Перегляд за Автор "Havrylo Olena Illivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 50
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Role of Teachers’ Readiness for Ecological Education in Forming Preschoolers’ Environmental Awareness(2020) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaThe article considers the impact of the level of professional and personal readiness of the teachers of preschool education institutions on the process of children’s environmental awareness formation. We have assumed that the ways in which the educational process is organized (forms, methods, means) and behavior of adults surrounding children directly affect the results of environmental education of the younger generation.Документ Активізація розумової діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою(2021) Куцай Інна Михайлівна; Kutsai Inna Mykhailivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено активізація розумової діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Борошнисторосяні гриби північної частини Харківського Лісостепу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaДля півночі Харківського Лісостепу представлено 48 видів з 9 родів порядку Erysiphales. Найбільша кількість видів паразитує на представниках родин Rosaceae, Asteraceae, Fabaceae. Найбільше видів рослин-живителів також належить до цих родин. Проаналізовано поширення борошнисторосяних грибів у різних рослинних угрупованнях. Найбільша видова різноманітність характерна для культурних ценозів та широколистяних лісів.Документ Використання емоційності дошкільників у процесі ознайомлення із сезонними явищами у природі(2016) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaСтаття присвячена проблемі виховання емоційного ставлення дошкільників до природних явищ. Метою статті є проаналізувати й довести значення емоцій дітей дошкільного віку при ознайомленні з сезонними змінами у природі для успішного засвоєння ними навчального матеріалу, формування в них екологічної свідомості та культури. Дослідження проведено на основі педагогічної практики студентів у ДНЗ. Було доведено, що при застосуванні методів, прийомів та засобів, що викликають емоційний відгук вихованців, програмовий матеріал засвоюється всіма дітьми найбільш ефективно. Отже, необхідно акцентувати увагу студентів на важливості формування емоційного компоненту при ознайомленні дошкільників із природою.Документ Виховання цінностей громадянського суспільства у студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки(2020) Пугач Віта Олександрівна; Puhach Vita Oleksandrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі визначено та науково обґрунтовано фундаментальні цінності громадянського суспільства, правові основи та роль інститутів громадянського суспільства у вихованні у студентської молоді цінностей громадянського суспільства; подальшого розвитку у дослідженні набули: сутність поняття «цінність» як центральної категорії виховання, поняття «громадянське суспільство» як сукупності інститутів, відносин і цінностей; особливості виховання толерантності та віротерпимості, громадянськості та патріотизму студентської молоді в умовах глобалізації і трансформації суспільства.Документ Гриби порядку Erysiphales Краснопільсько-Тростянецького геоботанічного району(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaПодано результати вивчення мікофлори порядку Erysiphales на території Краснопільсько-Тростянецького геоботанічного району. Виявлено 45 видів з 9 родів, поширених у різних рослинних угрупованнях. Відмічені найпоширеніші та найрідкісніші представники.Документ Досвід формування соціальних цінностей у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в закладах освіти Німеччини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaСтаття присвячена вибору рекомендацій щодо ефективного залучення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку до суспільства, формування у них цінностей сучасного європейця, на прикладі роботи закладів освіти Німеччини. Метою статті є пошук змісту, цікавих форм і методів з точки зору застосування їх в українській дошкільній і початковій освіті. В останні роки в Україні є значний інтерес до освітньої системи Німеччини. Завдяки аналізу програм німецьких шкіл і дитячих садків та відгуків українських педагогів виділено сім умов формування у дітей соціальних цінностей за умови дотримання відповідності природному ходу психічного і фізичного розвитку.Документ Дослідна робота з ознайомлення дітей старшого дошкільного віку із сезонними явищами під час прогулянок(2021) Лебеденко Оксана Михайлівна; Lebedenko Oksana Mykhailivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ дослідженні теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність методичного забезпечення дослідної роботи з ознайомлення дітей старшого дошкільного віку із сезонними явищами під час прогулянок у закладах дошкільної освіти. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Екологічні екскурсії як форма екологічного виховання старших дошкільників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ статті розглянуто питання організації екскурсій у природу для старших дошкільників як особливої форми екологічного виховання. Актуальність даної проблеми постала у зв'язку із загостренням екологічної кризи та необхідністю змінити ставлення людей до природного оточення з прагматичного на екоцентричне. Починати розв'язання цих завдань варто з дошкільного дитинства. На даний час існує багато поглядів на екологічне виховання, також багатьма педагогами розробляються ефективні форми та методи формування екологічної культури дошкільників. У той же час вивчення довкілля безпосередньо у природі та виховання любові до неї були у центрі уваги класиків педагогіки: К. Ушинського, С. Русової, А. Макаренка, В. Сухомлинського. Метою статті є доведення ефективності екологічних екскурсій зі старшими дошкільниками як форми екологічного виховання. Результати дослідження. Через складність в організації та проведенні екскурсії нечасто використовуються у закладах дошкільної освіти, хоча вони забезпечують розв'язання багатьох завдань – як виховних, так і освітніх. Організація екологічної екскурсії вимагає попередньої підготовки вихователя і дітей, добору та використання ряду методів і засобів, зокрема, проблемних та дослідницьких завдань, а для закріплення результатів обов'язково проводиться підсумкова бесіда. В ході дослідження ми виділили рівні екологічної вихованості та визначили їх критерії для доведення ефективності системи екологічних екскурсій. У результаті проведеної роботи помітно (на 50–70%) збільшилася кількість дітей з високим рівнем екологічної вихованості, у них сформувалися знання, позитивне ставлення до об'єктів природи та екологодоцільна поведінка. Висновки та перспективи подальших наукових розвідок. Як свідчить дослідження, екологічні екскурсії повинні активно використовуватися у практиці закладів дошкільної освіти як ефективна форма екологічного виховання дітей.Документ Комунікативний підхід у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку(2021) Гупал Марина Олексіївна; Hupal Maryna Oleksiivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ дослідженні з’ясовані теоретичні основи застосування комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку; теоретично обґрунтовано методику реалізації комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку; експериментально перевірено ефективність методики реалізації комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку; розроблено навчально-методичні рекомендації щодо реалізації комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Концепція "здоров'я" у сучасній медицині(2011) Дьяченко Анатолій Григорович; Diachenko Anatolii Hryhorovych; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Дьяченко Павло Анатолійович; Diachenko Pavlo AnatoliiovychУ статті розглядається з історичних і біосоціальних позицій парадигма здоров'я/хвороба. Вказується на дуалістичну (біосоціальну) основу сучасного розуміння цих термінів.Документ Методичні рекомендації до вибіркової навчальної дисципліни «Організація природоохоронної діяльності з учнями та їх родинами»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaМетодичні рекомендації розроблені для здобувачів освітиденної тазаочної форм навчання у відповідності до навчального плану підготовкимагістрів за спеціальністю 013 Початкова освіта. Збірник містить питання іпрактичні завдання до кожної теми, методичні порадидо їх виконання, практичні рекомендації та вимоги до самостійної роботи з організації природоохоронної діяльності як молодших школярів, так і їх батьків та інших членів родини.Документ Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика ознайомлення дітей з природним довкіллям та соціумом»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaМетодичні рекомендації розроблені для здобувачів освіти за скороченим терміном навчання денної та заочної форм навчання у відповідності до навчального плану підготовки бакалаврів за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. Збірник містить методичні поради, практичні рекомендації та вимоги до виконання самостійної роботи з дисципліни «Методика ознайомлення дітей з природним довкіллям та соціумом».Документ Мікологічні дослідження на Сумщині(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Карпенко Катерина Кіндратівна; Karpenko Kateryna KindrativnaПодано коротку історію дослідження мікофлори на території Сумської області з 1887 по 2000 рр.Документ Облігатнопаразитні мікроміцети природоохоронних територій Сумського геоботанічного(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ 9 природоохоронних об’єктах (заказниках, заповідних лісових урочищах і парках-пам’ятках садово-паркового мистецтва) на території Сумського геоботанічного округу виявлено 93 види облігатнопаразитних мікроміцетів, які належать до порядків Peronosporales, Erysiphales, Uredinales та Ustilaginales. У статті подано їх розподіл за рослинними угрупованнями. Більшість паразитних грибів виявлено в лісових формаціях (57 видів), у степових знайдено 39 видів, лучних – 16 і болотних – 14. Також зазначені паразити рідкісних рослин у цих угрупованнях.Документ Облігатнопаразитні мікроміцети природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ 9 природоохоронних об'єктах Сумського геоботанічного округу виявлено 93 види облігатнопаразитних мікроміцетів, які належать до порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales та Ustilaginales. У статті подано їх розподіл за рослинними угрупованнями. Більшість представників знайдено у лісових і степових формаціях. Також зазначені гриби-паразити рідкісних рослин даної території.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети на рідкісних рослинах Сумського геоботанічного округу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaБули проведені обстеження природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу, де на рідкісних рослинах виявлені специфічні для них гриби-паразити.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети на синантропних рослинах Харківського лісостепу(2000) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaНа території Харківського Лісостепу на синантропних рослинах виявлено 67 представників порядку Uredinales, 42 - Erysiphales, 32 - Peronosporales і 10 - Ustilaginales. На бур'янах паразитували мікроміцети 72 видів, а виключно на культурних рослинах - 38 видів.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети штучних та рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2006) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaПодані результати мікологічних досліджень штучних і рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу. У штучних лісонасадженнях виявлено 64 види представників порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales і Ustilaginales. У культурних угрупованнях - 105 видів мікроміцетів. У рудеральних фітоценозах зареєстровано 61 вид вказаних порядків.Документ Організаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у Великій Британії та Україні: порівняльний аналіз(Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Technicznej w Katowicach, 2019) Павлущенко Наталія Миколаївна; Шаповалова Ольга Віталіївна; Харькова Євдокія Дмитрівна; Гаврило Олена Іллівна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Shapovalova Olha Vitaliivna; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Havrylo Olena IllivnaУ розділі монографії зроблено порівняльний аналіз організаційних засад функціонування загальноосвітніх закладів Великої Британії і України.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »