Перегляд за Автор "Kharchenko Inna Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Formation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge(TEM Journal, 2019-02) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Харченко Інна Іванівна; Kharchenko Inna Ivanivna; Харченко Сергій МиколайовичThe article proposes a solution of the problem of formation of future teachers' skills to create and use visual models of knowledge in professional activities. It is substantiated that modern students, as representatives of the generation Z, have the majority of visual-oriented perceptions. Modelling of special future teachers’ preparation for the creating of visual models of knowledge is made. The content of the special course, aimed at forming the future teachers’ ability to create and use visual models of knowledge, is described. The pedagogical experiment included two areas of research: the study of the dynamics of the readiness and the formation of skills to create and use visual models of knowledge. Statistical methods confirmed the effectiveness of the author's special course at the significant level of 0.05.Документ On Computer Support of the Course “Fundamentals of Microelectronics” by Specialized Software: the Results of the Pedagogical Experiment(2020) Semenikhina Olena Volodymyrivna; Drushliak Maryna Hryhorivna; Lynnyk Serhii Ivanovych; Kyryliuk Hanna; Kharchenko Inna Ivanivna; Honcharenko Olena Volodymyrivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Друшляк Марина Григорівна; Линник Сергій Іванович; Кирилюк Ганна; Харченко Інна Іванівна; Гончаренко Олена ВолодимирівнаThe awareness of the ideas about the work of modern computers is important for the future IT-specialists’ preparation. Processes occurring in the middle of the computing system are based on the work of the physical devices, the modeling of which is advisable to carry out in simulation software. The authors consider the problem of choosing simulation software of physical processes. The experience of teaching a microelectronics course allowed to choose two simulation software: Proteus and Multisim. The pedagogical experiment on the choice of the optimal simulation software to support the course of microelectronics, which is studied by future ITspecialists and computer science teachers, was conducted based on Makarenko Sumy State Pedagogical University (Ukraine). The comparative analysis of the individual characteristics of the simulation software prefers Proteus. However, the results of the pedagogical experiment confirm the feasibility of attracting Multisim.Документ Методично-змістові особливості реалізації педагогічної системи формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Харченко Інна Іванівна; Kharchenko Inna IvanivnaЗапропоновано практичне розв’язання проблеми формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО через увиразнення методично-змістових особливостей реалізації педагогічної системи формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки. для формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах ІОС ЗВО важливими є курси економічного спрямування, які впливають на формування фахової термінології, здатність оперувати й сприймати фаховий матеріал та рівень сформованості процедурної складової культури професійної комунікації, а також курси української мови (за професійним спрямуванням), «Культура професійного мовлення», «Медіаграмотність», «Інформаційно-комунікаційні технології», «Цифрові технології в галузі», завдяки яким відбувається формування аксіологічної, теоретичної, професійно-термінологічної та особистісної складових. Показано, що їх вивчення відбувається в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО через розробку електронних курсів, використання інформаційних технологій (електронних, дистанційних, мобільних) для спілкування, організації онлайн навчання і самонавчання. За результатами дослідження сформульовано практичні рекомендації викладачам для формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО: робити постійні ціннісні настанови та мотивувати майбутніх фахівців з економіки до якісної професійної комунікації; сприяти усвідомленню студентами мовних цінностей суспільства; здійснювати активний пошук нових активних \інтерактивних методів і прийомів навчання з урахуванням розвитку ІТ-засобів та можливостей самого інформаційно-освітнього середовища ЗВО; гнучко використовувати групові форми навчання; активно використовувати сюжетні завдання (кейси) для розвитку навичок професійної комунікації; організувати наскрізне навчання мові за рахунок міжкафедральних зв’язків.Документ Педагогічні умови формування у майбутніх фахівців з економіки культури професійної комунікації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Харченко Інна Іванівна; Kharchenko Inna IvanivnaФормулювання проблеми. Для побудови системи формування у майбутніх фахівців з економіки культури професійної комунікації важливим є визначення факторів, що сприятимуть та забезпечуватимуть успіх у досягненні такої мети. Такими факторами визначено педагогічні умови. Мета статті: описати педагогічні умови формування у майбутніх фахівців з економіки культури професійної комунікації Методи: термінологічний аналіз для уточнення терміну «педагогічні умови», узагальнення й класифікація для визначення типів педагогічних умов. Результати. Педагогічними умовами формування у майбутніх фахівців з економіки культури професійної комунікації визначено дві групи умов: особистісно-індивідуальні умови успішної навчальної діяльності (1) зацікавленість студентів у майбутній професійній діяльності; 2) розуміння значення фахової термінології в професійній діяльності; 3) самоосвіту, вміння критично оцінювати та аналізувати результати власної роботи; 4) творчий підхід студентів до засвоєння фахової термінології) та організаційно-педагогічні умови (1) застосовування ситуативного моделювання з метою свідомого оволодіння та практичного застосування професійної термінології; 2) використання інформаційно комп’ютерних технологій для оптимізації оволодіння студентами нових економічних понять; 3) упровадження інтерактивних та імітаційно-ігрових форм навчання з метою підвищення вмотивованості студентів щодо оволодіння фаховою термінологією). Висновки. Вважаємо, що урахування особистісно-індивідуальних умов успішної навчальної діяльності та організаційно педагогічних умов реалізації освітнього процесу сприятиме підвищенню рівня культури професійної комунікації майбутніх економістів з огляду на майбутню професійну діяльність. Перспективними напрямами подальших досліджень бачимо експериментальну перевірку їх ефективності.Документ Теоретико-практичні засади формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Харченко Інна Іванівна; Kharchenko Inna IvanivnaУ статті здійснено теоретичне узагальнення та наукове розв’язання проблеми формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО: розроблено педагогічну систему формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО у єдності трьох складових (аналітично-цільова, методико-практична, контрольно-результативна) та експериментально перевірено її ефективність; визначено теоретико-практичні засади формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО через наукове обґрунтування та характеристику сутності й змісту феномену „культура професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки”; визначено сутність і структуру поняття „культура професійної комунікації майбутніх економістів”, яке розглядається у єдності п’яти компонентів: аксіологічного, теоретичного, професійно-термінологічного, процедурного, особистісного; розроблено критерії та показники: ціннісно-мотиваційний (загальнокультурна обізнаність), когнітивний (граматична обізнаність, лексична обізнаність, ІТ-обізнаність), вербально-операційний (здатність оперувати термінами, перцептивно-мовленнєва здатність), поведінково-комунікативний (уміння е-комунікації, професійно-креативні вміння), рефлексивний (вольові якості, здатність до самооцінки). Кількісними параметрами показників визначено характеристики рівнів культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки: досконалий, високий, середній, базовий.Документ Типологія електронних ресурсів у формуванні риторичної культури фахівця(2021) Будянський Дмитро Васильович; Друшляк Марина Григорівна; Семеніхіна Олена Володимирівна; Харченко Інна Іванівна; Горбачук Василь Олександрович; Чашечникова Ольга Серафимівна; Budianskyi Dmytro Vasyliovych; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Drushliak Maryna Hryhorivna; Kharchenko Inna Ivanivna; Horbachuk Vasyl Oleksandrovych; Chashechnikova Olha SerafymivnaУ статті на основі тлумачення категорії «риторична культура» як інтегративної особистісної характеристики, що включає в себе ґрунтовні знання історії, теорії і методики ораторського мистецтва (етапи підготовки промови, риторичні тропи та фігури, прийоми активізації уваги аудиторії тощо), інтелектуальні, мовленнєві, етичні, естетичні та артистично-виконавські якості, які виражаються у формі оригінального продукту мисленнєво-мовленнєвої діяльності схарактеризовано типологію електронних ресурсів у формуванні риторичної культури вчителя: відеоконтент (промови видатних ораторів минулого і сучасності, фрагменти кінофільмів, театральних вистав, телевізійних програм, виступи майстрів художнього слова, лекції вітчизняних і зарубіжних викладачів, доповіді відомих вчених, фрагменти уроків та виховних заходів), аудіоконтент (подкасти, аудіокниги), курси з риторики на освітніх платформах (UDEMY, EDUGET, TED), спеціалізовані ресурси з риторики, спеціалізоване програмне забезпечення в галузі риторики (Тренер Оратора, Ummo, Public Speaking, Черная риторика, Говорилло), соціальні спільноти для оn-line комунікації (Facebook, Instagram, Telegram). Коротко надано описові характеристики кожного типу та наведено відповідні приклади з інтернет-посиланнями на типовий інтернет-контент. За проведеним аналізом електронних ресурсів у галузі риторики для формування риторичної культури фахівця найбільш ефективними, на думку експертів (фахівців у галузі ораторського мистецтва), є використання відео-контенту, а саме, промови видатних ораторів минулого і сучасності, використання аудіо-контенту та використання спеціалізованого програмного забезпечення, що підтверджено коефіцієнтом конкордації Кендала (0,87) та критерієм хі-квадрат оцінки вірогідності результату χ=26,85, що для рівня значущості 0,05 підтверджує вірогідність висновків експертної групи.Документ Формування професійно-термінологічної компетентності студентів-аграрників під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Харченко Інна Іванівна; Kharchenko Inna IvanivnaУ статті розглянуто проблеми формування професійно-термінологічної компетентності (ПТН) студентів вищих аграрних навчальних закладів під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»; досліджено структуру ПТН, обґрунтовано методологічні підходи до формування ПТН; розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення професійно-термінологічної підготовки майбутніх фахівців-аграрників.