Перегляд за Автор "Kondrashov M. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Management Strategy of Formation of Intellectual Skills of Future Teachers as an Object of Research(ФОП Цьома, 2023) Anna Klim-Klimashevska; Анна Клім-Клімашевська; Kondrashov M. M.; Кондрашов М. М.The work reveals the essence of the management strategy for the formation of intellectual skills of future teachers, specifies its content as a complex of purposeful influences on goal setting, planning, structuring of content, selection of methods and technologies of the educational process and on the individual capabilities of the individual, specifies the conditions of its productivity. У роботі розкривається сутність стратегії управління формуванням інтелектуальних умінь майбутніх педагогів, конкретизується її зміст як комплекс цілеспрямованих впливів на постановку мети, планування, структурування змісту, відбір методик і технологій освітнього процесу та на індивідуальні можливості особистості, конкретизуються умови її продуктивності.Документ Структурная модель управления подготовкой будущих учителей к успешному обучению учащихся(2015) Кондрашов М. М.; Kondrashov M. M.В данной статье обосновывается необходимость усиления управленческого аспекта подготовки будущих учителей в условиях университетского образования, раскрываются возможности и характеризуются компоненты структурной модели управления подготовкой будущих учителей к успешному обучению учащихся.Документ Управління структуруванням змісту професійної підготовки майбутніх педагогів у системі університетської освіти(2023) Кондрашова Л. В.; Кондрашов М. М.; Kondrashova L. V.; Kondrashov M. M.У статті демонструються можливості управління структуруванням змісту професійної підготовки майбутніх педагогів як важливого ресурсу підвищення рівня їх професіоналізму. Розроблено концепцію управління структуруванням змісту підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах університетської освіти і теоретично обґрунтовано необхідність: а) оновлення й структурування її змісту; б) розроблення методичних засобів, що впливають на професійну адаптацію студентів до творчого оволодіння обраною професією; в)створення системи дидактичних засобів, що стимулюють активність і самостійність майбутніх педагогів. Доведено, що реалізація цілей професійної підготовки студентів в системі університетської освіти передбачає нову структуру навчальної інформації, яка об’єднує в собі інформаційно-змістову і процесуальну сторони процесу опанування предметної галузі знань. Її засвоєння передбачає не просте запам’ятовування вивчаємих положень, але й активні дії з застосування вивченого матеріалу для розв’язання практичних завдань. Встановлено, що управління структуруванням змісту професійної підготовки студентів до педагогічної діяльності зумовлює необхідність внесення змін: оновлення знань, умінь і навичок і на їх основі стимулювання розвитку в майбутніх педагогів професійних якостей, що забезпечують результативність їх дій у професійній сфері діяльності; виділення не тільки основних, стрижневих ідей предметного знання, а й конкретизацію принципів, на яких будується самостійна пізнавальна діяльність студентів; чітка і конкретна побудова системи теоретичного і методичного знання, яку необхідно віддати на лекційне опрацювання; конкретизація видів самостійної діяльності та їх елементів. Схарактеризовані завдання й управлінські функції викладача в освітньому процесі: планування, постановки мети і завдань, вибору конкретних способів їх досягнення; організації підготовки студентів до успішної професійної діяльності, забезпечення єдності всіх ланок освітнього процесу; управління навчальною роботою студентів, реалізація різних видів контролю навчальних досягнень студентів із послідовною корекцією їхніх дій для досягнення запланованих цілей; зворотного зв’язку, тобто регулювання прийняття рішень студентами; основні напрямки управління: виконавський, когнітивно-пізнавальний й емоційний. Обгрунтовано, що зміст підготовки передбачає процес перетворення студентом самого себе в ресурс педагогічної діяльності, перехід уваги з навчальної інформації на засоби і методи власної мисленнєвої діяльності, перетворення власної особистості в новий суб’єкт професійної праці.