Перегляд за Автор "Huivan Liudmyla Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування мовно‐комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana Serhiivna; Яцина Світлана Миколаївна; Yatsyna Svitlana Mykolaivna; Литвин Інна; Lytvyn Inna; Гуйван Людмила Вікторівна; Huivan Liudmyla ViktorivnaУ статті узагальнено підходи до дефініції поняття мовно‐ комунікативної компетентності, розкрито особливості її формування у майбутніх учителів початкових класів як важливої складової професійної підготовки. Встановлено, що мовно‐комунікативна компетентність майбутніх вчителів початкових класів включає комплекс знань, умінь, навичок, особистісних та професійно важливих якостей, необхідних для майбутньої професійної діяльності, ефективної комунікації в освітньому процесі. Характерними ознаками мовно‐комунікативної компетентності є відносність, динамічність, універсальність, контекстуальна зумовленість, розвивальний характер. Необхідність формування мовно‐комунікативної компетентності вчителів початкових класів зумовлена специфікою їх професійної діяльності, від здатності вчителя чітко та правильно використовувати мовні ресурси залежить якість навчання учнів. Акцентовано увагу на важливості цілеспрямованого підходу до формування мовно‐комунікативної компетентності компетентності під час професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначено основні складові процесу формування мовно‐комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів: засвоєння граматики, лексики, фонетики та стилістики української мови, розвиток мовних умінь через їх активне застосування в різних комунікативних ситуаціях, включаючи рольові ігри, дискусії, дебати та вправи, оволодіння сучасними методами навчання мовно‐літературної освітньої галузі.