eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kononenko Serhii"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток психомоторних здібностей у дітей зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кононенко Сергій; Kononenko Serhii; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana Mykolaivna
    У статті розкрито особливості процесу розвитку психомоторних здібностей у дітей зі зниженим слухом, які враховують високу варіативність психомоторних проявів і вимагають підвищеної уваги та використання широкого діапазону засобів, спрямованих на їхній розвиток. Наголошується, що високий рівень розвитку психомоторних здібностей у дітей означеної нозології є основою ефективного прояву усіх психомоторних проявів та буде створювати передумови для розвитку вже окремих здібностей, що є провідними у тій чи іншій руховій діяльності.
  • Документ
    Теоретичні підходи до процесу корекції психомоторних здібностей молодших школярів зі зниженим слухом засобами рухової діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Кононенко Сергій; Колишкін Олександр Володимирович; Kononenko Serhii; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych
    У роботі розглянуто теоретичні підходи до процесу корекції психомоторних здібностей молодших школярів зі зниженим слухом засобами рухової діяльності. Розкрито корекційний потенціал зазначених засобів, який полягає у позитивному впливі на сенсорику, моторику та когнітивну сферу на заняттях фізичними вправами учнів означеної нозології, серед яких доцільним є використання гімнастичних, акробатичних, легкоатлетичних вправ, засобів психічного вправляння, дихальних вправ, вправ на розслаблення, гімнастики для очей, а також рухливих ігор, що здійснюють цілеспрямований вплив на компоненти психомоторики. Застосування вищеперелічених засобів позитивно впливає на фізичний розвиток учнів означеної нозології, сприяє удосконаленню компенсаторних механізмів, зростанню інтересу до систематичних занять фізичними вправами, забезпеченню повноцінної участі у житті суспільства та соціальної адаптації.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук