Перегляд за Автор "Kondratiuk Svitlana Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 45
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cloud-based Service GeoGebra and its Use in the Educational Process: the BYOD-approach(2019) Семеніхіна Олена Володимирівна; Друшляк Марина Григорівна; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Кондратюк Світлана Миколаївна; Дегтярьова Неля Валентинівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Drushliak Maryna Hryhorivna; Bondarenko Yuliia Anatoliivna; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Dehtiarova Nelia ValentynivnaThe authors propose one of the possible ways to solve the problem of insufficient number of computers in public educational institutions and limited access to computer classes in Ukraine. Such a way is the introduction of the BYOD-approach (Bring Your Own Device) in the learning process. The authors specify the content and correlation of the concepts of "information technologies", "computer technologies", "cloud technologies" to determine the type of service GeoGebra. The authors propose different ways of using the GeoGebra service. They are studied to prepare future math teachers for the use of modern information (digital) technologies in professional activities.Документ Individual-Psychological Features of Athletes of a Football Team Depending on the Game Role(2019) Пшенична Любов Василівна; Кондратюк Світлана Миколаївна; Щербак Тетяна Іванівна; Кузіков Борис; Кузікова Світлана Борисівна; Pshenychna Liubov Vasylivna; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Shcherbak Tetiana Ivanivna; Kuzikov Borys; Kuzikova Svitlana BorysivnaScientific research on the problem of individual and psychological characteristics of athletes has been analyzed and summarized in the article. The results of research of individual-psychological peculiarities of football players depending on the role of the game have been highlighted. The individual-psychological differences of football players of different game roles have been determined.Документ Methods of Using Fiction for the Development of Artistic-Speech Activity of Preschool Children(Frankfurt, Deutschland Poitiers, France Los Angeles, USA, 2021-03) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaThe article considers the methods that promote development of artistic-speech activity by means of fiction. The methods of artistic-aesthetic consciousness formation are determined: narrative or explanation of the preschool teacher, retelling the fairy tale “in one’s own words”, direct storytelling, reading-viewing literary works, conversation. The methods of artistic-speech activity organization are characterized: analysis of a fictional text; commenting on a literary work with non-textual materials; observations or excursions; comparison; lexical and stylistic analysis of the work. The methods of stimulating practical verbal creativity are revealed: creation of problem-searching situations, emotional action, modeling interactive games, realization of a literary work, literary creativity, dramatization and staging of works.Документ Open Educational Resources as a Trend of Modern Education(2019) Семеніхіна Олена Володимирівна; Друшляк Марина Григорівна; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Кондратюк Світлана Миколаївна; Іонова Ірина Миколаївна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Drushliak Maryna Hryhorivna; Bondarenko Yuliia Anatoliivna; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Ionova Iryna MykolaivnaThe article presents the results of the study of open educational resources in mathematical disciplines. The purpose of the article is to summarize the experience of teaching mathematical courses based on quantitative analysis of the corresponding open educational resources and determination of ways of using such resources in the conditions of Ukrainian universities. The definition of open educational resources and their specific features are specified, in particular, support of different formats for presentation of materials, their publication under conditions of an open license, provision of free access, the possibility of modification of materials by other users. The analysis of the number of open educational resources Coursera, Edx, Udemy, and INTUIT has revealed that the bulk of mathematical courses in relation to others is not large, which suggests a reduction in young people's interest in purely mathematical disciplines. At the same time, it was noted that the presence of such resources on the site of the university contributes to the formation of its positive image within the country and the world. The own experience of studying mathematical online courses on Analytical Geometry, Linear Algebra, Geometry and Mathematical Philosophy is described.Документ Preschool Education in Foreign Countries: Theory and Practice(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaThe handbook covers the main tasks and content of the leading conceptual, basic and variable program documents on current issues of theory, general cultural development, world achievements in pedagogy, which ensure integration of the national education system into the world and European area. The systematic coverage of the results of analysis of the source base of education systems of different countries was conducted in order to identify global patterns and trends in education and take into account their specifics in domestic pedagogy. The foundations of modern and perspective development of domestic preschool education on the basis of the analysis of foreign pedagogical experience achievements are given.Документ Prognostic Research of Changes in the Phenotypic Features in the Musculoskeletal Apparatus in Children with Joint Hypermobility that Require Physical Rehabilitation(2018) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Скиба Ольга Олександрівна; Skyba Olha Oleksandrivna; Пшенична Любов Василівна; Pshenychna Liubov Vasylivna; Дяченко Юлія Леонідівна; Diachenko Yuliia LeonidivnaThe study explores the specifics of local involvement of structures of musculoskeletal apparatus in dysplastic process. The researchers estimated the significance of external and visceral phenotypic features for further development of pathologic process in children with joint hypermobility as one of the main manifestations of undifferentiated connective tissue dysplasia. It is established that the examined cohort have physiologic joint mobility as well as mild, medium or severe degree of joint hypermobility. The research of prognostic significance of correlation patterns of certain features of joint hypermobility in children enabled constructing conceptual contextual and abstracted mathematical model. It is established that most indicators of physical development are significant factors of phenotypic manifestation of joint hypermobility in children aged 4–6, but the most dominant are: body length, chest circumference, body mass, foot length and arm span. While the influence of such factors as platypodia, hand length, postural kyphosis and scoliosis is less significant compared to that of the indicators mentioned above.Документ Ways of Application of Health Care Technologies in Modern Primary School(2024) Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Кондратюк Світлана МиколаївнаThe purpose of the article – to reveal and consider the essence of health care technologies; to determine and propose pedagogical conditions for the use of health care technologies in a modern primary school; to ensure a comprehensive process of implementation of health care technologies. In the course of studying the specified problem, we used the following methods: analysis of the source base, substantiation of the conceptual and categorical apparatus; determination of pedagogical conditions for the use of health care technologies in a modern primary school, observation, study of the possibilities of a comprehensive approach to the implementation of health care technologies. For the successful implementation of health care technologies in the educational process of a primary school, in our opinion, it is important to comply with certain pedagogical conditions, which we include: enrichment of educational subjects with health content and ensuring the interaction of all participants in the process of influencing the child. In the experimental classes, the school day begins with morning meetings, during which pupils exchanged compliments, encouraged each other, and mentally sent kind words to their relatives and friends.Документ Аксіологічні виміри німецької філософсько‐педагогічної думки ХІХ – ХХ ст.(2023) Геращенко Тетяна Григорівна; Herashchenko Tetiana Hryhorivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena HryhorivnaУ статті розглядаються основні засади морального виховання в Німеччині (кінця ХІХ – початку ХХ століття). Метою морального виховання у попередні столітті було формування вільної особистості, всебічна реалізація потенційних можливостей, уміння керувати власними емоціями. У ХХІ столітті процес виховання та освіти має будуватись на основі традицій гуманістичної етики і найвищих людських цінностей, а виховання має готувати дитину до служіння світовим цінностям. Постійне самовдосконалення, саморозвиток, самонавчання,що сприяють самореалізації людини, є певною мірою проявами гуманізму особистості, яка не зупиняється у своєму розвитку і виступає запорукою міцного і стабільного сучасного суспільства.Документ Анатомія, патологія дітей з основами валеології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaНавчальний посібник покликаний надати майбутнім педагогам загальні знання про анатомо-морфологічні особливості будови дитячого організму, сформувати поняття про взаємозумовленість будови та функції органу (системи), про механізми регулювання фізіологічних процесів зростаючого організму. Дати основні поняття про хвороби, закономірності, причини і механізми перебігу патологічних процесів у дитячому віці з метою збереження здоров’я і життя підростаючого покоління. Здоров’я дає можливість людині вчитися, працювати, займатися спортом. Водночас здоров’я населення – це народне надбання, важлива умова розвитку суспільства. Матеріали посібника охоплюють широкий спектр проявів різних дитячих хвороб, валеологічні основи організації життя дітей, особливості їх виховання і навчання.Документ Готовність майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів при вивченні математики в сучасній освітній практиці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaСтаття спрямована на з'ясуванні стану розробленості проблеми формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до розвитку творчого мислення молодших школярів при вивченні математики в сучасній освітній практиці. Для вирішення проблеми використано такі методи дослідження як аналіз навчальних програм і науково-педагогічної літератури, опитування, статистична обробка даних. Уточнено поняття «готовність майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів» - стійке особистісне утворення, в якому інтегровані мотиви, цінності, знання, вміння та особистісні якості майбутнього фахівця, необхідні для здійснення розвитку творчого мислення молодших школярів. До структури готовності майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів включено мотиваційно-цільовий, когнітивний і операційний компоненти. Аналіз програм навчальної дисципліни «Методика навчання освітньої галузі “Математика”» свідчить, що в більшості з них в меті та завданнях не робиться акцент на підготовку студентів до розвитку творчого мислення молодших школярів при вивченні математики. Проте аналіз змісту практичних занять і самостійної роботи вказує на наявність завдання зорієнтованих на вироблення готовності до розвитку творчого мислення молодших школярів засобами математики. Результати опитування студентів свідчать, що у більшості домінуючим є середній рівень когнітивного і операційного компонентів готовності до розвитку творчого мислення молодших школярів, проте мотиваційний компонент у більшості респондентів сформований на високому рівні, що свідчить про усвідомлення студентами потреби в розвитку творчого мислення молодших школярів. Перспективи подальших наукових розвідок вбачаємо у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до розвитку творчого мислення молодших школярів при вивченні математики.Документ Дослідження здоров’язбережувального виховання дітей старшого дошкільного віку у співпраці закладу дошкільної освіти і родини(2023) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaНегативні тенденції щодо рівня здоров’я дітей в Україні активізували значення здоров’язбережувального виховання підростаючого покоління. У статті висвітлено дослідження здоров’язбережувального виховання дітей старшого дошкільного віку у співпраці закладу дошкільної освіти і родини. Нами використовувались такі методи науково-педагогічного дослідження: теоретичні – аналіз психолого-педагогічної літератури, узагальнення передового педагогічного досвіду; емпіричні – педагогічне спостереження, бесіди, анкетування, вивчення й узагальнення досвіду спільної роботи вихователів і батьків; статистичні – математична обробка здобутих даних. З метою визначення сучасного стану здоров’язбережувального виховання дітей старшого дошкільного віку у спільній діяльності родин з закладом дошкільної освіти проведене констатувальний етап експериментального дослідження, у ході якого з’ясувалось, що вихователі закладу дошкільної освіти мають достатній рівень знань з методик здоров’язбереження і впевнені в тому, що взаємодія дошкільного закладу і родини у цьому процесі має бути обов’язковою. У той час як батьки не приділяють достатньої уваги дотриманню складових здорового способу життя дітей через власну непідготовленість та нерозуміння цінності здорової поведінки. У ході формувального експерименту ми врахували необізнаність батьків щодо процесу здоров’язбережувального виховання їхніх дітей. Особливе значення надавалося батьківським конференціям, головною метою яких був обмін досвідом у здоров’язбережувальному вихованні дітей старшого дошкільного віку. Також розроблено перелік спільних заходів щодо здоров’язбережувального виховання дітей у дошкільному закладі та в родині. Широко використовувався метод відвідування родини дитини. Вихователями проводились індивідуальні і колективні бесіди з батьками. Статистичні дані експериментальної роботи засвідчили, що запропоновані форми і методи взаємодії закладу дошкільної освіти і родини у процесі здоров’язбережувального виховання дітей старшого дошкільного віку підвищили рівень знань батьків і старших дошкільників щодо формування здорового способу життя у родині та покращили стан здоров’я дітей. Перспективним дослідження вбачаємо у взаємодії родини і початкової школи у використанні здоров’язбережувальних технологій для збереженні здоров’я дітей молодшого шкільного віку.Документ Діагностика неуспішності молодших школярів у загальноосвітніх навчальних закладах(2016) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna VitaliivnaУ статті визначено й oхарактеризовано причини неуспішності учнів молодшого шкільного віку. Означено шляхи попередження та уникнення неуспішності учнів у навчальному процесі. Розкрито сутність, завдання, види та етапи здійснення шкільної психодіагностики. Вона спрямована на раннє виявлення рівня готовності дитини до школи, визначення типу відхилення психічного розвитку молодших школярів і відповідно до цього цілеспрямовано планувати педагогічні впливи у процесі навчання та виховання. Одним із критерієв ефективності проведення шкільної психодіагностики є контроль за виконанням письмових та самостійних робіт з української мови, математики, літературного читання, природознавства.Документ Здоров’язберігаючий компонент у вихованій роботі початкової школи(2010) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті розглядаються питання застосування у виховній роботі початкової школи здоров’язберігаючого компоненту. Автор пропонує впровадження у навчально-виховний процес початкової школи моделі інтегрованого підходу до виховання у молодших школярів здорового способу життя. Висвітлює основні напрями виховної роботи щодо збереження здоров'я молодших школярів.Документ Лепбук як сучасний інноваційний інструмент візуалізації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти(2023) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті обґрунтовано сутність поняття «візуалізація». Визначено освітні завдання, вирішенню яких сприяє використання візуальних засобів в освітньому процесі в закладі дошкільної освіти. Схарактеризовано особливості (лаконічність і простоту; активізацію навчального матеріалу; швидкість сприйняття; виділення головного) візуальної інформації для дітей дошкільного віку, які дали змогу припустити, що ефективним сучасним інноваційним інструментом візуалізації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти є лепбук. Розглянуто сутність терміну «лепбук», зміст та особливості використання лепбуків у роботі з дітьми дошкільного віку. Виокремлено види лепбуків (за призначенням (навчальні, ігрові, привітальні, святкові, автобіографічні (день народження, похід в кіно, відпочинок тощо)); в залежності від форми (стандартна книжка з двома розворотами; папка з 3-5 розворотами; книжка-гармошка; фігурна папка); в залежності від організації матеріалу (стандартні кишеньки; звичайні і фігурні конверти; кишеньки-гармошки; кишеньки-книжки; віконця та дверцята; обертові деталі; деталі що рухаються; картки; теги; стрілки; пазли; розгортки-пелюстки). Означено й розкрито етапи створення лепбука з дітьми дошкільного віку (постановка проблеми, вибір теми; складання плану; створення макета; збір інформації та матеріалу; наповнення лепбука; виготовлення лепбука; використання в освітньому процесі). Розглянуто можливості застосування лепбуків як сучасного інноваційного інструменту візуалізації освітнього процесу в реалізації освітніх напрямів інваріативного складника Базового компоненту дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нової редакції («Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва»). Запропоновано теми для створення лепбуків до кожного освітнього напряму.Документ Методи мистецької освіти молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia Pavlivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaУ статі розглянуто проблему інтегрованого навчання мистецтва молодших школярів та методи його забезпечення. Проаналізовано та узагальнено специфічні методи навчання мистецтву молодших школярів. Навчання та виховання дітей засобами мистецтва є важливою проблемою, яка потребує ґрунтовного вивчення. Активізувати увагу дітей під час уроків, сформувати стійкий інтерес до занять мистецтвом допоможуть нетрадиційні методи навчальної діяльності. Ґрунтуючись на інтегрованому підході, нами застосовано методи організації навчання мистецтву, що сприяють ефективній навчальній діяльності. Розроблено та експериментально перевірено комплекс методів та прийомів інтегрованого навчання мистецтва молодших школярів, наведено приклади їх застосування.Документ Організація самостійної роботи з дисциплін методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в умовах дистанційного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaМетою статті є розгляд організації самостійної роботи майбутніх вчителів початкових класів при вивченні дисциплін методико-математичної підготовки з використанням технологій дистанційного навчання. У процесі дослідження використано теоретичні методи дослідження такі як аналіз і систематизація науково-педагогічної літератури, нормативно-правових документів та емпіричні: вивчення й узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду, опитування, математична обробка результатів. Сукупність використаних методів дослідження дала можливість обґрунтувати актуальність дослідження, визначити сутність основних понять дослідження, враження студентів щодо запропонованих варіантів організації самостійної роботи. Для проєктування освітньої діяльності при розробці дистанційних курсів використано системний підхід ADDI який включає такі фази як аналіз, проєктування, розвиток, виконання, оцінка. Встановили, що можливості технологій дистанційного навчання дають змогу організувати самостійну роботу спрямовану на формування когнітивних навичок вищого порядку. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому що, запропоновано варіанти організації самостійної роботи майбутніх вчителів початкових класів для навчальних дисциплін «Математика» і «Методика навчання математичної освітньої галузі» з використанням он-лайн дошки Padlet. Проведене дослідження дозволяє сформулювати такі висновки: 1) самостійна робота є одним із видів навчальної діяльності студентів, що спрямована на формування програмних результатів з дисциплін методико-математичної підготовки; 2) дистанційне навчання, надає можливості за рахунок використання нових інструментів розширити, модифікувати або перевизначити завдання самостійної роботи і зробити їх орієнтованими на формування когнітивних навичок вищого порядку. Очевидно, що матеріали статті не вичерпують всіх аспектів розглядуваної проблеми, перспективним вважаємо такий із її напрямків, як пошук ефективних форм, методів, засобів взаємодії учасників освітнього процесу в дистанційному навчанні.Документ Основи педіатрії(Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Кондратюк Світлана Миколаївна; Лянна Ольга Володимирівна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Lianna Olha VolodymyrivnaНавчальний посібник рекомендований для підготовки фахівців за спеціальністю «Дошкільна освіта», складений відповідно до навчального плану. При його створенні враховано наробки низки дослідників з означених питань, нормативні документи: закони України «Про вищу освіту», «Про дошкільну освіту», Конвенція про права дитини та ін. Матеріали посібника охоплюють широкий спектр проявів різних хвороб дітей дошкільного віку, гігієнічні основи організації життя дітей, особливості їх виховання і навчання в дошкільних закладах. Навчальний посібник також буде в нагоді всім, хто цікавиться питаннями збереження здоров’я дітей.Документ Основи педіатрії(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ методичних рекомендаціях подано матеріали, які містять систематизований теоретичний матеріал і завдання до практичних занять, що дозволить майбутнім вихователям засвоїти основи дитячих інфекційних хвороб і вчасно попереджати їх розповсюдження серед дитячої аудиторії у закладах дошкільної освіти. Для здобувачів вищої освіти, вихователів закладів дошкільної освіти.Документ Особенности управления самостоятельной работы студентов в условиях Европейской кредитно-трансферной системы ECTS(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ публикации рассматривается проблема организации и руководства самостоятельной работы студентов в условиях внедрения Европейской кредитно-трансферной системы ECTS. Раскрывается сущность понятия «самостоятельная работа», а также классификация самостоятельных работ по разным признакам. Обоснована технология организации самостоятельной работы студентов.Документ Особливості виховання у молодших школярів здорового способу життя(Зволейко Д. Г., 2009) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті обговорюється питання впровадження у навчально-виховний процес початкової школи змісту виховання у молодших школярів здорового способу життя.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »