Перегляд за Автор "Holovchenko Oleksii Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення швидкісних та швидкісно-силових здібностей у школярів спортивних секцій з легкої атлетики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychСтаття присвячена проблемі розвитку фізичних якостей у школярів. Існуючі програми підвищення ефективності фізичної культури і спорту враховують один із компонентів особистісно орієнтованого підходу, маючи за мету підвищення або фізичної підготовки, або рівня здоров'я, або мотиваційної структури особистості. Тому розробка програм удосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей на базі спортивних секцій визначає актуальність та новизну дослідження. Розроблено програму вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей «Олімпієць» з теоретичним та практичним напрямами підготовки. Теоретичний напрям передбачав розгляд теоретичних питань фізичної культури і спорту. Практичний напрям включав удосконалення техніки бігу хлопців на середні та довгі дистанції з урахуванням каденсу із застосування мобільних додатків, спеціальні бігові вправи та вправи на вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей (стрибкові вправи, вправи з обтяженнями, вправи з власною вагою тіла або вагою тіла партнера).Документ Використання методу проєктів на заняттях з фізичного виховання як засіб підвищення інтересу до навчання студентів у ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ статті розкриваються особливості використання методу проектів на заняттях із фізичного виховання. Актуалізована можливість покращення фізичного та емоційного стану студента у процесі його проектної діяльності, а також підвищення інтересу до занять. Спортивні свята, естафети та квест-ігри – форми залучення студентів до систематичних занять фізичними вправами, які сприяють пропаганді здорового способу життя, розвитку фізичних якостей, покращення діяльності основних фізіологічних систем організму, виховання позитивних морально-вольових якостей та творчих здібностей.Документ Нетрадиційні форми занять з фізичного виховання(2021) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ навчальному посібнику міститься інформація про зміст та особливості проведення веселих спортивних свят, квестів та міні-квестів за програмним матеріалом. Навчальний посібник створено для студентів та викладачів з фізичного виховання педагогічних університетів.Документ Особливості використання засобів відновлення у процесі підготовки бігунів-стаєрів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Козирка Владислав; Kozyrka Vladyslav; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii IvanovychУ даній статті розкрито особливості використання засобів відновлення у процесі підготовки бігунів-стаєрів. Наголошено на пошуку нового раціонального введення та використання додаткових засобів для відновлення у структурі тренувального процесу проходить спираючись на рівень інтенсивності вправ що виконуються тобто спираючись на величину функціональних зрушень у атлетів. Автором публікації було виокремлено необхідність у використанні додаткових засобів (дихання за допомогою додаткового кисневого пристрою) що впливають на стимуляцію процесів відновлення фізичного рівня працездатності у процесі тренування (протягом етапу спортивного удосконалення) бігунів на довгі дистанції особливо якщо поступово збільшувати рівень інтенсивності навантажень та напруження у процесі змагальної діяльності.Документ Оцінка фізичної активності студентів спеціальності спеціальна освіта логопедія(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii IvanovychВ результаті оцінки фізичної активності студентів- логопедів встановлено середній рівень з енерговитрат (2346,029±56,04 ккал/кг) та еквівалентну норму фізичного розвитку (86,36%).Документ Система фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України та Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa OleksandrivnaСтаття присвячена розвитку та становленню фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України та Польщі. Аналізується історіографія та програмно-нормативне забезпечення фізичного виховання цих країн. Спираючись на аналіз та узагальнені дані літературних джерел, подається коротка порівняльна характеристика розвитку фізичного виховання України та Польщі. Фізичне виховання розглядається як невід’ємна складова гармонійного розвитку особистості. Перспективи подальших розвідок у даному напрямі полягають в експериментальному обґрунтуванні ефективності авторських програм фізичного виховання польських студентів.Документ Теоретичні та практичні умови формування всебічно розвиненої особистості засобами фізичної культури і спорту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaСкладовою частиною загальної культури суспільства, спрямованої на зміцнення здоров'я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини є фізична культура. З метою вивчення теоретичних та практичних умов формування всебічно розвиненої особистості засобами фізичної культури і спорту проведено аналіз науково-методичної літератури. Результати проведеного аналізу дозволили визначити наявність термінології «фізична культура особистості», «особистісна фізична культура». Установлено, що ефективний розвиток особистості засобами фізичної культури забезпечується такою сукупністю психолого-педагогічних умов: опора на особистісно-орієнтовану освіту; орієнтація процесу фізкультурної освіти на розвиток загальної та спеціальної культури; цілеспрямоване формування ціннісної структури розвитку особистості, єдності ціннісної, характерологічної, фізичної, культурологічної складових.Документ Індивідуалізація тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів(2020) Титович Андрій Олександрович; Томенко Олександр Анатолійович; Головченко Олексій Іванович; Востоцька Ірина Федорівна; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Vostotska Iryna FedorivnaУ монографії розглянуто сучасні підходи щодо індивідуалізації тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів. На основі експериментальних досліджень і практичного досвіду здійснено теоретичний аналіз проблеми взаємозв’язку результативності спортивної діяльності і психічного стану спортсменів; визначено ознаки психічних станів спортсменів, що сприяють підвищенню індивідуальних показників при виконанні вправ з переважним проявом складної координації, витривалості та швидкісно-силових якостей; виявлено ознаки психічного стану адекватного цілям і умовам виконання вправ, при відрізненні конкретних задач, що стоять перед спортсменом у процесі виконання їх на тренуванні; розроблено способи оцінки відповідності психічного стану, що виникає у спортсмена перед виконанням вправ, їх специфіці і конкретним задачам тренування з метою індивідуалізації його тренувального процесу. Значна увага приділяється визначенню прогностично-інформативних ознак психічного стану спортсменів, які можна використовувати для індивідуалізації їх тренувального процесу та оцінки успішності їх тренувальної діяльності.