Перегляд за Автор "Ishchenko Anatoliy"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міждисциплінарний підхід у підготовці магістрів: досвід проєктів програми Еразмус+(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Іщенко Анатолій; Ishchenko Anatoliy; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaСтаття присвячена характеристиці специфіки реалізації міждисциплінарного підходу у магістерських програмах, що отримали підтримку у проєктах програми Еразмус+. За допомогою термінологічного аналізу окреслено сутність поняття «міждисциплінарність» у науковому дискурсі. Метод контент‐ аналізу дозволив простежити реалізацію міждисциплінарного підходу в освітніх програмах підготовки магістрів європейських університетів, підтриманих, у проєктах програми Еразмус+. З’ясовано, що активне використання міждисциплінарного підходу в підготовці магістрів є перспективним, позаяк ідея синтезу та інтеграції збагачує знання у різних сферах, створює умови для успішного використання теоретичних знань на практиці, забезпечуючи конкурентоспроможність майбутнього фахівця на ринку праці.Документ Міждисциплінарний підхід як пріоритетна стратегія розвитку вищої освіти в країнах ЄС(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Іщенко Анатолій; Ishchenko AnatoliyУ статті розглядається питання актуалізації міждисциплінарного підходу в Європейському просторі вищої освіти. З’ясовано, що велика кількість визначень поняття оприявлює багатоаспектність явища, засвідчує необхідність формування його основних концептуальних засад. Важливість міждисциплінарного підходу для розвитку ЄПВО засвідчує низка документів ЄС (Болонська, Празька, Берлінська, Бергенська декларації, Єреванське, Паризьке та Римське комюніке, Повідомлення Комісії щодо Європейської стратегії для університетів) та проєктів АУЄ («Університети без стін - бачення на 2030 рік», «Шляхи в майбутнє»), у яких підхід осмислюється як один із показників якості європейської освіти.