Перегляд за Автор "Klochko O. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гендерний підхід у вивченні змісту жіночої гімназійної освіти (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Клочко О. М.; Klochko O. M.В статті визначено, що зміст жіночої гімназійної освіти мав тенденцію до зближення зі змістом чоловічої гімназійної освіти. Разом з тим жіноча гімназія продовжувала відображати патріархальну свідомість суспільства, за якою жінці відводилась роль матері, дружини, берегині домашнього вогнища.Документ Теоретико-методологічні аспекти дослідження проблеми становлення та розвитку жіночої освіти в Україні середини ХІХ – початку ХХ століття(2015) Клочко О. М.; Klochko O. M.У статті подано аналіз сучасних вітчизняних історико-педагогічних праць, у яких досліджується становлення та розвиток жіночої освіти в Україні середини ХІХ – початку ХХ століття. Увагу зосереджено на теоретико-методологічних аспектах розробок, зокрема на проблемі використання гендерної методології та відповідного категоріального апарату. Огляд наукових робіт з означеної проблеми, здійснений із позиції гендерного підходу, дозволив нам об’єднати їх у три категорії. До першої було віднесено праці, у яких науковці дотримуються принципів гендерного підходу; у другій групі знаходяться дослідження, що характеризуються суперечливістю при використанні гендерної термінології, до третьої групи належать роботи, автори яких є прихильниками статево-рольової позиції.