Перегляд за Автор "Konovets Tetyana Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інноваційні форми роботи педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з батьками особливих дітей(2021) Коновець Тетяна Іванівна; Konovets Tetyana Ivanivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Julia AnatoliyivnaОб’єктом дослідження є процес впровадження педагогіки партнерства у навчально-виховний процес закладу освіти з інклюзивною формою навчання Предмет дослідження - впровадження партнерських довірчих відносин між педагогами та батьками дітей з особливими потребами. Мета дослідження - визначення особливостей роботи педагогів закладів загальної середньої освіти з сім’ями дітей, ЯКІ мають особливі освітні потреби. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі магістерської роботи розкрито теоретичні основи необхідності використання інноваційних форм в роботі з батьками дітей з порушеннями розвитку, дано визначення основних понять. У другому розділі дослідження описано ставлення педагогів закладів загальної середньої освіти до інклюзії, батьків дітей з особливими потребами до їх навчання в закладах загальної середньої освіти, батьків дітей, які навчаються з дітьми з ООП, до їх спільного навчання в закладах загальної середньої освіти; інноваційні форми роботи з батьками дітей з особливими потребами та основні напрямки просвітницької роботи з батьками дітей, які навчаються разом з дітьми з ООП у закладах загальної середньої освіти. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито модель забезпечення рівня готовності педагогів для використання інноваційних форм роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами, яка розглядається у контексті педагогічної системи і передбачає об’єднання учасників педагогічного процесу, в якому висувається педагогічна мета і розв’язуються педагогічні завдання, спрямовані на встановлення зверхності принципу «Педагогіки партнерства» у роботі з батьками дітей з особливими потребами. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 3 публікаціях, які надруковані в інформаційних збірниках . Загальний обсяг роботи - 72сторінки, з них - 63 сторінки основного тексту, 1 рисунок, 3 таблиці, 22 джерела.