Перегляд за Автор "Kondrytska Oksana Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка докторів філософії в галузі освіти в контексті української мовленнєвої культури(2021) Вовк Мирослава Петрівна; Семеног Олена Миколаївна; Кондрицька Оксана Іванівна; Vovk Myroslava Petrivna; Semenoh Olena Mykolaivna; Kondrytska Oksana IvanivnaУ статті узагальнено концептуальні підходи щодо реалізації освітньо-наукових програм здобувачів ступеня доктора філософії у галузі 01 «Освіта / педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»: цілі, підходи до навчання і викладання, методи, предметні результати у контексті формування наукової мовної культури аспірантів.Документ Трансверсальні компетентності у вимірах партнерської взаємодії: викладач і здобувач вищої освіти(2021) Семеног Олена Миколаївна; Попова Олена Анатоліївна; Кондрицька Оксана Іванівна; Semenoh Olena Mykolaivna; Popova Olena Anatoliivna; Kondrytska Oksana IvanivnaУ статті на основі аналізу, узагальнення українських та зарубіжних наукових публікацій аналітичного харак-теру, термінологічного аналізу окреслено деякі аспекти поняття «трансверсальні компетентності», узагальнено міжнародний досвід щодо сутності, складників трансверсальних компетентностей, що становить теоретичне під-ґрунтя партнерської взаємодії викладача і здобувача вищої освіти і значною мірою впливають на успішність про-фесійної діяльності фахівця. Проведений аналіз наукових напрацювань та освітнього досвіду дає підстави припускати, що єдиного під-ходу до визначення поняття «трансверсальні компетентності» натепер не вироблено. У міжнародних документах трансверсальні навички / компетенції визначають як необхідні для ефективної адаптації до різних життєвих кон-текстів, які фахівець зможе застосувати в різних професійних та соціальних середовищах. Дослідники загалом окреслюють поняття «трансверсальні компетентності» як групу компетентностей, що забезпечують перенесення набутих знань, навичок і метакогнітивних здібностей особистості на вирішення ситуацій реального життя та різ-номанітних професійних ситуацій і сприяють самореалізації особистості у житті і професії.Визначаючи групи трансверсальних компетентностей майбутніх фахівців та викладачів вищої школи, керує-мось документами ЮНЕСКО та професійним стандартом «Викладачі закладів вищої освіти», з-поміж яких такі, як володіння навичками критичного мислення, комунікативними навичками, здатністю проявляти емпатію, до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, особистісного і професійного розвитку; креативність; діяти на основі етичних міркувань (мотивів); здатність проявляти толерантність. Практична значущість передбачає можливість використовувати матеріал статті для подальших досліджень в сфері підвищення якості підготовки викладачів вищої школи, модернізації обов’язкових освітніх програм і про-грам підвищення кваліфікації в галузі управління вузами й методики викладання, а також для вдосконалення атестації викладачів вищої школи