Перегляд за Автор "Hyria Oleksii Oleksiiovych"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми профільної хімічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychУ статті акцентується увага на основних проблемах щодо впровадження профільного навчання з хімії. Розкрито психологічні, дидактичні та методичні аспекти підвищення ефективності профільного навчання. Висловлено пропозиції щодо відбору змісту та структурування навчального матеріалу з хімії для профільних класів.Документ Дидактичні та психологічні аспекти впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychУ статті розглядається проблема реалізації системного підходу щодо комп’ютеризації навчального процесу в загальноосвітній школі. Розглянуто можливості ефективного використання інформаційних технологій на різних етапах навчання, зроблено акцент на дидактичних та психологічних особливостях цього процесу.Документ Ефективність використання комп’ютерних технологій на уроках хімії у загальноосвітній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Мішура В. Ю.; Mishura V. Yu.; Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychУ статті актуалізовано проблему використання комп’ютерних технологій у шкільному курсі хімії. Описано результати експериментального дослідження ефективності застосування інформаційних технологій на уроках хімії у 10-их класах профільної школи, а також визначено ставлення вчителів до впровадження даних технологій у реальний навчальний процес.Документ Когнітивно-стильовий підхід як засіб диференційованого навчання учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychМетою статті є обґрунтування необхідності розвитку когнітивного стилю в учнів як чинника оптимізації диференційованого підходу до навчання. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, періодичних видань та Інтернет-ресурсів; інтерв’ю з викладачами та учнями: педагогічне моделювання. Висвітлена роль когнітивного стилю як механізму регуляції інтелектуальної діяльності. Акцентовано увагу на тому, що в різноманітності форм та методів інноваційного навчання диференційований підхід спрямований на психологічний та особистісний розвиток учня. У сучасних умовах механізми та прийоми його реалізації можна збагатити, залучивши знання про особливості пізнавальних стилів учнів.Документ Компетентнісна складова у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти(2015) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychМета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні необхідності використання компетентнісно орієнтованої моделі у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти. Запропонована модель побудована на основі теоретичного аналізу наукових праць із проблем дошкільної освіти з використанням методів педагогічного проектування та моделювання. Вона враховує специфіку професійної діяльності педагога ДНЗ і має практичне спрямування. Значення дослідження полягає в тому, що запропонована модель може бути використана у практиці підготовки фахівців дошкільної освіти. Перспективними вважаємо подальші дослідження щодо підготовки керівника дошкільного навчального закладу на основі компетентнісного походу.Документ Компетентнісний підхід у процесі вивчення органічної хімії в 11 класі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii Oleksiiovych; Куриленко А. О.; Kurylenko A. O.У статті висвітлено роль компетентнісного підходу в процесі навчання органічної хімії в 11 класі. Розглянуто особливості використання компетентнісного підходу у практичній діяльності, а також окреслено етапи уроку на яких найбільш його доцільніше використовувати. Доведено, що впровадження компетентнісного підходу до вивчення хімії органічних сполук у 11 класі підвищує рівень навчальних досягнень учнів і сприяє розвитку інтелектуальних умінь.Документ Лекційно-семінарська система навчання хімії в школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychУ статті наведено дидактичні та методичні особливості лекційно-семінарської системи організації навчання хімії у профільних класах загальноосвітньої середньої школи. Описано види уроків, які проводяться в межах даної системи, акцентовано увагу на основних підходах, які підвищують пізнавальній рівень занять.Документ Ментальні карти як засіб візуалізації інформації в роботі вчителя біології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychУ статті актуалізовано проблему використання ментальних карт в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. Метою статті є обгрунтування доцільності використання ментальних карт на навчальних заняттях з біології. Використано методи анкетування, опитування та аналізу отриманих даних. Результати дослідження засвідчили зростання базових умінь та навичок учнів, зокрема, встановлення причинно‐наслідкових зв’язків. Використання технології майндмеппінгу відкриває спектр можливостей для розвитку творчого потенціалу педагога. Перспективи подальших досліджень з даної проблеми вбачаємо в інтеграції даної технології в навчальний процес з біології засобами використання сучасних програмних інформаційних ресурсів.Документ Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв’язання хімічних задач(2013) Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychУ статті акцентовано увагу на розвитку логічного мислення учнів у процесі розв’язання задач з хімії. Запропоновано сучасні прийоми оптимізації даного процесу. Визначено структуру, доведено логіку обґрунтування етапів розв’язання задачі. Доведено, що реалізація описаної методичної системи навчання учнів розв’язанню розрахункових задач приводить до скорочення кількості помилок учнів; зростанню успішності розв’язання учнями задач; збільшення кількості оригінальних розв’язків типових задач і успішно виконаних нестандартних завдань.Документ Інтеграція знань учнів у процесі вивчення хімії у 7 класі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Тесленко І. Ю.; Teslenko I. Yu.; Гиря Олексій Олексійович; Hyria Oleksii OleksiiovychРозглядається актуальна проблема інтеграції знань у процесі вивчення хімії у 7 класі. В статті охарактеризовані міжпредметні зв’язки з хімією у процесі вивчення теми «Прості сполуки», які показують, що інтегративний підхід є важливим у навчальному процесі.