Перегляд за Автор "Ihnatenko Olha Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Enjoy Listening English(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Ігнатенко Ольга Валеріївна; Ihnatenko Olha ValeriivnaПосібник охоплює такі розмовні теми як «Особистість, сім’я», «Велика Британія», «Лондон», «Харчування», «Домівка», «Здоров’я та медицина», «Покупки», «Спорт», «Подорож», «Університет». Метою посібника є розвиток та удосконалення мовленнєвих вмінь аудіювання. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-2 курсу денного та заочного відділення факультетів іноземних мов вищих навчальних закладів.Документ Питання ефективності викладання німецької мови як другої іноземної (після англійської) у вищих навчальних закладах(2016) Ігнатенко Ольга Валеріївна; Ihnatenko Olha ValeriivnaЗавдання вищої школи полягає в підвищенні якості знань студентів, у їх підготовці до майбутньої професійної діяльності. Друга іноземна мова, у процесі навчання якої досягаються практичні, освітні, розвивальні й виховні цілі, також повинна зробити свій внесок у вирішення цього питання. Зміст навчання іноземним мовам був і є одним із найважливіших питань методики. Стаття присвячена проблемам викладання другої іноземної мови (німецької після першої англійської). За допомогою розгляду навчальної ситуації та наукових праць закордонних спеціалістів у цій сфері даються практичні поради викладачам для більш результативної організації навчальної діяльності студентів.Документ Формування мовної полілінгвальної особистості студента-філолога(2014) Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa Ivanivna; Ігнатенко Ольга Валеріївна; Ihnatenko Olha ValeriivnaОдним із найважливіших завдань вищої школи є підготовка випускників до ефективного мовленнєвого спілкування: готовності до розуміння мовлення інших, здатності до власної мовленнєвої творчості, що відповідає компетентності мовної особистості. Мовна особистість – це та ідея, яка охоплює всі аспекти навчання мови, і водночас руйнує кордони між дисциплінами, що вивчають людину, оскільки не можна вивчати людину поза її мовою. Формування мовної особистості студента-філолога є важливим завданням, що вирішується у процесі оволодіння лінгвістичною освітою. У статті розглядається сутність головного поняття «мовна особистість», складові цієї особистості й засоби її формування.