eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Honcharenko Volodymyr Ivanovych"

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методика педагогічного контролю фізичної підготовленості висококваліфікованих спортсменок у хокеї на траві
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych
    У статті представлено результати дослідження фізичної підготовленості висококваліфікованих хокеїсток у різних періодах річного тренувального циклу, використовуючи низку педагогічних тестів, з метою визначення фізичного стану на відповідному етапі підготовки та корекції навчально-тренувального процесу. За результатами дослідження виявлено динаміку функціональної та фізичної підготовленості висококваліфікованих хокеїсток упродовж річного тренувального циклу, що дозволяє визначити проблемні етапи, планування засобів і методів фізичної підготовки. Дані педагогічного контролю за рівнем фізичної підготовленості розкривають низку проблем, які вимагають, не тільки теоретичного аналізу, але й експериментальної перевірки.
  • Документ
    Оптимізація контролю фізичної підготовленості спортсменок високого класу в хокеї на траві різних ігрових амплуа
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych
    У статті визначено ефективність системи оцінювання фізичної підготовленості висококваліфікованих спортсменок у хокеї на траві, протягом річного тренувального циклу. У запропонованій системі оцінювання використовувалася методика пропорційних шкал. Матеріал і методи: показники за запровадженою методикою визначалися за допомогою переведення результатів тестування рухових якостей хокеїсток у бали. У результаті дослідження виявлено зв’язок між показниками фізичної підготовленості хокеїсток та їх ігровим амплуа. З’ясовано позитивний вплив упровадження шкали оцінювання в балах за результатами тестів для контролю фізичної підготовленості висококваліфікованих хокеїсток у різних періодах макроциклу підготовки.
  • Документ
    Особливості свідомого відношення студентів закладів фахової передвищої освіти до занять фізичною культурою
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Харченко Сергій; Kharchenko Serhii; Химченко Олександр Вікторович; Khymchenko Oleksandr Viktorovych; Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych
    Дане дослідження спрямоване на вивчення й удосконалення фізичного виховання студентів у процесі навчання у закладі фахової передвищої освіти та обґрунтовуються педагогічні умови свідомого відношення до фізкультурно- спортивної діяльності на основі взаємодії між викладачами і студентам. Фахова передвища освіта зорієнтована переважно на надання професійних знань та прикладних професійних умінь і меншою мірою на формування навичок збереження власного здоров’я, що здійснюється зазвичай засобами ППФП (виконання фізичних вправ, здійснення рухової активності, спортивні ігри тощо) на заняттях з фізичної культури і обмежене обсягами навчальних планів освітніх програм та відповідними освітніми стандартами для закладів фахової передвищої освіти. Роботи полягає у впровадженні у програму занять фізичною культурою студентів закладів фахової передвищої освіти, в межах якої: динамічна витривалість, стійкість до несприятливих факторів, вольові якості розвиваються за допомогою тривалих аеробних вправ; силова витривалість розвивається вправами для м’язів спини, для м’язів хребта, для м’язів ніг, для розвитку рухливості суглобів плечового поясу, для черевного пресу, для м’язів рук; точність рухів, просторова орієнтація, м’язова чуттєвість розвивається за допомогою вправ у парах з м’ячом на місці і в русі; рухливість у суглобах, сила, спритність розвивається за допомогою як активних, так і пасивних вправи з великою амплітудою рухів; спритність, точність, координація; рішучість, уміння працювати в команді, активність, наполегливість, емоційна стійкість розвиваються через спортивні естафети з предметами та спортивні ігри. Удосконалено зміст програми занять фізичною культурою питаннями: збереження здоров’я та значення фізичної культури (підготовки) у професійній діяльності майбутніх фахівців фахової перед вищої освіти, профілактиці захворюваності й реабілітації; особливостями фізичної підготовки фахівців; системи медичних знань з оздоровчими технологіями.
  • Документ
    Порівняння фізичних та психологічних показників учнів, які використовували модуль панкратіон, та традиційні методи фізичного виховання
    (Гельветика, 2024) Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii Viktorovych; Міщенко Олександр Володимирович; Mishchenko Oleksandr Volodymyrovych; Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych; Химченко Олександр Вікторович; Khymchenko Oleksandr Viktorovych
    У статті досліджується важливість фізичного виховання у загальній середній освіті та обґрунтовується впровадження варіативного модуля "Панкратіон". Панкратіон, як традиційне грецьке бойове мистецтво, має великий потенціал для роз-витку фізичних, психічних та соціальних якостей учнів. Вивчення основних прийомів, стратегій та тактик панкратіону допо-магає формувати здорові звички, покращувати фізичну підготовку та загальний стан здоров'я учнів.У статті описано методи дослідження, що використовувалися для аналізу впливу фізичного виховання на учнів, а також детальну програму занять, яка включає розминку, загальну підготовку, вивчення основних прийомів, практичне застосування, стратегії та тактику використання панкратіону, заминку та розтяжку. Програма занять побудована таким чином, щоб поступово залучати учнів до фізичної активності, надаючи їм можливість освоїти базові елементи панкратіону та розви-нути важливі навички.Методи дослідження включали анкетування учнів, спостереження за проведенням занять та аналіз результатів фізичних тестів. Анкетування дозволило визначити ставлення учнів до фізичного виховання та панкратіону зокрема, їхні очікування та мотивацію. Спостереження за заняттями дало змогу оцінити ефективність навчальної програми та її вплив на фізичний розвиток учнів. Аналіз результатів фізичних тестів дозволив об'єктивно оцінити зміни в фізичному стані учнів до та після впровадження модуля "Панкратіон".Результати дослідження свідчать про позитивний вплив фізичної активності на формування стійких здорових звичок, соціальних навичок та профілактику захворювань. Зокрема, учні відзначили покращення фізичної форми, підвищення рівня енергії, покращення настрою та загального самопочуття. Важливим аспектом є також розвиток дисципліни, витривалості та самоконтролю, які є невід'ємними частинами навчального процесу панкратіону.Зважаючи на отримані результати, впровадження модуля "Панкратіон" у шкільну програму є доцільним і може стати ефективним засобом покращення фізичного виховання учнів. Це дозволить не лише зміцнити фізичне здоров'я молоді, але й сприятиме їхньому всебічному розвитку, підвищенню мотивації до навчання та формуванню позитивного ставлення до здорового способу життя.
  • Документ
    Структура фізичної підготовки висококваліфікованих спортсменок у хокеї на траві в річному макроциклі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych
    У статті представлено результати дослідження структури фізичної підготовки висококваліфікованих хокеїсток у річному макроциклі з метою визначення найбільш ефективної структури фізичної підготовки висококваліфікованих хокеїсток у здвоєному річному тренувальному циклі відповідно до теорії періодизації. За результатами дослідження визначено прийнятну структуру фізичної підготовки висококваліфікованих хокеїсток упродовж річного тренувального циклу, що дозволяє визначити проблеми планування спрямованості, засобів та методів фізичної підготовки в структурних утвореннях макроциклу.
  • Документ
    Сучасний стан розвитку аматорського футболу Сумської області
    (Видавничий дім «Гельветика», 2024) Кисельов Валерій Олександрович; Харченко Сергій Миколайович; Гончаренко Володимир Іванович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Honcharenko Volodymyr Ivanovych
    Невід’ємною частиною сучасного суспільного життя є масові спортивні заходи, які відвідують численні вболівальники тих чи інших видів спорту. Одним із найбільш популярних спортивних видовищ, безперечно, є футбол. Футбол є складником фізичної культури і спорту й частиною культурного життя суспільства, що сприяє збереженню та зміцненню здоров’я людини, розвитку її фізичних і морально-вольових здібностей, організації змістовного дозвілля. За більш ніж 130 років існування цей вид спорту став найпопулярнішим видом спорту у світі як за кількістю відвідувачів футбольних матчів, так і за кількістю людей, що займаються футболом як на любительському, так і на професійному рівнях. Футбольна Сумщина завжди була багата на яскраві дарування, однак більшості з них так і не вдалося сповна реалізуватися. Перед тим як спробувати себе на високому рівні, зривали оплески місцевих вболівальників Борис Шуршин, Віктор Гальченко Володимир Шатохін, Валерій Жилін, В’ячеслав Хруслов, Сергій Страшненко, Василь Луговий, Віктор Соловйов. Із молодшого покоління варто виокремити Сергія Білозора, В’ячеслава Сердюка, Максима Білецького, Дмитра Бермудеса, Артема Безродного, Сергія Страшненка (молодшого), Олега Гусєва. Стаття присвячена огляду й аналізу стану аматорського футболу в Сумській області в сезонах 2020, 2021, 2022 та 2023 років. Розглядаються зміни у форматі змагань, кількісний склад учасників турнірів і їхні результати. Проводиться детальний аналіз турнірних таблиць на різних етапах чотирьох останніх сезонів. Також висвітлені результати кожної команди, їхні місця в турнірних таблицях і географічний розподіл команд. Подані ключові статистичні дані чемпіонату Сумської області з футболу у визначених сезонах, кількість учасників у змаганнях різних рівнів і кількість зіграних матчів.
  • Документ
    Удосконалення фізичної підготовки воротарів у хокеї на траві
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гончаренко Володимир Іванович; Лапицький Віталій Олександрович; Гончаренко Ольга Миколаївна; Honcharenko Volodymyr Ivanovych; Lapytskyi Vitalii Oleksandrovych; Honcharenko Olha Mykolaivna
    У статті розглядається вдосконалення фізичної підготовки висококваліфікованих воротарів у хокеї на траві та аналіз методики впливу на провідні системи енергозабезпечення шляхом оптимізації основних компонентів дозування фізичних навантажень (інтенсивності, кількості повторень, тривалості інтервалів роботи й відпочинку, характеру відпочинку тощо), а також раціонального розподілу навантажень різної спрямованості впродовж річного циклу підготовки.
  • Документ
    Управлінська діяльність тренера висококваліфікованих жіночих команд із хокею на траві в змагальному процесі
    (2015) Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych; Гончаренко Ольга Миколаївна; Honcharenko Olha Mykolaivna
    У статті розглядаються управлінські впливи тренера на змагальну діяльність кваліфікованих спортсменок у хокеї на траві, акцентується увага на педагогічній майстерності тренера як суб’єкта управління командою під час безпосередньої підготовки до змагань і в окремо взятих матчах. Доведено, що аналіз педагогічних управлінських впливів тренерів жіночих команд-учасниць чемпіонату України з хокею на траві свідчить про те, що керівництво командою в процесі безпосередньої підготовки до змагань і під час участі в них – це найбільш складний та відповідальний етап роботи тренера. Передусім, це зумовлено тим, що саме результат, досягнутий у змаганнях, є тим мірилом, яке досить точно відображає ефективність підготовки команди та кваліфікацію тренера.
  • Документ
    Форми організації позакласної роботи учнів молодших класів та їх вплив на фізичний школярів
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Бондаренко Юлія Анатоліївна ; Bondarenko Yuliia Anatoliivna; Гаркавина Євгеній; Harkavyna Yevheniy; Беспалова Оксана Олександрівна; Bespalova Oksana Oleksandrivna; Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych; Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych
    Стаття присвячена організації позакласної роботи учнів молодших класів. Аналізується вплив різних форм організації позакласної роботи учнів на їх фізичний розвиток. Професіоналізм педагога полягає в оволодінні найбільшою кількістю форм роботи та вмінням їх використовувати для вирішення конкретної педагогічної задачі з максимальним виховним ефектом. Вирішення цього важливого завдання покладено насамперед на систему освіти, що потребує принципово нових підходів до навчання, виховання та підготовки до самостійного життя підростаючого покоління, постійного оновлення форм та методів навчання з метою більш ефективного їх впливу на розвиток творчої особистості учня. На сучасному етапі фахівцями, вчителями фізичної культури постійно ведеться робота з пошуку раціонального підходу до використання часу, що відводиться на шкільне фізичне виховання. Добитися поліпшення здоров’я в рамках тільки уроків фізичної культури практично неможливо, а також повною мірою подолати наростаючу гіподинамію і гипокінезію. Крім тоголише незначна частина школярів охоплена позакласними і позашкільними формами фізкультурних занять, тому компенсувати недостатню оздоровчу ефективність шкільної системи фізичного виховання покликані, в тій чи іншій мірі, позакласні заняття, основним напрямком діяльності яких є активний відпочинок з використанням фізичних вправ, ігор,змагань тощо. .

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук

We collect and process your personal information for the following purposes: Authentication, Preferences, Acknowledgement and Statistics.
To learn more, please read our
privacy policy.

Customize