Перегляд за Автор "Kazakova Nataliia Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання ігрових технологій у позакласній виховній роботі початкової школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Казакова Наталія Вікторівна; Kazakova Nataliia ViktorivnaУ статті акцент зроблено на тому, що важливу роль у вихованні учнів початкових класів, розширенні й поглибленні їхніх знань, розвитку творчих здібностей відводиться спеціально організованій позакласній виховній роботі. Визначено, що позакласна виховна робота в початковій школі має бути пронизана сучасними ігровими технологіями, у ході яких діти вступатимуть у спілкування з однолітками; будуть об’єднані спільними метою, зусиллями щодо отримання досягнення в діяльності, переживаннями, які залишать глибокий слід у свідомості дитини та сприятимуть формування добрих почуттів, благородних поривань, навичок колективного життя. Розкрито сутність квест-технологій, шоу-технологій, сюжетно-рольових технологій, технологій рольової гри.Документ Профілактика відхилень у поведінці молодших школярів у позаурочний час як соціально-педагогічна проблема(2015) Казакова Наталія Вікторівна; Kazakova Nataliia ViktorivnaУ статті розкрито сутність понять «відхилення в поведінці», «девіації», «профілактика», «профілактика відхилень у поведінці молодших школярів». Визначено завдання виховної функції профілактики відхилень у поведінці учнів початкових класів. Досліджено напрями профілактики відхилень у поведінці учнів початкових класів у позаурочний час. Визначено та розкрито зміст, форми, методи та прийоми позаурочної роботи з дітьми молодшого шкільного віку та їх батьками з метою профілактики девіацій у дітей. З’ясовано умови, за допомогою яких виховне середовище в класі перешкоджатиме девіантній поведінці учнів і сприятиме розвитку особистості молодших школярів.Документ Сутнісні особливості впровадження програми профорієнтаційної роботи в школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Ребуха Лілія Зіновіївна; Rebukha Liliia Zinoviivna; Шквир Оксана Леонідівна; Shkvyr Oksana Leonidivna; Казакова Наталія Вікторівна; Kazakova Nataliia Viktorivna; Поліщук Олександр Сергійович; Polishchuk Oleksandr SerhiiovychУ статті проаналізовано сутнісні проблеми, що мають місце у проведенні професійної орієнтації в закладах загальної середньої освіти, де здебільшого старшокласникам важко визначитися із вибором професії: відсутність уявлень про ринок праці, професійну підготовку фахівців, умови майбутньої роботи та роботодавців, невідповідність вимог професії особистісним якостям учнів. Визначено, що у профорієнтації важливою складовою є реалізація напрямків педагогічної діяльності вчителя, що включає безпосередню роботу з учнями, взаємодію з батьками, укладання договорів з роботодавцями з метою організації екскурсій для проходження школярами ідентифікації з професією, а відтак належного професійного самовизначення старшокласників. Окреслено змістове наповнення профорієнтаційної роботи в школі (1-4 класи, 5-7 класи та старші 8-11 класи), яке залежить від класу, в якому вона проводяться. Зазначено критерії ефективності профорієнтаційної роботи, що визначають рівень готовності учнів до професійного самовизначення. Показниками особистісного самовизначення в учнів є сформованість інтересів та схильностей, виокремлення власних здібностей, співвіднесення бажаного професійного вибору з індивідуальними можливостями, набуття знання щодо потреб суспільства у тій чи іншій професії і особливостях ринку праці, сформованість вмінь врахувати власні особливості, складання фахового саморелізаційного плану і його запасного варіанту. Дано змістову характеристику системи профорієнтаційної роботи в школі, яку розглядаємо з позицій її цілісності і змістовно-структурованої роботи педагога. Доведено, що така робота має включати: професійну діагностику, професійну консультацію, професійний відбір, професійну адаптацію, профорієнтаційний тренінг. Вказано на важливість проведення шкільних профорієнтаційних заходів для визначення учнями індивідуальної професійної траєкторії та окреслено напрями профорієнтаційної роботи у школі, що стосуються організаційно-методичної роботи, проведення профорієнтації з надання професійної інформації учням; позакласної роботи з учнями, індивідуального консультування, зовнішню взаємодію за участю у заходах майбутніх освітніх закладів, організацію роботи з батьками та педагогами, моніторинг якості реалізації програми з профорієнтації в школі та придбання професійних навичок учнями. Зроблено висновок, що сучасна профорієнтаційна робота є ефективною у тому разі,коли кожен учень є переконаним в тому, що зроблений ними вибір є найкращим із усіх можливих та відповідає його здібностям і прагненням.Документ Сучасні методи навчання англійської мови курсантів вищих військових навчальних закладів України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Романишина Людмила; Romanyshyna Liudmyla; Блощинський Ігор; Bloshchynskyi Ihor; Казакова Наталія Вікторівна; Kazakova Nataliia ViktorivnaМета статті – схарактеризувати сучасні методи навчання іноземної мови курсантів у вищих військових навчальних закладах України. Для досягнення мети дослідження використовувалися такі методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, компаративний та прогностичний. Значну увагу було приділено розкриттю таких методів навчання іноземної мови, як інтерактивні лекції, обговорення, дискусії, кейс-метод, метод проєктів, інтерв’ю, «акваріум», диспути/дебати, рольові та ділові ігри, внутрішні/зовнішні кола та інші. У статті обґрунтовано те, що перспективним на сучасному етапі є також упровадження комп’ютерних технологій, що сприятиме підвищення ефективності іншомовної професійної підготовки майбутніх офіцерів.