eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hura Viktoriia Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    The Potential of Network Interaction in the Innovative Development of Educational Institutions
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Dieniezhnikov Serhii Serhiiovych; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Hura Viktoriia Viktorivna; Гура Вікторія Вікторівна; Kozlova Olena Hryhorivna; Козлова Олена Григорівна; Zakharova Iryna Oleksandrivna; Захарова Ірина Олександрівна
    The article is devoted to the problem of using the potential of network interaction for the innovative development of educational institutions. The authors justified the criteria for using elements of network interaction for the innovative development of an educational institution. The researchers developed a model of using the potential of network interaction in the innovative development of educational institutions by introducing into it elements of the strategic direction of innovative activity, developing, updating and implementing the content of forms and means of organizing the educational process based on the distributed activities of network participants, creating an organizational structure of an educational institution according to the network principle, the readiness of scientific and pedagogical workers for innovative development.
  • Документ
    Валторна: історія, теорія, виконавська практика
    (Гельветика, 2024) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna; Устименко-Косоріч Олена Анатоліївна; Ustymenko-Kosorich Olena Anatoliivna; Губський Олександр Олександрович; Hubskyi Oleksandr Oleksandrovych
    У статті охарактеризовано роль і місце натуральної валторни в історичній та сучасній музичній практиці. Розглянуто тер-мінологічні проблеми найменування музичного інструменту в різних джерелах що пов'язані з конструкцією та типом валторни її попередників: corno, corno da caccia, trompe de chasse, waldhorn. На основі теоретичного аналізу наукових джерел розгля-нуто еволюцію мідного духового інструменту – валторни, особливості трактування в композиторській творчості, розвиток техніки гри на інструменті, проблеми інтерпретації в різних оркестрових стилях та напрямках. Проаналізовано особливості техніки гри на духовому музичному інструменті «кларіно» та кларіно-віртуозного музикування у верхньому та вищому регістрах. Обґрунтовано типи та види натуральної валторни в інструментальній культурі бароко, техніки гри, діапазон, фактуру, принципи художнього трактування, виконання «закритим звуком». Досліджено еволюцію натуральної валторни в музиці класицизму, особливості виконавської техніки та інтерпретування. Виділено розподіл на два стилі трактування валторн: концертного та мисливського. На основі музичних творів простежено наявність елементів стилізації, особливих типів руху, інтонацій, імітацій, фактури, розмірів, теситури, особливостей інструментування. Проаналізовано трактування поняття «техніка закритих звуків», її застосування, особливості виконання. Розглянуто інші різновиди сучасної валторни та валторноподібних інструментів: валторни-дисканти, натуральні валторни, вагнерівські труби, їх використання у світовій музичній практиці в різних жанрах оркестрового виконавства. Названотворчу плеяду талановитих та відомих виконавців – валторністів світової музичної культури другої половини ХХ – початку ХХІ століть. Здійснено аналіз посібників практичного освоєння техніки гри на натуральній валторні в умовах сьогодення. духові музичні інструменти,еволюція валторнового мистецтва, музичноінструментальне виконавство,
  • Документ
    Професіоналізація майбутніх оркестрових музикантів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    У статті розглядається актуальна проблема професіоналізації в мистецькій сфері та обґрунтовується значення щодо набуття комплексу професійних знань та вмінь студентів - майбутніх оркестрових музикантів: особливостей оркестрового письма, мислення, знання функцій музичної тканини, типів партитур для різних оркестрів, характеристик музичних інструментів, оволодіння навичками інструментування музики для різноманітних інструментальних складів.
  • Документ
    Самостійна робота студентів з вивчення оркестрових партитур
    (ФОП Цьома, 2023) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    Основна мета методичних рекомендацій – сприяти поступовому зростанню якості навчання студентів – майбутніх учителів музики, зокрема удосконаленню знань, умінь та навичок самостійної роботи у здобувачів освіти стосовно оркестрової партитури. Методичні рекомендації складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи, розроблено на основі програми навчальної дисципліни «Читання оркестрових партитур», «Інструментознавство», «Інструментування» та адресовано студентам освітнього рівня ОКР Бакалавр спеціальності 025 Музичне мистецтво (спеціалізація «Народні інструменти»), викладачам вищих педагогічних навчальних закладів України.
  • Документ
    Самостійна робота студентів з курсу «Музичне краєзнавство»
    (ФОП Цьома, 2023) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    Методичні рекомендації «Самостійна робота студентів з курсу «Музичне краєзнавство»» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки напряму 025 Музичне мистецтво освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр». Мета курсу – у процесі теоретичної та практичної діяльності поглибити знання про культуру Слобожанського краю, ознайомитися з музичною історією міста Суми та районних центрів області, виявити основні тенденції формування музичного середовища Сумщини в сучасний період. Завдання курсу спрямовані на формування здатності орієнтуватися в сучасних процесах музичного життя; вміння осмислювати й узагальнювати процеси в історичній ретроспекції та сучасному музичному просторі; забезпечення набуття досвіду науково-дослідної роботи та вміння працювати з архівними матеріалами. Методичні рекомендації адресовано студентам, магістрам, аспірантам, викладачам інститутів культури і мистецтв вищих педагогічних навчальних закладів України.
  • Документ
    Самостійна робота студентів з курсу «Інструметознавство»
    (ФОП Цьома, 2023) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    Основна мета методичних рекомендацій спрямована на удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів з основ загального інструментознавства, вивчення побудови музичних інструментів, їх діапазонів, технічних особливостей, тембральних та акустичних характеристик, аналітичного сприйняття тембрових красок оркестру, ансамблю, солюючих інструментів. Методичні рекомендації «Самостійна робота студентів з курсу «Інструментознавство»» адресовано студентам освітнього рівня підготовки «Бакалавр» спеціальності 025 «Музичне мистецтво», а також магістрам, аспірантам, викладачам інститутів культури і мистецтв вищих педагогічних навчальних закладів України.
  • Документ
    Теоретичні основи аналізу музичних творів
    (2023) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    Навчально-методичний посібник рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво. Аналіз музичних творів є музично-теоретичною дисципліною найбільш узагальнюючого характеру. Курс «Аналіз музичних творів» володіє широкими інтрегративними зв’язками з усіма дисциплінами щодо професійної підготовки вчителя музики, пов’язані із дисциплінами теоретичного та історичного музикознавства (теорія музики, гармонія, поліфонія, сольфеджіо, історія музики), дисциплінами хорового та вокального мистецтва, гри на фортепіано, а також іншими дисциплінами, що передбачені навчальним планом. Головна мета аналізу – з’ясування співвідношення між типовими та індивідуально-неповторними рисами.
  • Документ
    Український музичний фольклор у системі предметів музично-теоретичного циклу педагогічних училищ та коледжів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    У статті зроблено спробу теоретичного обґрунтування необхідності впровадження міжпредметних зв'язків щодо викладання українського музичного фольклору як засобу вдосконалення фахової підготовки студентів з музично- теоретичних дисциплін. Зазначено, що цей підхід забезпечує єдність музичної теорії та практики. Український музичний фольклор тлумачиться як чинник інтенсифікації інтелектуального розвитку особистості.
  • Документ
    Формування етнокультурної компетентності студентів на матеріалі українського пісенного фольклору
    (CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    Основна мета методичних рекомендацій – сприяти поступовому зростанню якості навчання здобувачів освіти – майбутніх учителів музики, зокрема формуванню етнокультурної компетентності на матеріалі українського пісенного фольклору. У методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Фольклорний ансамбль» для здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня (Галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальність 025 «Музичне мистецтво») укладач торкається проблематики усвідомлення важливого значення традиційної музики для розвитку національної музичної культури, необхідності відродження її функціонування в сучасних умовах.
  • Документ
    Формування теоретичних знань студентів середньої ланки музично-педагогічної освіти засобами українського фольклору
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Гура Вікторія Вікторівна; Hura Viktoriia Viktorivna
    У статті розглядаються методологічні та психолого-педагогічні проблеми формування теоретичних знань студентів середньої ланки музично-педагогічної освіти, майбутніх учителів музики, у процесі їх фахової підготовки засобами українського фольклору. Український музичний фольклор розглядається як чинник інтенсифікації інтелектуального розвитку особистості та засіб формування теоретичнихзнань у процесі професійноїпідготовки.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності