eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ivanenko Liudmyla Vasylivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Нормативно-правова база виховання милосердя у дітей шкільного віку
    (2014) Іваненко Людмила Василівна; Ivanenko Liudmyla Vasylivna
    У статті аналізується вітчизняна нормативно-законодавча база, яка регулює процес виховання милосердя в дітей шкільного віку. Об’єктом уваги стали правові документи 1991–2014 рр. Милосердя розглядається як концепт, простежується динаміка наповнення його концептосфери. У ході аналізу нормативної бази встановлено, що на початку незалежності категорія «милосердя» була присутня в державних положеннях лише імпліцитно, як складова морального виховання. Натомість упродовж зазначеного періоду частота вживання поняття поступово зростає. В останні роки концептосфера милосердя істотно розширилася, що свідчить про зростання усвідомлення його важливої ролі у вітчизняній виховній системі.
  • Документ
    Проблеми формування милосердя у дітей шкільного віку в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Іваненко Людмила Василівна; Ivanenko Liudmyla Vasylivna
    У дисертації розкрито ґенезу теорії і практики формування милосердя у дітей шкільного віку в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. для визначення перспектив імплементації позитивного вітчизняного та зарубіжного досвіду в сучасну систему освіти. Схарактеризовано історіографію та джерельну базу дослідження. З’ясовано методологічні підходи до обраної проблеми та розкрито поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Виокремлено етапи та особливості формування милосердя у дітей шкільного віку в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Виявлено можливості впровадження позитивного вітчизняного й зарубіжного досвіду формування милосердя в сучасну освітню практику України шляхом розробки прогностичної стратегії підготовки вчителів до формування милосердя у школярів та відповідних практичних рекомендацій на загальнодержавному та регіональному рівнях.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук