Перегляд за Автор "Hudyma Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємодія сім’ї та закладів позашкільної освіти у процесі становлення особистості учнів початкових класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковальчук Ольга; Kovalchuk Olha; Гудима Наталія; Hudyma Nataliia; Мєлєкєсцева Наталія; Mieliekiestseva NataliiaУ статті розкриваються особливості взаємодії сім’ї та закладів позашкільної освіти, що виступають партнерами у вихованні та становленні особистості молодшого школяра. У вузькому розумінні, інститути сім’ї та школи створюють умови для всебічного й гармонійного розвитку особистості. У свою чергу, у масштабах держави виконують функцію координувальних центрів формування інтелектуального потенціалу суспільства, взаємодоповнюючи та підтримуючи один одного. Особлива увага приділяється виховній функції сім'ї, оскільки вона є першим соціалізуючим середовищем. Роль сімейного виховання вбачаємо в моделюванні мікросоціуму та передаванні кращих зразків культурного набрання народу. Розкрито зміст поняття «взаємодія» у психолого-педагогічному розрізі та окреслено особливості її функціонування між суб’єктами освітнього процесу. Подано характеристику партнерства з позиції взаємодії позашкільних закладів та сім’ї, розкрито основоположні принципи їх функціонування. Також визначено умови оптимізації процесу взаємодії між сім'єю та позашкільним закладом.