Перегляд за Автор "Kharchenko Serhii Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Formation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge(TEM Journal, 2019-02) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Харченко Інна Іванівна; Kharchenko Inna Ivanivna; Харченко Сергій МиколайовичThe article proposes a solution of the problem of formation of future teachers' skills to create and use visual models of knowledge in professional activities. It is substantiated that modern students, as representatives of the generation Z, have the majority of visual-oriented perceptions. Modelling of special future teachers’ preparation for the creating of visual models of knowledge is made. The content of the special course, aimed at forming the future teachers’ ability to create and use visual models of knowledge, is described. The pedagogical experiment included two areas of research: the study of the dynamics of the readiness and the formation of skills to create and use visual models of knowledge. Statistical methods confirmed the effectiveness of the author's special course at the significant level of 0.05.Документ Ефективність тренувальної програми з фізичної підготовки футбольних арбітрів(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Кисельов Валерій Олександрович; Харченко Сергій Миколайович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Kharchenko Serhii MykolaiovychФутбол – один із найпопулярніших і всесвітньо визнаних видів спорту, що збирає мільйони гравців і прихильників у всьому світі. Проте на футбольному полі, окрім двадцяти двох гравців, важливу роль відіграє людина, від рішень котрої часто залежить доля матчу. Це футбольний арбітр. Від його рішень залежить чесність гри, справедливість результату, дотримання правил, безпека гравців і нормальний хід змагань. Футбольні арбітри, завдяки своєму фаховому рівню, робочому етикету й досвіду, забезпечують адекватну оцінку подій на полі. Їхні рішення можуть вплинути на результат гри, тож вони сприяють забезпеченню чесності й цінностей спорту. Роль арбітра у футболі є надзвичайно важливою та безпосередньо впливає на хід гри. Рефері забезпечують дотримання правил гри. Вони реагують на порушення й неправомірні дії гравців, що допомагає зберегти спортивний характер матчу й уникнути небезпеки для гравців. Арбітри ухвалюють рішення на підставі своїх спостережень і знань правил, вони визначають, чи було порушення, хто здійснив його та які санкції застосовувати. Діяльність футбольного арбітра безпосередньо залежить від рівня його підготовки. Висока професійна підготовка дає змогу арбітру краще впоратися з викликами на полі, приймати швидкі й обґрунтовані рішення. Саме це також сприяє й кар’єрному зростанню арбітра. Високий рівень підготовки дає можливість арбітрам заслуговувати на входження до міжнародної суддівської системи, де вони можуть брати участь у важливих і престижних турнірах, таких як чемпіонати світу чи Ліга чемпіонів. Це вимагає від них ще більшої відповідальності й постійного самовдосконалення. Дослідження відбувалося на базі суддівського корпусу Асоціації футболу Сумської області. У ньому брали участь14арбітрів-практиків, поділених на дві групи: контрольну й експериментальну. У кожній групі була рівна кількість осіб – 7, що дало змогу зробити результати більш порівняльними й об’єктивними. Дослідження полягало в тестуванні фізичних якостей футбольних рефері, оцінюванні жирового компонента тіла, підготовці експериментальної групи за новою методикою протягом установленого часу та повторного тестування на підсумковому етапі. Отримані результати проаналізовано з метою визначення ефективності вправ, які запропоновано використовувати суддям експериментальної групи під час підготовки.Документ Методика корекції маси тіла учнів у процесі формального та неформального навчання фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Козерук Кирило; Kozeruk Kyrylo; Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Яременко Володимир; Yaremenko Volodymyr; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychАктуалізується питання надмірної маси тіла учнів у закладах середньої освіти. Окреслено особливості методики корекції маси тіла учнів засобом комплексного впливу в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Розподілено учнів, які потребують корекції маси тіла, відповідно до інструктивних положень. Виокремлено етапи оздоровчих методик для учнів з надмір¬ною масою тіла в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Перспективи подальших досліджень полягають у впровадженні досліджених методик у практику роботи вчителів фізичної культури та проведення тестувань щодо результатів їх ефективності.Документ Методологічні основи формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychДану статтю присвячено проблемі визначення й обґрунтування методологічних основ формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профіля у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки з урахуванням таких методологічних підходів: професійно особистісного, діяльнісного, холістичного та компетентнісного. Також ураховувалися загальнодидактичні принципи (науковості, доступності, систематичності й послідовності, активності і самостійності, зв'язку навчання з практикою) та спеціальні принципи формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профіля.Документ Педагогічні умови формування дій з м'ячем у дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Власенко Ірина; Vlasenko Iryna; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychОсновним напрямом даного дослідження є виявлення педагогічних умов, які забезпечують ефективний вплив ігор та ігрових вправ з м'ячем на всебічний розвиток дітей молодшого шкільного віку, доведено позитивний вплив занять фізичними вправами на стан здоров'я дітей молодшого шкільного віку та впровадження результатів в освітній процес початкових школярів України.Документ Проблеми збереження і зміцнення здоров'я студентів аграрного профілю під час навчання у ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychУ статті обґрунтовуються здоров'язбережувальні освітні технології, використання яких в освітньому процесі сприяю покращення здоров'я всіх учасників освітнього процесу. У більш вузькому розумінні до здоров'язбережувальних технологій належать педагогічні прийоми, методи, технології, які не завдають прямої або непрямої шкоди здоров'я учасників освітнього процесу, забезпечують безпечні умови перебування, навчання та роботи в закладі освіти. Концепція базуються на положеннях системного, синергетичного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, інтегративно-інноваційного, компетентнісного, технологічного, акмеологічного підходів до реалізації методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання студентів.Документ Сучасний стан розвитку аматорського футболу Сумської області(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Кисельов Валерій Олександрович; Харченко Сергій Миколайович; Гончаренко Володимир Іванович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Honcharenko Volodymyr IvanovychНевід’ємною частиною сучасного суспільного життя є масові спортивні заходи, які відвідують численні вболівальники тих чи інших видів спорту. Одним із найбільш популярних спортивних видовищ, безперечно, є футбол. Футбол є складником фізичної культури і спорту й частиною культурного життя суспільства, що сприяє збереженню та зміцненню здоров’я людини, розвитку її фізичних і морально-вольових здібностей, організації змістовного дозвілля. За більш ніж 130 років існування цей вид спорту став найпопулярнішим видом спорту у світі як за кількістю відвідувачів футбольних матчів, так і за кількістю людей, що займаються футболом як на любительському, так і на професійному рівнях. Футбольна Сумщина завжди була багата на яскраві дарування, однак більшості з них так і не вдалося сповна реалізуватися. Перед тим як спробувати себе на високому рівні, зривали оплески місцевих вболівальників Борис Шуршин, Віктор Гальченко Володимир Шатохін, Валерій Жилін, В’ячеслав Хруслов, Сергій Страшненко, Василь Луговий, Віктор Соловйов. Із молодшого покоління варто виокремити Сергія Білозора, В’ячеслава Сердюка, Максима Білецького, Дмитра Бермудеса, Артема Безродного, Сергія Страшненка (молодшого), Олега Гусєва. Стаття присвячена огляду й аналізу стану аматорського футболу в Сумській області в сезонах 2020, 2021, 2022 та 2023 років. Розглядаються зміни у форматі змагань, кількісний склад учасників турнірів і їхні результати. Проводиться детальний аналіз турнірних таблиць на різних етапах чотирьох останніх сезонів. Також висвітлені результати кожної команди, їхні місця в турнірних таблицях і географічний розподіл команд. Подані ключові статистичні дані чемпіонату Сумської області з футболу у визначених сезонах, кількість учасників у змаганнях різних рівнів і кількість зіграних матчів.Документ Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychРоботу присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки: представлено результати аналізу досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці, зокрема проаналізовано сучасні вимоги та підходи до професійно-прикладної фізичної освіти майбутніх аграріїв, особливості їх професійної діяльності й підготовки, а також уточнено сутність поняття «здоров’язбережувальна компетентність майбутніх фахівців аграрного профілю»; визначено критерії та рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності; надано теоретичне обґрунтування моделі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю, а також розкрито методичні особливості її реалізації. У дисертаційному дослідженні представлено результати експериментальної перевірки моделі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Матеріали дослідження можуть бути використані викладачами фізичної культури у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю.Документ Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychДисертаційну працю присвячено проблемі формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки: представлено результати аналізу досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці, зокрема проанапізовано сучасні вимоги та підходи до професійно-прикладної фізичної освіти майбутніх аграріїв, особливості їх професійної діяльності й підготовки, а також уточнено сутність поняття «здоров'язбережувальна компетентність майбутніх фахівців аграрного профілю»; визначено критерії та рівні сформованості здоров'язбережувальної компетентності; надано теоретичне обгрунтування моделі формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю, а також розкрито методичні особливості її реалізації. У дисертаційному дослідженні представлено результати експериментальної перевірки моделі формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Матеріали дослідження можуть бути використані викладачами фізичної культури у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю.Документ Формування фізичної культури студентів у освітянському процесі аграрного ВНЗ(2013) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychУ статті висвітлено проблеми фізичного виховання студентів аграрних спеціальностей; проаналізовано ставлення студентів-аграрників до занять із фізичного виховання; визначено найбільш популярні види спорту серед студентів Сумського національного аграрного університету, виділено відмінності в мотиваційній сфері юнаків і дівчат; розроблено й експериментально обґрунтувано шляхи оптимізації навчального процесу з фізичного виховання і можливості ефективного залучення студентів університету до опанування ціннісного потенціалу фізичної культури. Використано дані анкетного опитування майбутніх фахівців-аграрників.