Перегляд за Автор "Hrebenyk Anton"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дуальна освіта як інноваційна форма підготовки фахівців у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira Panasivna; Гребеник Антон; Hrebenyk AntonУ статті представлено та охарактеризовано дуальну освіту як інноваційну форму підготовки фахівців у закладах освіти; зосереджено увагу на ролі практичної підготовки фахівця як невід’ємної умови професійного ставлення в період ринкової трансформації економіки; зроблено посилання на досвід Німеччини у впровадженні дуальної освіті, на нормативні документи цієї країни та нашої держави: окреслено коло осіб, які мають право на здобуття освіти за дуальною формою навчання, та перспективи їх працевлаштування. Акцентовано, що при цьому практична підготовка є невід’ємною умовою професійного становлення, а дуальна форма здобуття освіти є актуальною та затребуваною часом.Документ Сучасний стан формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту у ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Гребеник Антон; Hrebenyk AntonСтаття присвячена стану розробленості в науково‐педагогічних дослідженнях проблеми формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту. Наголошено, що формування професійної компетентності здобувачів вищої освіти є актуальною проблемою, яка є недостатньо розкритою. На підставі аналізу Стандарту вищої освіти України: перший (бакалаврський) рівень, галузь знань 27 – Транспорт, спеціальність 273 – Залізничний транспорт виділено загальні і фахові компетентності. Проаналізовано особливості організації фахової підготовки у закладі вищої освіти та переваги дуальної форми навчання. Окреслено шляхи підвищення освітнього процесу щодо підготовки майбутніх фахівців залізничної галузі. Запропоновано напрямки перспективних досліджень окресленої проблеми.