Перегляд за Автор "Kharchenko Volodymyr Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання використання LMS Moodle для визначення рівня просторового мислення учнів(ФОП Цьома С. П., 2017) Харченко Володимир Миколайович; Kharchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті описано досвід використання LMS Moodle для діагностики просторового мислення учнів. Наведено якісний аналіз проведеного тестування та виявлено доречність його використання учителем геометрії під час навчального процесу.Документ До питання впливу системи задач на процес створення просторового образу в учнів 7-9 класів при вивченні планіметрії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Харченко Володимир Миколайович; Kharchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті проводиться аналіз результатів тестування рівня просторового мислення учнів 8-11 класів на основі методики І. С. Якиманської. Виявлено, що відсоток учнів, які легко оперують величинами фігур становить 44% від усіх опитаних. Він суттєво нижчий за результати аналогічного тестуванням, яке проводилося 25 років тому, - 61%. Успішно створюють образи і виконують дії з формою – 83%, успішно змінюють: положення уявного об’єкта – 54%, структуру уявного об’єкта – 62%, а виконують обидві операції – 39%. У 18% учнів виявлено високий рівень створення та оперування образами, а в 1% учнів завершується формування всіх видів створення і оперування просторових образів. У цілому рівень оперування просторовими образами за останні 25 років покращився, проте відсоток із найвищим рівнем просторового мислення учнів залишився співмірним із попередніми результатами. Проаналізовано систему задач підручників з геометрії 7 класу, за якими найбільше навчається опитаних учнів. Низький рівень оперування величинами фігур можна пояснити малою кількістю завдань на вимірювання в геометрії та відсутність курсу креслення в шкільних навчальних планах. Запропоновано зразок завдань, який сприятиме розв’язанню даної проблеми.