eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Khomiuk Iryna Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу вищої математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna
    У статті розглянуто використання нетрадиційних форм проведення занять, які сприяють зацікавленості у вивченні предмету, розвивають творчу самостійність студентів, привчають до роботи з різними джерелами. На прикладі вивчення курсу «Вища математика» показана доцільність застосування нетрадиційних форм навчання, як одного із методів активізації навчально-пізнавальної діяльності.
  • Документ
    Доведення теорем як засіб активізації навчання студентів вищої математики у технічних ВОЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Хом'юк Віктор Вікторович; Khomiuk Viktor Viktorovych; Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna
    У статті проаналізовано концептуальні ідеї доведення теорем в курсі математичного аналізу як засобу активізації навчання студентів у технічних ВОЗ. Використання математичних методів у виробництві зумовлює потребу у інженерах, які матимуть добре розвинуте логічне та алгоритмічне мислення, на формування якого не абияк впливає саме доведення теорем з курсу вищої математики. Визначено, що доведення фундаментальних теорем теорії границь і деяких інших розділів викликають неабиякі труднощі у студентів, що пов’язано із значною абстрактністю міркувань і не завжди чітко видимим геометричним змістом. Наведено деякі шляхи подолання цих труднощів та підвищення активності студентів в оволодінні теоретичним матеріалом. Перш за все, на думку автора, основним джерелом труднощів засвоєння абстрактних міркувань є не зміст, а форма цих міркувань. Специфіка цієї форми приводить до того, що за  ,  – символікою та іншими подібними «атрибутами» студенти не завжди бачать сутність поняття, а це створює небезпеку відриву форми доведення теореми від її змісту. Автором запропоновано в доведенні кожної теореми умовно виокремити дві складові: 1) логічну складову (ЛС), яка містить в собі основну ідею доведення; 2) технічну складову (ТС), яка здійснює реалізацію цієї ідеї засобами математичних символів і співвідношень. Наявність цих двох складових відповідає існуванню в кожному предметі чи явищі двох таких категорій, як зміст і форма. Автором запропоновано приклади ЛС доведення трьох важливих теорем математичного аналізу. Встановлено, що виділення ЛС в доведеннях теорем можна використовувати як засіб безпосереднього управління процесом навчання. Поряд з наведенням на лекціях повних доведень теорем представляється доречним в окремих теоремах обмежитись викладом лише ЛС доведення, пропонуючи студентам реалізувати техніку доведення самостійно. Такий прийом є один із способів створення проблемної ситуації і його використання сприяє активізації мислення студентів.
  • Документ
    Компетентнісно орієнтовані завдання як важливий чинник формування когнітивної складової математичної компетентності майбутніх інженерів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Хом'юк Віктор Вікторович; Khomiuk Viktor Viktorovych; Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna
    У статті проаналізовано концептуальні ідеї компетентнісного підходу у контексті підготовки майбутнії фахівців у вищій школі. Визначено, що з точки зору компетентнісного орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу у ВНЗ зміст математичної освіти має бути спрямований на досягнення таких цілей: формування особистості студентів, розвиток їх інтелекту й здібностей до логічного та алгоритмічного мислення; оволодіння студентами основами математичного апарату, прийомами математичної діяльності, які необхідні у вивченні спецпредметів та в майбутній практичній діяльності; вироблення навичок самостійного вивчення наукової літератури з математики та її застосувань; навчання основним математичним методам, які необхідні для аналізу та моделювання процесів, явищ при пошуку оптимальних розв’язків методом обробки та аналізу результатів експериментів; формування уявлень про вищу математику як форму опису і метод пізнання дійсності; виховання студентів у процесі навчання математики; формування позитивного ставлення та інтересу до математичних дисциплін. Обгрунтовано доцільність розроблення компетентнісно орієнтованих завдань з вищої математики, які у процесі навчання вищої математики виступають у ролі технологічного інструмента реалізації компетентнісного підходу, забезпечують позитивну настанову на математичну діяльність. Розкрито особливості контруювання компетентнісно орієнтованих завдань із використання таксономії педагогічних цілей Б.Блума, в якій визначаються способи класифікації розумових умінь, від найпростіших навчальних дій (знання, розуміння, застосування) до найскладніших (аналіз, синтез, оцінка). Автором запропоновано конструктор компетентнісно орієнтованих завдань з вищої математики та на ведено приклади розроблених завдань із теми «Векторна алгебра».
  • Документ
    Математичне моделювання в контексті здійснення міжпредметних зв’язків курсу вищої математики у ВНЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Хом'юк Віктор Вікторович; Khomiuk Viktor Viktorovych; Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna
    У статті проаналізовано концептуальні ідеї методу математичного моделювання у контексті здійснення міжпредметних зв ’язків курсу вищої математики у вищій школі. Визначено, що з точки зору компетентнісного орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу у технічних ВНЗ необхідно більше уваги приділяти міжпредметним зв’язкам курсу вищої математики із спеціальними дисциплінами та дисциплінами природничо-математичного циклу. Реалізувати міжпредметні зв ’язки під час вивчення курсу вищої математики пропонується насамперед створенням запасу математичних моделей, які описують явища і процеси, що вивчаються в різних предметах. Основні аналітичні методи дослідження математичних моделей вивчаються у курсі вищої математики, зокрема у таких його розділах, як математичний аналіз, лінійна алгебра, диференціальні рівняння й теорія імовірності. Серед них можна назвати методи диференціювання, інтегрування й дослідження функцій, методи Гауса та Крамера розв’язування систем лінійних алгебраїчних рівнянь, аналітичні методи розв’язування звичайних диференціальних рівнянь та їх систем тощо. Автором запропоновано приклади задач з вищої математики, які розв’язуються методом математичного моделювання, яке в свою чергу забезпечує міжпредметні зв ’язки вищої математики із фізикою, хімією та економікою. Встановлено, що математичне моделювання в процесі навчання є важливим інструментом: формування нових знань і творчих здібностей студентів; ефективного засвоєння нового матеріалу, систематизації та наочного втілення знань; усвідомлення і фіксації істотних властивостей і зв’язків досліджуваних об’єктів і явищ; формування професійних умінь; розвитку самостійної діяльності студентів.
  • Документ
    Професійна мотивація як засіб забезпечення професійної мобільності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna; Ковальчук Майя Борисівна; Kovalchuk Maiia Borysivna
    У статті висвітлено особливості професійної мотивації, яка на думку автора суттєво впливає на процес формування професійної мобільності. На прикладі ВНТУ визначено рівень професійної мотивації студентів до навчання за обраною спеціальністю.
  • Документ
    Професійна орієнтація як засіб забезпечення професійної мобільності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna
    У статті висвітлено особливості професійної орієнтації, яка на думку автора, суттєво впливає на процес формування професійної мобільності; проаналізовано різні підходи до визначення поняття професійна орієнтація. Визначено рівень професійної орієнтації студентів до навчання за обраною спеціальністю на прикладі ВНТУ.
  • Документ
    Професійна орієнтація як засіб забезпечення професійної мобільності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna
    У статті висвітлено особливості професійної орієнтації, яка, на думку автора, суттєво впливає на процес формування професійної мобільності; проаналізовано різні підходи до визначення поняття професійна орієнтація. З'ясовано рівень професійної орієнтації студентів до навчання за обраною спеціальністюна прикладі ВНТУ.
  • Документ
    Система роботи викладача в контексті формування базового рівня професійної мобільності майбутніх інженерів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Хом'юк Ірина Володимирівна; Khomiuk Iryna Volodymyrivna
    У статті висвітлено проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекцій, яка суттєво впливає на процес формування базового рівня професійної мобільності. Поруч із традиційними типами навчальних лекцій, які проводяться у ВНЗ під час вивчення фундаментальних дисциплін автор пропонує проводити лекції-конференції та лекції - консультації.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук