рівнем корумпованості є: можливість позбутися конкуренції, наявність унікальних чи надзвичайно дешевих ресурсів, наявність сприятливих корупційних можливостей. Показано, що основною небезпекою наявності чинників інвестиційної привабливості країн з високим рівнем корумпованості є уповільнення інституційних реформ та консервація неефективних формальних правил. Доведено, що єдиним дієвим засобом підвищення інвестиційної привабливості країни з високим рівнем корумпованості є проведення інституційний реформ з метою підвищення ефективності чинних формальних правил та зменшення рівня корумпованості країни.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук