Перегляд за Автор "Kho Sinian"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виконавсько‐проективна складова структури самоконтролю майбутніх учителів музики та хореографії(2023) Хо Сінянь; Kho SinianУ статті розглянуто виконавсько‐проєктивну складову структури самоконтролю студентів факультетів мистецтв університетів. Критерієм даного компонента постає ступінь емоційної насиченості виконавсько‐творчої діяльності, а показниками є: уміння якісного інтерпретування мистецьких творів і здатність до саморегуляції виконавської діяльності. Охарактеризовано процес інтерпретаційної роботи, що здійснюється на основі виникнення початкових образів про художній зміст і технічні особливості творів мистецтва. Доведено, що уміння якісної інтерпретації є залежним відвиконавського досвіду, від захопленості конкретним твором, від емоційного резонування із ним, від бажання донести своє бачення ідеї твору, поділитися важливими думками і емоціями, які супроводжують осягнення твору.Визначено, що здатність до інтерпретування залежить від раніше сприйнятого і усвідомленого, від індивідуальної виконавської концепції. Уміння створювати задум майбутньої інтерпретації полягає і в тому, щоб визначити свій кут зору на те, як слід виконувати, сформувати ведучу ідею такого бачення, переконливо аргументувати, урахувати попередню виконавську практику, уміти мислити концептуально. Така індивідуальна концепція надалі буде спрямовувати творчі пошуки, позначатися на продуктивності роботи над виразними і технічними засобами виконання.Документ Виконавсько‐проективна складова структури самоконтролю майбутніх учителів музики та хореографії(2023) Хо Сінянь; Kho SinianУ статті розглянуто виконавсько‐проєктивну складову структури самоконтролю студентів факультетів мистецтв університетів. Критерієм даного компонента постає ступінь емоційної насиченості виконавсько‐творчої діяльності, а показниками є: уміння якісного інтерпретування мистецьких творів і здатність до саморегуляції виконавської діяльності. Охарактеризовано процес інтерпретаційної роботи, що здійснюється на основі виникнення початкових образів про художній зміст і технічні особливості творів мистецтва. Доведено, що уміння якісної інтерпретації є залежним відвиконавського досвіду, від захопленості конкретним твором, від емоційного резонування із ним, від бажання донести своє бачення ідеї твору, поділитися важливими думками і емоціями, які супроводжують осягнення твору.Визначено, що здатність до інтерпретування залежить від раніше сприйнятого і усвідомленого, від індивідуальної виконавської концепції. Уміння створювати задум майбутньої інтерпретації полягає і в тому, щоб визначити свій кут зору на те, як слід виконувати, сформувати ведучу ідею такого бачення, переконливо аргументувати, урахувати попередню виконавську практику, уміти мислити концептуально. Така індивідуальна концепція надалі буде спрямовувати творчі пошуки, позначатися на продуктивності роботи над виразними і технічними засобами виконання.