eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Huivan Liudmyla Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Організація навчально‐пізнавальної та виховної діяльності молодших школярів у групі подовженого дня
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Яцина Світлана Миколаївна; Yatsyna Svitlana Mykolaivna; Шпак Валентина Павлівна; Shpak Valentyna Pavlivna; Гуйван Людмила Вікторівна; Huivan Liudmyla Viktorivna
    Статтю присвячено аналізу особливостей організації навчально‐ пізнавальної та виховної діяльності молодших школярів у групі продовженого дня в початковій школі. З’ясовано основні завдання та методи роботи з учнями в умовах позаурочного часу. Окреслено ключові аспекти та педагогічні умови ефективної організації роботи вихователя в групі подовженого дня. Охарактеризовано основні етапи режиму групи подовженого дня, такі як організаційний момент, прогулянка, самопідготовка, дозвіллєва діяльність, харчування та оздоровчі заходи. Розглянуто нормативно‐правові документи, що регулюють діяльність групи подовженого дня. З’ясовано доцільність упровадження інноваційних методів навчання, засобів та технологій, що відповідають стандартам Нової української школи. Проаналізовано специфіку та особливості роботи вихователя в групі подовженого дня в Новій українській школі..
  • Документ
    Формування мовно‐комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana Serhiivna; Яцина Світлана Миколаївна; Yatsyna Svitlana Mykolaivna; Литвин Інна Миколаївна ; Lytvyn Inna Mykolaivna; Гуйван Людмила Вікторівна; Huivan Liudmyla Viktorivna
    У статті узагальнено підходи до дефініції поняття мовно‐ комунікативної компетентності, розкрито особливості її формування у майбутніх учителів початкових класів як важливої складової професійної підготовки. Встановлено, що мовно‐комунікативна компетентність майбутніх вчителів початкових класів включає комплекс знань, умінь, навичок, особистісних та професійно важливих якостей, необхідних для майбутньої професійної діяльності, ефективної комунікації в освітньому процесі. Характерними ознаками мовно‐комунікативної компетентності є відносність, динамічність, універсальність, контекстуальна зумовленість, розвивальний характер. Необхідність формування мовно‐комунікативної компетентності вчителів початкових класів зумовлена специфікою їх професійної діяльності, від здатності вчителя чітко та правильно використовувати мовні ресурси залежить якість навчання учнів. Акцентовано увагу на важливості цілеспрямованого підходу до формування мовно‐комунікативної компетентності компетентності під час професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначено основні складові процесу формування мовно‐комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів: засвоєння граматики, лексики, фонетики та стилістики української мови, розвиток мовних умінь через їх активне застосування в різних комунікативних ситуаціях, включаючи рольові ігри, дискусії, дебати та вправи, оволодіння сучасними методами навчання мовно‐літературної освітньої галузі.
  • Документ
    Формування навичок дослідницької діяльності в молодших школярів при вивченні природознавства
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Нінова Тетяна Степанівна; Ninova Tetiana Stepanivna; Здір Дарина Русланівна; Zdir Daryna Ruslanivna; Пакушина Людмила Зіновіївна; Pakushyna Liudmyla Zinoviivna; Гуйван Людмила Вікторівна; Huivan Liudmyla Viktorivna
    У статті розглянуто особливості поетапного формування навичок дослідницької діяльності у молодших школярів під час вивчення природознавства. Визначено, що формування навичок дослідницької діяльності є важливою складовою частиною освітнього процесу, оскільки сприяє розвитку пізнавальної активності учнів, формуванню критичного мислення та самостійності. Проаналізовано теоретичні підходи до визначення дослідницької діяльності. Схарактеризовано етапи організації дослідницької діяльності учнів початкової школи: постановка проблеми, формулювання гіпотези, проведення експерименту, аналіз результатів та висновки. Розкрито значення групової та індивідуальної роботи під час виконання дослідницьких завдань, які сприяють розвитку в учнів аналітичного мислення, креативності та здатності до самостійної роботи. Особливу увагу приділено використанню проблемних та творчих завдань, що допомагають зацікавити дітей у процесі навчання, розвиваючи їхню уяву та мотивацію до пізнання. Встановлено, що для ефективного формування навичок дослідницької діяльності молодших школярів важливо створити сприятливе педагогічне середовище, яке сприятиме розвитку активності учнів і підтримуватиме їхнє бажання до пізнання. Висвітлено роль вчителя як координатора дослідницької діяльності учнів початкової школи, що включає підтримку та орієнтацію учнів на процес пошуку, а не лише на кінцевий результат.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук