Перегляд за Автор "Kazanzhy Iryna Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Partnership Pedagogy Application in Building the Individual Educational Trajectory of Future Primary Education Specialists(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Казанжи Ірина Володимирівна; Kazanzhy Iryna VolodymyrivnaThe article is devoted to the actual problem of reforming education in Ukraine. An attempt to systematize the ways of preparing future specialists of elementary school for the construction of an individual educational trajectory of the child by means of partnership pedagogics is made. The tips for the future teacher of the New Ukrainian School on establishing “parents - teacher - students” partner relationships in identifying a personal path for the acquisition of education by the child are suggested. The article outlines the skills necessary for constructing an individual educational trajectory and describes the advantages of using a mixed type of educators learning activity. It is claimed that an individual approach to learning is an important task of any education institution.Документ А. С. Макаренко про сутність виховного процесу й особистість вихователя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Казанжи Ірина Володимирівна; Kazanzhy Iryna VolodymyrivnaУ статті розглядається про внесок А. С. Макаренка в розвиток теорії виховання, розглянуто закономірності, функції, методи виховання школярів, проаналізовано погляди видатного педагога на роль особистості вихователя у виховному процесі. Зроблено акцент на необхідності використання провідних постулатів педагога про вплив колективу на формування особистості вихованців, а також значення оволодіння вчителем педагогічною технікою.Документ Нові тенденції у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи в умовах університету(2016) Казанжи Ірина Володимирівна; Kazanzhy Iryna VolodymyrivnaУ статті окреслено нові тенденції у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів в умовах університету. Методологічні засади дослідження склали положення теорії пізнання про діалектичний взаємозв’язок педагогічних явищ, соціальну визначеність і гуманно-творчу сутність особистості. Теоретичне і практичне значення дослідження полягало в розкритті сутності таких понять, як «компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів»; «інноваційна педагогічна діяльність викладача». Проаналізований досвід дозволив намітити шляхи оновлення професійної підготовки майбутніх учителів в освітньо-виховному просторі вищого педагогічного закладу.Документ Фундаментальні підходи до професійної підготовки вчителя початкової школи(2015) Казанжи Ірина Володимирівна; Kazanzhy Iryna VolodymyrivnaМетою статті є визначення фундаментальних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в наукових розвідках учених на сучасному етапі. Методологічними засадами дослідження виступили положення теорії пізнання про діалектичний взаємозв’язок і взаємообумовленість явищ, соціальну детермінованість і творчу сутність особистості. Теоретичне та практичне значення дослідження полягало в розкритті сутності таких важливих понять, як «фундаменталізація» та «модернізація» професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Розглянутий досвід дозволив визначити умови модернізації фахової підготовки в умовах вищого навчального закладу.