Перегляд за Автор "Korol Olena Mikolaivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг у формуванні туристсько-рекреаційної привабливості території(2024) Яременко Вадим Павлович; Король Олена Миколаївна; Yaremenko Vadim Pavlovich; Korol Olena MikolaivnaНа сьогодні поняття бренд виступає не лише як креативний продукт рекламно-комунікаційного простору, але й розглядається як особливе комбінування рішень та ідей, за допомогою яких можна побудувати унікальну рекламу території із її різними туристично-рекреаційними ресурсами. Ця реклама особлива, адже презентує географічний осередок територій (в тому числі її туристичні ресурси) через призму нової креативної новації та концепції для сучасної аудиторії. Завдяки такому аспекту будь-які самобутні географічні риси території постають як цікавий інформаційний та інтерактивний аспект для туриста. Це обумовлено тим, що брендинг є практикою, що займається розробкою творчих або авторських ідей переосмислення географічного простору території. Завдяки цьому аудиторія здатна знаходити тут цікаві образи, а також створювати для себе можливість ефективно використовувати туристичний потенціал території, вибудовувати з нею постійний корисний контакт та здобувати для себе цікавий досвід.Документ Використання Google Earth Pro як ключового інструмента цифровізації в шкільній географічній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Глущенко Андрій Олександрович; Король Олена Миколаївна; Glushchenko Andrii Oleksandrovich; Korol Olena MikolaivnaУ сучасному світі, де технології розвиваються стрімкими темпами, освітній процес також переживає значні зміни. Цифрові технології стають невід'ємною частиною навчального середовища, відкриваючи нові можливості для вчителів та учнів. Особливо це стосується шкільної географія, де використання інноваційних інструментів може значно підвищити ефективність навчання та зробити процес більш захоплюючим та взаємодійним. Цифрові технології на уроках географії відкривають широкі перспективи для вивчення світу. З їх допомогою можна здійснювати віртуальні подорожі до найвіддаленіших куточків планети, використовувати інтерактивні карти та глобуси, створювати проекти, що демонструють географічні процеси та явища в реальному часі. Використання інструментів ресурсу Google Earth Pro дає змогу глибше зануритися в предмет, розвиває критичне мислення та аналітичні навички учнів, дозволяючи їм не просто спостерігати, а й аналізувати та робити висновки. Освітній процес, збагачений цифровими технологіями, стимулює інтерес до вивчення географії, робить навчання більш актуальним та привабливим для покоління, яке виросло в цифрову еру. В цій статті ми розглянемо, як цифрові технології трансформують навчання географії в школі, а саме акцентуємо увагу на використанні ресурсу Google Earth Pro та обговорюємо його потенціал у забезпеченні більш ефективного та мотивуючого навчального досвіду.Документ До питань набуття досвіду роботи в середовищі Arcgis Online(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Волинська Анастасія Олександрівна; Volinska Anastasiy Oleksandrivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MikolaivnaНа сьогоднішній день багато закладів освіти як середньої так і вищої ланки освіти використовують в своїй практиці програмне забезпечення ArcGIS від компанії ESRI, в тому числі і платформу ArcGIS Online. За допомогою інтерактивних карт і додатків здобувачі освіти та викладачі активно вивчають світ, екологічні проблеми, аналізують різні природні явища та демографічні дані.Документ Ефективність застосування мобільних додатків в навчальному середовищі НУШ на уроках географії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2023) Шкурат Альона Сергіївна; Король Олена Миколаївна; Shkurat Alona Serhiivna; Korol Olena MikolaivnaСучасне покоління дітей живе в надмірно насиченому інформаційному просторі, це навіює думки, що немає можливості навчити дитину всьому, але потрібно пам’ятати, що є значно важливішим формувати в дітей потребу в зацікавленості до навчання. Саме тому зміст навчального матеріалу з географії має бути цікавим, новітнім, та доступним для дітей.Документ Креативні технології брендингу у формуванні привабливого туристичного образу території(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Яременко Вадим Павлович; Король Олена Миколаївна; Yaremenko Vadim Pavlovich; Korol Olena MikolaivnaУ статті розглянуто креативні технології брендингу у побудові привабливого туристичного образу території. Досліджено брендинг для презентації туристично-рекреаційного виміру Роменського району Сумської області. Результатом статті є визначення креативних технологій брендингу для формування туристичного образу цієї території. Це зокрема: використання для показу географічних об’єктів, що демонструють актуальні позиції сьогодення та здатні вибудувати цінну історико-географічну тематику обраної території; побудова презентацій туристичних осередків території, що відображають креативну авторську ідею та демонструють оригінальне інформаційно-географічне виконання, зокрема із застосуванням ГІС-технологій; створення систематизованої інформації та креативних подій, що ілюструють реципієнту туристичні позиції території як можливість досягти позитивного емоційного благополуччя та здобути унікальні приклади із підвищення патріотичної свідомості та висвітлення позитивного іміджу України; створення презентації району як осередка із самобутніми географічними особливостями, що, зокрема, складена із розповіді про важливі його туристичні об’єкти та наповнена характеристиками про них, що дають можливість побудови унікальної комунікації для реципієнта. Перспективами подальших наукових розвідок є дослідження технологій брендингу для створення унікальних туристичних образів територій України, що, зокрема, наповнені змістом для збагачення свідомості людей цікавими географічними знаннями, безпековими меседжами та надають їм інформацію про позиції та атракції, що забезпечують їх моральне благополуччя, слугують напрямом для формування їх патріотичної свідомості.Документ Особливості впровадження цифрових технологій в освітній процес шкільної географії(2024) Глущенко Андрій Олександрович; Король Олена Миколаївна; Glushchenko Andrii Oleksandrovich; Korol Olena MikolaivnaВикористання цифрових технологій на уроках географії в умовах дистанційного навчання стає ключовим чинником для підвищення ефективності та привабливості навчального процесу. Відеолекції та аудіоматеріали дозволяють вчителям створювати захоплюючі уроки, в яких учні можуть віртуально досліджувати географічні реалії світу. Інтерактивні карти і географічні ігри розширюють можливості студентів для вивчення матеріалу та розвитку географічних навичок. Важливим елементом стає використання віртуальних екскурсій, які дозволяють учням відчути атмосферу різних регіонів та розглянути їхні особливості, не покидаючи класу. Це розширює границі уроку та забезпечує студентам унікальний досвід вивчення географії. Загалом, цифрові технології вносять важливий вклад у підвищення якості освіти та розвиток географічної грамотності учнів, приводячи до нових можливостей для активного та цікавого навчання навіть у віртуальному середовищі.