Перегляд за Автор "Honcharuk Vitalii"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Світогляд та світосприйняття в дітей 5–8 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina; Рокосовик Наталія; Rokosovyk Nataliia; Гончарук Віталій; Honcharuk VitaliiУ статті розглянуто основи гармонійного світосприйняття в дітей 5–8 років, що є підґрунтям для становлення світоглядних уявлень, поглядів, знань, переконань щодо навколишнього світу, які визначають місце і роль та мотивують вчинки щодо навколишньої дійсності крізь призму ціннісних орієнтацій. Розкрито риси, якими характеризується світосприйняття дитини: інтеграцією стереотипізованих способів сприйняття природи, людини й суспільства; поєднанням компонентів перехідного (вікового) характеру; духовноінтелектуальним змістом; динамікою, що не завжди співпадає з динамікою інтелектуального дозрівання; зв’язком із рефлексивними процесами; різним темпом; локалізацією на перетині соціокультурного, етичного, статевовікового компонентів розвитку дитини; інтеграцією природного і культурного, раціонального та емоційного, індивідуально-особистісного і соціально-типологічного. Визначено умови розвитку творчих здібностей дошкільників. Перш за все розвиток здібностей дитини зумовлюється дією низки соціальних чинників, серед яких – соціальна ситуація розвитку та провідна ігрова діяльність.Документ Соціокультурний аспект формування економічної культури в освітньому процесі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кушнір Наталія; Kushnir Nataliia; Гончарук Віталій; Honcharuk Vitalii; Гончарук Валентина; Honcharuk ValentynaУ статті проаналізовано поняття економічної культури як вектора розвитку загальної національної культури й показника соціальних замовлень сучасної освіти. Досліджено економічну культуру особистості як невід’ємний компонент її загальної культури та каталізатора економічних процесів. З’ясовано, що економічна культура виражає уявлення й мотиви суб’єктів соціально-економічних відносин через консолідацію соціальних груп до спільної діяльності. Визначено, що взаємовідносини між учасниками соціальних груп зміцнюють організаційні та інституційні економічні зв’язки, надають їм особистісний сенс і творчу продуктивність, актуалізуючи все внутрішнє життя людей.