Перегляд за Автор "Kaluhin Ruslan"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дорожня карта розроблення онлайн-курсу для змішаного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Калугін Руслан; Kaluhin RuslanФормулювання проблеми. Онлайн-освіта – один з трендів сучасності, що відкриває надширокі можливості для навчання упродовж життя. Основним концептом онлайн-освіти є онлайнкурс – цілісна навчальна одиниця, що характеризується завершеним набором мети, змісту, форм, методів і засобів навчання, функціонує на засадах відкритого чи частково відкритого інтернет-доступу і є основою для реалізації дистанційного та змішаного навчання. У цій статті здійснено спробу узагальнити послідовність дій, необхідних для розроблення авторського онлайнкурсу. Матеріали і методи. Для узагальнення поглядів вітчизняних та зарубіжних учених щодо планування та розроблення онлайн-курсів використано загально-наукові методи. Задля опису одного з етапів розроблення онлайн-курсу та проєктування його технологічної карти використано метод моделювання. Метод анкетування використано на етапі визначення очікувань від онлайн-курсу «Розвиток логічного мислення старшокласників у навчанні математики». Результати. За результатами проведеного дослідження визначено послідовність дій, необхідних для створення якісного та ефективного онлайн-курсу. Обґрунтовано можливість впровадження онлайн-курсу як окремого виду самостійної роботи студентів. Підготовлено три опитувальники для встановлення зворотного зв’язку із цільовою групою майбутнього онлайн-курсу, а саме: опитувальник щодо очікувань від курсу, опитувальник для викладачів, опитувальник для слухачів курсу, які успішно завершать навчання на курсі. Відповідно до результатів анкетування за першим опитувальником визначено перелік тематичних напрямів і окремих фахових компетентностей, які могли б бути цікавими викладачам і студентам спеціальності 014 Середня освіта (Математика). Висновки. Розроблена дорожня карта проілюстрована на прикладі курсу для фахової підготовки майбутніх учителів математики, проте може бути поширеною на онлайн-курс довільної тематичної спрямованості.Документ Електронне портфоліо вчителя математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Лов’янова Ірина; Lovianova Iryna; Калугін Руслан; Kaluhin Ruslan; Гейдарова Е. З.; Heydarova E. Z.; Зеленська Н. В.; Zelenska N. V.У статті порушується питання розроблення е-портфоліо вчителя математики. Ця проблема особливо актуальна в умовах онлайн-освіти та у зв’язку з необхідністю підготовки конкурентоспроможних учителів, готових до використання інноваційних технологій у професійній діяльності та саморозвитку. Апелюючи передусім до праць зарубіжних дослідників, автори цього дослідження аналізують існуючі підходи до тлумачення поняття «е-портфоліо», з’ясовують педагогічний і технологічний аспекти електронного портфоліо вчителя математики. Використовуючи 5-етапну модель портфоліо-процесу, що передбачає цілепокладання змісту, збір, відбір та оформлення навчально-методичних матеріалів, рефлексію, презентацію, аналіз та оцінку розробленого е-портфоліо, дослідники наповнюють е-портфоліо з теми «Многогранники» і презентують частину дібраної системи задач для актуалізації опорних знань учнів, а також системи задач прикладного змісту. Автори послуговувались такими методами наукового дослідження, як дедуктивний контент-аналіз наукових джерел, логіко-математичний аналіз шкільних підручників. У статті висвітлено практичне втілення кваліфікаційних робіт співавторів – магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (Математика), описано загальні особливості презентації е-портфоліо вчителя математики засобами соціальної мережі Instagram. Зокрема, подано можливі варіанти представлення матеріалів розробленого е-портфоліо на авторській сторінці вчителя математики з використанням функціоналу згаданого ресурсу (розповідей, прямих трансляцій, тематичних зображень та коротких відео). Перспективи подальших досліджень вбачаються у розробленні е-портфоліо з інших тем шкільного курсу математики та в напрацюванні методичних рекомендацій щодо змістового наповнення і технологічного аспекту оформлення й презентації е-портфоліо з використанням ресурсів Web 2.0.Документ Змішане навчання у підготовці магістрів спеціальності 014 середня освіта (математика)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Лов’янова Ірина; Lovianova Iryna; Калугін Руслан; Kaluhin RuslanУ статті розглянуто питання залучення моделей змішаного навчання до підготовки магістрів спеціальності 014 Середня освіта. Математика. Авторами проаналізовано наукові праці та онлайн-ресурси, що стосуються дослідження проблем, пов’язаних із запровадженням технології змішаного навчання у ЗВО та розробленням онлайн-курсів. Метою презентованої статті є вивчення стану розробленості окремих аспектів проблеми у наукових розвідках та освітній практиці вітчизняних і зарубіжних дослідників. Мета статті набула конкретизації у таких завданнях дослідження, як вивчення підходів до потрактування понять, пов’язаних зі змішаним навчанням; висвітлення стану дослідження педагогічних умов для реалізації змішаного навчання у зарубіжній та вітчизняній науковій думці. Для досягнення окресленої мети автори провели дедуктивний контент-аналіз підходів щодо розуміння поняття «змішане навчання». У статті здійснено спробу узагальнити сучасні ідеї науковців та освітян-практиків щодо реалізації змішаного навчання у процесі підготовки викладачів математики засобами онлайн-курсів. Праця містить огляд окремих масових відкритих онлайн-курсів та освітніх програм (спеціалізацій) («Навчання викладати онлайн», «Будьте інтерактивними: практичне навчання за допомогою технологій», «K-12: змішане і онлайн-навчання», «Дизайн онлайн-навчання для викладачів», «Віртуальний вчитель»), розміщених на платформі Coursera. Маючи досвід навчання на цих курсах, автори статті вважають їх корисними як для викладачів ЗВО, так і для майбутніх учителів. Згадані освітні ресурси презентують теоретичний і практичний аспекти змішаного навчання, розглядаючи моделі та конкретні інформаційні технології задля його використання. Аналіз отриманих даних дозволив зробити висновки про необхідність розроблення університетських курсів, що формуватимуть у майбутніх вчителів математики готовність до реалізації змішаного навчання у власній професійній діяльності.