Перегляд за Автор "Ivanova Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моніторинг електронних наукових фахових видань з використанням інформаційно-цифрових систем відкритого доступу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Новицька Тетяна; Novytska Tetiana; Іванова Світлана; Ivanova Svitlana; Кільченко Алла; Kilchenko Alla; Шиненко Микола; Shynenko MykolaМета дослідження полягає у проведенні моніторингу електронного наукового фахового видання з використанням інформаційно-цифрових систем відкритого доступу. Процес цифровізації вимагає від засновників наукових фахових журналів застосовувати наукометрію, адже вони зацікавлені в індексації своїх видань в міжнародних наукометричних та реферативних базах даних. Виникає необхідність добору сервісів вебаналітики та бібліометричних систем, методик їх застосування для моніторингу публікацій та вебсайтів електронних наукових фахових журналів для моніторингу результатів науково-педагогічних досліджень. У ході проведеного дослідження проаналізовано застосування сервісів багатофункціональної універсальної системи вебаналітики Google Analytics та Українського індексу наукового цитування (ОUСІ) для здійснення моніторингу електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». В статті здійснено процес добору інформаційно-цифрових систем і виокремлено їхні орієнтовні наукометричні показники щодо проведення моніторингу електронних наукових фахових журналів. Вебаналітика надає можливість знайти слабкі та сильні сторони сайту, удосконалити його та зробити більш зручним для користувачів, а власнику вебресурсу прийняти стратегічно важливі рішення. За допомогою інструментарію інформаційно-цифрових технологій для проведення моніторингу електронних наукових фахових видань можна відстежити актуальність їх змісту шляхом збору й опрацювання наукометричних та аналітичних значень індикаторів: кількості подій на вебресурсі, користувачів, переглядів, завантажень, цитувань наукових публікацій за роками, індексу цитування статей, а також рейтингового оцінювання: найбільш продуктивний автор найцитованіший автор, найпопулярніші статті та ін. Моніторингові вебсистеми допомагають в процесі оцінювання статистичних показників фахового видання виявити основні цілі та налаштувати їх за необхідними параметрами, наповнити вебресурс відповідно до інтересів користувачів. Створення нових інформаційно-цифрових систем відкритого доступу та їх впровадження в галузь освіти і науки є рушієм, що сприяє подальшим дослідженням щодо їх використання.Документ Проблема оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень у європейському науковому освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Новицька Тетяна; Novytska Tetiana; Іванова Світлана; Ivanova Svitlana; Кільченко Алла; Kilchenko Alla; Вакалюк Тетяна; Vakaliuk Tetiana; Мінтій Ірина Сергіївна; Mintii Iryna SerhiivnaСтаття присвячена дослідженню проблеми оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень у європейському науковому освітньому просторі. У роботі розглянуто результати Всесвітнього рейтингу цифрової конкурентоспроможності країн (World Digital Competitiveness Ranking, 2022) та щорічного звіту Глобального інноваційного індексу 2022 року (Global Innovation Index 2022), критерії й основні показники, за якими визначено першу десятку провідних країн світу за цими рейтингами. У статті проаналізовано багаторічний досвід оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень європейських країн, що мають високий рівень розвитку національних інноваційних систем. З’ясовано, що більшість країн Європейського Союзу використовують систему фінансування наукових досліджень, в основу якої покладено оцінювання ефективності діяльності наукових організацій. Аналіз зарубіжного досвіду цих європейських країн показав, що розмір бюджетного фінансування повинен бути пов’язаним з результатами оцінювання продуктивності наукової діяльності. Цифрова трансформація і надалі є пріоритетним напрямком технологічної модернізації освітніх організацій. Інформаційно-цифрові технології допомагають подолати розриви, а також здійснювати планування та моніторинг розвитку дослідницьких організацій. За допомогою комплексного розгляду індикаторів громадської думки щодо наукової діяльності та вищої освіти виявлено, що необхідно підвищити задоволеність суспільства результатами роботи галузі освіти та науки й привести ці системи у відповідність із запитами цифровізації. У країнах Європейського Союзу реалізовано використання різних підходів для оцінювання ефективності наукових досліджень, досвід яких потрібно враховувати, вивчати й аналізувати та за потреби частково впроваджувати у вітчизняну національну систему індикаторів для розв’язання зазначеної проблеми.Документ Распределение ролей членов команды проекта, с учетом их психотипов, при использовании эвристических методов(2015) Іванов Віктор Володимирович; Ivanov Viktor Volodymyrovych; Іванова Світлана; Ivanova SvitlanaРозглянуто евристичні методи, які підвищують ефективність проектного методу навчання. У процесі формування команди проекту на тривалий термін доцільно врахувати психотипи членів команди, що рекомендуємо здійснювати відповідно до типології Майерс-Бріггс. Розглянуто участь представників різних психотипів при використанні евристичних методів і, зокрема, методу мозкового штурму. Запропоновано новий евристичний метод – узагальнений метод активізації творчої діяльності. Описано психотипи співробітників інжинірингових компаній, які зустрічаються найбільш часто, та детально вивчено їх взаємодію при використанні узагальненого методу активізації творчої діяльності.Документ Система Google Analytics 4 – сучасний засіб відкритого доступу для моніторингу використання вебресурсу наукової електронної бібліотеки(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Іванова Світлана; Ivanova Svitlana; Кільченко Алла; Kilchenko Alla; Новицька Тетяна; Novytska TetianaЗастосування відкритих інформаційно-цифрових систем є потужним допоміжним інструментом у проведенні науково-педагогічних досліджень. Актуальною є проблема моніторингу сучасними засобами використання електронних бібліотек освітніх закладів і наукових установ, які є єдиним сховищем для зберігання наукового надбання. Мета публікації – здійснити моніторинг використання вебресурсу наукової електронної бібліотеки за допомогою сучасного засобу відкритого доступу – інформаційно-аналітичної системи Google Analytics 4. У статті проведено аналітику вебресурсу Інституту цифровізації освіти НАПН України – Електронної бібліотеки НАПН України з використанням сервісу Google Analytics 4 за період 01.09.2023-2024. Відстежено процеси залучення, відвідування та утримування відвідувачів сайту бібліотеки за основними показниками вебаналітики: кількість користувачів усього; кількість нових користувачів; кількість користувачів, що повернулися; середній час взаємодії на активного користувача; кількість сеансів із взаємодією на активного користувача; кількість подій; середній час взаємодії; кількість переглядів; дії користувачів за певний період часу; лояльність користувачів та ін. У дослідженні використано аналітичні та статистичні методи дослідження. Для того, щоб отримати відомості про поведінку відвідувачів на вебресурсі й зрозуміти основні напрями їхніх запитів, необхідно ці показники вебаналітики постійно відслідковувати та аналізувати. Ці дані допомагають в коригуванні контенту сайту та виявленні основних проблем для вирішення, яким чином вдосконалити вебресурс, знайти нові інструменти для його онлайн-просування, наповнення, інтерфейсу, тестування новітніх функціональних можливостей. Виявлено, що за допомогою безоплатного аналітичного сервісу Google Analytics 4 можна провести моніторинг та аналіз показників ефективності використання науково-освітніх вебресурсів за певним періодом, а також оцінити кількісні і якісні характерні особливості трафіку.Документ Урахування психотипів студентів при організіції проектних груп(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Іванов Віктор Володимирович; Ivanov Viktor Volodymyrovych; Іванова Світлана; Ivanova SvitlanaУ статті розглянуто питання формування проектних груп у вищих навчальних закладах для виконання комплексних курсових та дипломних проектів. При роботі групи тривалий час - семестр або навчальний рік, необхідно враховувати психотипи учасників проектної групи. Такий досвід накопичений ученими, які займаються питаннями менеджменту, та психологами. Зроблено співставлення різних типологій командних ролей. Обрано для використання типологію Р. М. Белбіна; показано, які командні ролі в інших типологіях відповідають ролям за Р. М. Белбіним. Проведений аналіз ролі викладача у проектній групі та за її межами. Наведені приклади практичного досвіду з формування і роботі проектних груп.