Перегляд за Автор "Kondratieva Oksana Markivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Реалізація контекстного навчання вищої математики у формі семінару-дискусії(2013) Кондратьєва Оксана Марківна; Kondratieva Oksana MarkivnaВ статті розглядаються деякі способи здійснення контекстного підходу у навчанні вищої математики студентів технічних спеціальностей. Запропоновано характеристику семінарів контекстного типу таких, як семінар-дослідження, семінар колективного типу та семінар-дискусія. Наводиться приклад семінару-дискусії як однієї з форм контекстного навчання на тему «Ланцюгова лінія і парабола в архітектурі», який проводився автором для студентів спеціальності 6.060101 «Цивільне та промислове будівництво». Автор робить висновок про те, що впровадження принципів контекстного навчання у процес математичної підготовки студентів технічних спеціальностей позитивно мотивує їх навчально-пізнавальну діяльність.