Перегляд за Автор "Kocherzhynska Anzhela Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міогімнастика в логокорекційній роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кочержинська Анжела Анатоліївна; Kocherzhynska Anzhela AnatoliivnaУ статті розглядаються теоретико-методологічні засади використання міогімнастики при роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. Як правило, тяжкі порушення мовлення переважно зумовлені органічними чинниками, які спричинюють наявну неврологічну симптоматику. За клініко-педагогічною класифікацією порушень мовлення це такі порушення як: дизартрії, алалії, дитячі афазії, післяопераційні ринолалії. За психолого-педагогічною класифікацією ці порушення визначаються як загальний недорозвиток мовлення різного рівня мовленнєвого розвитку. Наявність неврологічної симптоматики, як правило, обумовлює порушення артикуляційної моторики, мімічної мускулатури м’язів обличчя, що призводить до поліморфних порушень звуковимовної сторони мовлення.Документ Міогімнастика в роботі з дошкільниками з дизартріями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кочержинська Анжела Анатоліївна; Kocherzhynska Anzhela Anatoliivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana MykolaivnaОб’єктом дослідження є мімічна мускулатура обличчя дошкільників середнього віку з дизартріями. Предмет – міогімнастика як засіб розвитку мімічної мускулатури обличчя обраної категорії дошкільників Мета дослідження – розробити, науково обґрунтувати та експериментально перевірити комплекс вправ міогімнастики, як засобу формування звуковимовної сторони мовлення у дошкільників з дизартріями. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі обґрунтовано ефективність використання міогімнастики як засобу розвитку мімічної мускулатури обличчя, схарактеризовано мімічну мускулатуру обличчя у дітей з дизартріями, визначено міогімнастику як складову логокорекційної роботи при дизартріях. У другому розділі обґрунтовано та експериментально перевірено експериментальну методику виявлення особливостей мімічної мускулатури обличчя у старших дошкільників з дизартріями, подано результати дослідження. У третьому розділі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність прийомів міогімнастики в логокорекційній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з дизартріями, представлено результати експериментально-корекційної роботи, представлені методичні рекомендації використання прийомів міогімнастики в роботі з дошкільниками з дизартріями. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., м. Суми); Регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи розвитку» (18 червня 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях.