Перегляд за Автор "Kalynychenko Ya. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив слухання музики на психоемоційний стан підлітків(2016) Калиниченко Я. О.; Kalynychenko Ya. O.У статті розглядаються особливості психо-емоційного стану підлітків під час слухання музики. Встановлено, що під час звучання сучасної музики у 84,78 % випадків виникає підвищення настрою, відчуття збудження, наступальні тенденції, висока активність, потреба активно діяти і досягати успіху. Слухання класичної музики викликає відчуття впевненості, наполегливості, високої працездатності, спокою (58,71 %) та музичного «ознобу» (23,91 %). Музика допомагає подолати та зменшити неприємні відчуття за умови негативного емоційного стану для 60,87 % опитаних підлітків. При цьому пріоритети надаються класичній музиці (21,74 %), року (19,57 %), поп-музиці (17,39 %), рідко використовується шансон (4,35 %), диско (4,35 %) та кантрі (2,17 %).Документ Реалізація педагогічних умов формування музичного смаку учнів 7-х класів загальноосвітніх шкіл(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Калиниченко Я. О.; Kalynychenko Ya. O.У статті здійснено теоретичне обґрунтування та конкретизацію педагогічних умов, що доцільно комплексно використовувати в загальноосвітніх навчальних закладах на уроках музичного мистецтва. Виокремлено педагогічні умови, які оптимізують навчальний процес, а саме: орієнтування мотиваційно-емоційної сфери учнів на естетичне сприйняття та осмислення змісту музичних творів; цілеспрямоване використання засобів музичного мистецтва для формування художньо-естетичного смаку в дітей шкільного віку; забезпечення поетапного підходу у вивченні музичних творів за принципом «від простого до складного»; широке залучення в якості художнього матеріалу творів тих ґатунків музики, які є складовою частиною підліткової субкультури; використання інтерактивних методів та інноваційних педагогічних технологій, що підвищують результативність роботи з формування музичного смаку учнів.