Перегляд за Автор "Hod Borys Vasylovych"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховний ідеал всебічно і гармонійно розвиненої особистості у творчому доробку О. Строніна(2014) Год Борис Васильович; Hod Borys Vasylovych; Пилипенко В. В.; Pylypenko V. V.Стаття присвячена освітній діяльності Олександра Івановича Строніна у сфері поширення вітчизняних недільних шкіл. Доведена його провідна роль у відкритті більшості недільних шкіл Полтавщини. Обґрунтовуються педагогічні, організаторські та адміністративні здібності вчителя як фундатора мережі недільних шкіл. Розкриті шляхи налагодження взаємодії навчальних закладів регіону з метою поширення народної освіти. Простежується шлях становлення недільних шкіл у світлі освітньої діяльності педагога. Розглядається методична робота вчителя в контексті створення «Азбуки» за новітнім підходом В. Золотова. Акцентується увага на тому, що більшість успіхів у діяльності досліджуваних закладів були пов’язані з ініціативами О. Строніна.Документ Наукові підходи дослідження проблеми професійної підготовки вчителя історії у вітчизняних педагогічних інститутах (1934-1958 рр.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Год Борис Васильович; Hod Borys Vasylovych; Кравченко Д.; Kravchenko D.У статті визначено систему загальнопедагогічних та історико-педагогічних наукових підходів як комплексний засіб дослідження проблеми підготовки вчителя історіїупедагогічних інститутах України у 1934-1958 рр.Документ Німецький університет як суб'єкт інтернаціоналізації: ретроспективний аналіз(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Год Борис Васильович; Hod Borys VasylovychУ статті досліджено еволюцію німецького університету як суб'єкта інтернаціоналізації. Простежено становлення середньовічних університетів. Охарактеризовано освітні погляди Вільгельма фон Гумбольдта на зміст університетської освіти. Визначено освітні орієнтири німецького університету. Окреслено мету реформ університетської освіти в Німеччині.Документ Религиозно-педагогические идеи гуманиста Эразма Роттердамского в его философском наследии (ХVІ век)(2015) Год Борис Васильович; Hod Borys VasylovychУ статті розглядається педагогічна думка Еразма Роттердамського. Підкреслюється спадкоємність Північного гуманізму з християнською педагогічною традицією. Автор статті обґрунтовує креативність педагогічних ідей Еразма в контексті «християнського гуманізму» та його «філософії Христа». Доведено, що заслуга Еразма Роттердамського полягала у вивільненні з християнського вчення його морально-етичної сутності. Автор акцентує увагу на тому, що Еразм Роттердамський прагнув зробити етику християнства мірою повсякденного поведінки, а не предметом схоластичних дискусій.Документ Становлення політехнічної моделі вищої освіти в країнах Західної Європи(2015) Год Борис Васильович; Hod Borys VasylovychУ статті простежується ґенеза політехнічної моделі вищої освіти в континентальній Європі – нового, технічного типу вищої школи, що набув широкого розповсюдження у Франції, Німеччині, Швейцарії. Серед переваг політехнік виокремлено глибоку природничо-наукову підготовку, зокрема з математики, фізики та хімії, поєднання загально-інженерних курсів із професійно-практичною роботою на виробництві та в наукових лабораторіях. Показано, що континентально-європейська традиція інженерної освіти була імплементована Росією, США, Японією, Китаєм та іншими країнами при створенні вищих технічних навчальних закладів.Документ «Інтелекуальний туризм» як чинник розвитку вітчизняної освіти (XІV–XVIII ст.)(2014) Год Борис Васильович; Hod Borys VasylovychУ статті схарактеризовано основні напрями «інтелектуального туризму» української молоді в XІV–XVIII століттях та вплив цього чинника на розвиток вітчизняної освіти. Визначено, якщо в XІV–XVI століттях українці віддавали перевагу італійським, польським і французьким університетам, то в XVII–XVIII століттях – англійським і, особливо, німецьким. Багато високоінтелектуальних представників тогочасної української еліти (козацької старшини, церковних і освітніх діячів) були вихованцями європейських вищих навчальних закладів, насичуючись передовими ідеями та ретранслюючи їх на українські землі, сприяли розвитку вітчизняної освіти й культури.