eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kiblytska Olha Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    До питання використання елементів теорії ігор у гуртковій роботі з математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana Oleksandrivna; Кіблицька Ольга Вікторівна; Kiblytska Olha Viktorivna; Захарченко Т. І.; Zakharchenko Т. І.
    Здатність до математичного моделювання та опрацювання математичних моделей реальних процесів є однією з цілей сучасної математичної освіти. Проте під час проведення уроків досить часто не вистачає часу на формування та розвиток знань та навичок такого виду навчальної діяльності. Результати проходження ЗНО з математики у розрізі розв’язування задач практичного змісту, міжнародного оцінювання PISA в Україні для дітей 14-15 років у 2018 році є доволі поганими. Тому доцільно для збільшення відсотку тих, хто з легкістю зможе застосовувати математику у своєму повсякденному житті, майбутній професійній діяльності, розглядати компетентнісні задачі, задачі практичного змісту також і в позакласній роботі, зокрема на заняттях математичного гуртка. Нами розроблено програму математичного гуртка для учнів від 9 до 11 класів, яка базується на вивченні елементів теорії ігор. Мета цієї програми - створення умов розвитку інтересу учнів до математики, отримання знань щодо прийняття рішень в умовах неповної інформації чи ризику та розширення загального світогляду здобувачів освіти у процесі живого розгляду різних практичних завдань. У результаті учні повинні набути навичок створювати математичні моделі реальних життєвих ситуацій, зокрема конфліктних ситуацій, аналізувати їх, знаходити рішення в них за допомогою критеріїв. Програма гуртка, розрахована на 1 годину на тиждень. Вона враховує вимоги Державного стандарту базової середньої освіти та цілей програми з математики для базової та старшої шкіл. У статті розглянуто знаходження оптимальної стратегії в іграх з природою, коли отримаємо як відповідь одну й ту саму стратегію за різними критеріями прийняття рішень, чи різні. Розглянутий у статті зміст гурткової роботи демонструє застосування математики до реальних процесів у різних галузях стосовно прийняття рішень в умовах ризику чи невизначеності, поглиблюючи розуміння самих процесів, а отримані при цьому знання є сучасними та актуальними.
  • Документ
    Критеріальні умови в задачах теорії ігор
    (2021) Кіблицька Ольга Вікторівна; Kiblytska Olha Viktorivna; Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana Oleksandrivna
    В магістерській роботі розглянуто один з розділів прикладної математики - теорію ігор, яка має дуже важливе значення для штучного інтелекту, кібернетики та економіки. Проведено аналіз основних досліджень та публікацій. Розкрито основні поняття теорії гри: хід гравця, особистий хід, випадковий хід, платежі, стратегія гравця. Наведено основні типи ігор. Розкрито принцип мінімакса, поняття сідлової точки. Наведено приклади класичних задач із розв’язуванням та аналізом розв’язків. Надано характеристику матричних ігор, які розв’язуються в чистих та змішаних стратегіях. Розглянуто алгоритм перетворення матричних ігор в задачі лінійного програмування та методи їх розв’язування. Розглянуто поняття ігри з природою, наведено критерії прийняття рішень в умовах ризику та повної невизначеності, проілюстровано прикладами їх застосування. Створено низку задач, які розв’язано розглядуваними критеріями, проведено аналіз одержаних розв’язків.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук