Перегляд за Автор "Kobiuk Yuliia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування інтерактивних технологій як педагогічна умова готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності(2014) Кобюк Юлія Миколаївна; Kobiuk Yuliia MykolaivnaСтаття присвячена дослідженню інтерактивних технологій навчання як педагогічної умови готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Описані пріоритетні напрями розвитку сучасної системи вищої освіти в Україні. Досліджено поняття інновація, інноваційна діяльність, готовність, готовність до інноваційної діяльності. Визначено, що готовність до інноваційної діяльності передбачає залежність між ефективністю діяльності педагога та його спрямованістю на вдосконалення власного професійного рівня. Розкрито роль інтерактивних технологій у процесі формування готовності до майбутньої інноваційної діяльності як складової частини їхньої професійної підготовки до педагогічної діяльності.Документ Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в Австралії та Україні: спільне й відмінне(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кобюк Юлія Миколаївна; Kobiuk Yuliia MykolaivnaУ статті здійснюється порівняльний аналіз австралійського та українського досвіду організації процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з метою збагачення вітчизняної системи освіти передовим зарубіжним досвідом у цьому напрямі. З’ясовано, що підготовка майбутніх учителів початкових класів в університетах Австралії та України є ступеневою. Визначено керівні принципи, що лежать в основі програм підготовки, а саме: логічності, послідовності, відповідності навчальним планам та державним вимогам. Розкрито зміст та визначено спільні й відмінні риси систем професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів обох країн.Документ Тенденції реформування вищої освіти: австралійський досвід(2016) Кобюк Юлія Миколаївна; Kobiuk Yuliia MykolaivnaУ статті проаналізовано тенденції розвитку вищої освіти в Австралії. Виокремлено основні фактори, що плинули на реформування вищої освіти. Проаналізовано основні етапи та напрями її модернізації. Висвітлено основні перетворення, які були здій¬снені в освітній системі країни після проведення реформ. Визначено характерні риси австралійської освітньої системи та розкрито принципи, на яких вона базується.Документ Технології ситуативного моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів(2015) Кобюк Юлія Миколаївна; Kobiuk Yuliia MykolaivnaСтаття присвячена дослідженню технологій ситуативного моделювання як різновиду інтерактивних технологій. Описані пріоритетні напрями розвитку сучасної системи вищої освіти в Україні. Досліджено поняття інтерактивні технології, гра, ділова гра, технології ситуативного моделювання. Визначено, що технології ситуативного моделювання здатні формувати активну, творчу, самодостатню особистість здатну до саморозвитку та до самоосвіти. Розкрито роль технологій ситуативного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів.