eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kolesnik Kateryna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Напрями й контексти модернізації дошкільної освіти 80-90-х років ХХ століття
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Волошина Оксана; Voloshyna Oksana; Колеснік Катерина; Kolesnik Kateryna
    Стаття присвячена розкриттю особливостей напрямів і контекстів модернізації української дошкільної освіти у 80-90 х років ХХ століття. Визначено, що у цей період відбувалися масштабні зміни, пов’язані з систематизацією методологічних підходів, принципів у вирішенні завдань дошкільної освіти, реформуванні її змісту, зміні функцій контролю та управління, підготовки кадрів для закладів дошкільної освіти. Розкрито основні складові педагогіки співробітництва, яка з’явилася як особистісно-орієнтована парадигма на зміну традиційній парадигмі освіти: організація навчання на засадах гуманізму, створення умов для самоосвіти здобувачів освіти, розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, перехід до суб'єкт-суб'єктних відносин педагогів з вихованцями. Охарактеризовано основні документи, пов’язані з дошкільною освітою, які з’явилися в досліджуваний період: Визначено, що модернізація системи дошкільної освіти в Україні в 80-90-х роках XX століття відбувалася одночасно на рівнях: соціально-політичному, соціально-професійному та соціально-психологічному, на соціокультурному та інформаційному. Розкрито особливості пріоритетних змін дошкільної освіти: структурні; змістовні, програмно-методичні, нормативно-законодавчі.
  • Документ
    Організація дитячого експериментування в закладах дошкільної освіти: передовий педагогічний досвід
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Волошина Оксана; Voloshyna Oksana; Колеснік Катерина; Kolesnik Kateryna
    Стаття присвячена актуальному питанню сучасної дошкільної освіти – організації дитячого експериментування. У статті проаналізовано передовий педагогічний досвід вихователів щодо організації дослідницькоекспериментальної діяльності. Визначено, що дитяче експериментування спрямоване на вирішення дітьми дошкільного віку конкретних практичних завдань. Проаналізовано, що за сучасних умов вихователі повинні організовувати дитяче експериментування з метою формування дослідницьких умінь у дітей дошкільного віку. Описано приклади завдань, які педагоги використовують у своїй діяльності під час дослідницької діяльності. Схарактеризовано основні етапи проведення досліду та структура експерименту. Підкреслено, що елементи експериментування присутні в діяльності у всіх вікових періодах, але експериментування з новим матеріалом з метою відкриття нового знання з’являється у старшому дошкільному віці. Авторами зазначено визначальну особливість дитячого експериментування, а саме готовність дітей до дослідницької діяльності з використанням своїх знань, умінь і життєвого досвіду. Акцентовано увагу на особливостях запровадження дитячого експериментування в закладах дошкільної освіти. Зроблено висновки, що вихователь має мати ґрунтовну підготовку з біології, географії, хімії, фізики тощо для пояснення тих чи інших явищ, які діти спостерігають під час експериментування. Тобто постійна самоосвіта вихователя – основна вимога до педагогів у підготовці до організації та впровадження експериментування як типу діяльності дітей.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук