Перегляд за Автор "Kharlamenko Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль предметних компетентностей у професійній діяльності вчителя технологій(2023) Харламенко Валентина; Kharlamenko Valentyna; Гузенко Оксана; Huzenko OksanaУ статті розглядається важливість предметних компетентностей вчителя технологій для забезпечення якості освітнього процесу. Зазначається,що глибокі знання та практичні навички вчителя є ключовими елементами розробки ефективних навчальних програм та методів. Проаналізовано роль сучасних технологій у викладанні, їх сприяння стимулюванню інтересу та творчого мислення учнів. Аналіз досліджень підкреслює важливість індивідуалізації та постійного самовдосконалення вчителів технологій для успішного формування не лише фахівців, але й лідерів майбутнього. Вчитель розглядається як стратегічний партнер для учня, а інтеграція сучасних методів та практичних завдань є ключем до глибокого засвоєння матеріалу та розвитку критичного мислення. Розглянуто вплив відсутності глибоких теоретичних знань у вчителя на якість навчання. Висвітлено необхідність постійного самовдосконалення та адаптації вчителя до змін, а також важливість розвитку ключових навичок учнів. Систематичне спостереження за вчителями технологій у реальних умовах дозволяє визначити їхні сильні сторони та області для подальшого розвитку.Документ Теоретико-методологічний аналіз сучасних тенденцій професіоналізації майбутніх педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Харламенко Валентина; Kharlamenko Valentyna; Гузенко Оксана; Huzenko OksanaУ статті проаналізовано теоретичні аспекти професіоналізації майбутніх педагогів у процесі їх підготовки в закладах вищої освіти. Виокремлено принципи відкритої освіти, охарактеризовано методологію освітнього процесу, концептуальні положення професіоналізації, основні підсистеми, покладені в основу професіоналізму. Досліджено функції освітнього процесу, що сприяють професійному зростанню майбутнього фахівця. Авторами схарактеризовано особистісний професіогенез майбутнього фахівця педагогічної справи через визначені напрями, професійний супровід майбутнього педагога, динаміку професійного становлення особистості через основні стадії. Приводиться орієнтовна модель професіоналізації, ключові положення, що базуються на визначених професійних і особистісних компетентностях.