Перегляд за Автор "Huralnyk Nataliia Pavlivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Здоров'язберігаючі технології як засіб удосконалення вокально-фахової підготовки здобувачів освіти в педагогічних університетах(2021) Гуральник Наталія Павлівна; Huralnyk Nataliia Pavlivna; Тоцька Людмила; Totska Liudmyla; Го Сяофен; Ho SiaofenУ представленій статті розглядається проблема оновлення технології навчання вокалу в умовах модернізації мистецької освіти. Мета полягає в розкритті безпосередньої залежності успішності цього процесу в закладах вищої освіти від системи фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Зокрема, вокально-фахова підготовка здобувачів освіти в педагогічних університетах потребує оновлення форм та методів навчання з урахуванням збереження здоров'я голосового апарату майбутнього фахівця. Реалізація цієї мети потребує вирішення складних завдань, які пов'язані з підвищенням рівня фахової підготовленості за рахунок застосування новітніх технологій вокально-фахової підготовки. Оптимальна реалізація професійної активності майбутнього вчителя музичного мистецтва в перспективі безпосередньо залежить від результатів звернення педагогічної уваги на збереження здоров'я голосового апарату майбутніх фахівців.Документ Науково‐теоретична сутність темброво‐динамічного уявлення як специфічного досвіду музично‐слухової діяльності піаніста(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Гуральник Наталія Павлівна; Huralnyk Nataliia Pavlivna; Тарапата-Більченко Лідія Григорівна; Tarapata-Bilchenko Lidiia HryhorivnaСтаття присвячена розгляду та з’ясуванню науково‐теоретичної сутності темброво‐динамічного уявлення як специфічного досвіду музично‐слухової діяльності піаністів у процесі опанування фортепіанними творами та їх презентації слухацькій аудиторії. Розкриваються сутнісні характеристики взаємозалежних психічних якостей людини, таких як уява та уявлення, та їх трансформація в музично‐слуховій парадигмі. У статті представлені наукові погляди на означені категорії, їх взаємозв’язок з іншими музичними здібностями піаністів, надані смислові характеристики їх функціонування у музично‐слуховій діяльності. Зосереджено увагу на прояві досвіду музично‐слухової діяльності у контексті фортепіанної підготовки в умовах використання цього унікального музичного інструмента.Документ Національна фортепіанна школа як феномен музичної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Гуральник Наталія Павлівна; Huralnyk Nataliia PavlivnaУ статті розглядаються деякі особливості функціонування фортепіанної школи як музично-педагогічної галузі в системі наукового пізнання. Автором виокремлено низку особливостей школи в мистецтві: наслідування майстерності вчителя в безпосередньому професійному спілкуванні з ним; проведення конкурсів, фестивалів для вияву талановитої молоді; зосередження учнів навколо лідера школи, особистості талановитого педагога; домінантність традиції; спільний для всіх членів колектива школи стиль діяльності; відсутність конфронтації програм окремих лідерів завдяки відкритості тощо. Усі ці особливості безпосередньо відображаються у фортепіанній школі. Автор статті привертає увагу до діяльності В. Барвінського, одного з блідерів Львівської фортепіанної школи.