Перегляд за Автор "Khrystii Yurii"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуальні засади міжнародного співробітництва у сфері професійно-технічної освіти в Європейському Союзі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Христій Юрій; Khrystii YuriiУ статті обґрунтовано концептуальні засади міжнародного співробітництва у сфері професійно-технічної освіти в Європейському Союзі. Схарактеризовано напрями міжнародного співробітництва у сфері професійно-технічної освіти, зокрема: розвиток, координація та/або реалізація міжнародної політики у сфері ПТО; підвищення інституційного потенціалу державних органів влади/надання технічної допомоги, у тому числі й щодо розроблення стандартів ПТО та кваліфікаційних систем; розвиток та управління міжнародними мережами закладів ПТО (обмін інформацією та спільні проекти); сертифікація й забезпечення якості надання освітніх послуг у сфері ПТО за кордоном; маркетинг провайдерів ПТО та розвиток бізнесу; розвиток програм мобільності; розвиток наукових досліджень, обмін інформацією та змережування; розробка систем навчання, курикулуму й навчального обладнання.Документ Міжнародне співробітництво ЄС та України у сфері професійно‐технічної освіти в умовах воєнного стану(2023) Христій Юрій; Khrystii YuriiУ статті розкрито змістово‐процесуальні особливості міжнародного співробітництва ЄС та України у сфері професійно‐технічної освіти в умовах воєнного стану. Окреслено пріоритетні напрями міжнародної співпраці в межах проєкту EU4Skills, до яких належить модернізація інфраструктури та обладнання вибраних закладів фахової передвищої та професійної (професійно‐технічної) освіти й розробка нового змісту освітніх програм, професійний розвиток керівників та педагогічного персоналу досліджуваних закладів тощо.Наголошено на змінах, що відбулися в реалізації проєкту після запровадження воєнного стану.Документ Організаційні засади міжнародного співробітництва у сфері професійно‐технічної освіти в країнах Європейського Союзу(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Христій Юрій; Khrystii YuriiУ статті у процесі обґрунтування організаційних засад міжнародного співробітництва у сфері професійно‐технічної освіти в країнах Європейського Союзу висвітлено особливості організації міжнародного співробітництва в досліджуваній сфері в таких країнах, як Кіпр, Греція та Іспанія. Вибір країн було зумовлено схожою політикою в означеній сфері. З’ясовано, що міжнародне співробітництво найчастіше здійснюється на основі двосторонніх угод або меморандумів про співпрацю (взаєморозуміння), що охоплюють такі напрями діяльності, як обмін інформацією та документами для покращення взаємних знань про національні системи професійної освіти; супровід розробки курсів професійної освіти; обмін інформацією між фахівцями (через навчальні візити, зустрічі, зокрема за допомогою ІКТ); обмін інформацією щодо методологій, передового досвіду та планування надання послуг у сфері ПТО; визнання кваліфікацій тощо.