Перегляд за Автор "Havrylo Lidiia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчальний проект як стратегія інтеракції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Атанасова М. П.; Atanasova M. P.; Гаврило Лідія Миколаївна; Havrylo Lidiia MykolaivnaСтаття присвячена проблемі використання проектного методу, який збагачує навчальний процес і змінює традиційний підхід до навчання. Власний досвід викладання ділової німецької мови в Академії банківської справи довів доцільність його використання, він пропонує своєрідну інноваційну організацію навчально-виховного процесу, сприяє підвищенню ефективності та результативності освітніх послуг.Документ Підготовка вчителя початкової школи в Німеччині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Гаврило Лідія Миколаївна; Havrylo Lidiia Mykolaivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaНімецька та українська системи підготовки вчителів початкових класів мають багато спільних аспектів, однак і досить багато відмінностей. Головні з них – досить велика варіативність вибору фахових курсів та два ступені навчання (теоретичний і практичний) у Німеччині. Навчання в педагогічних інститутах і університетах орієнтоване на тип і ступінь школи, тобто окремо готуються вчителі для початкових, основних, реальних шкіл та гімназій, професійних та спеціальних шкіл, значні відмінності взагалі в системі освіти різних земель. Спільним є намагання і української, і німецької освіти забезпечити відповідність фахової підготовки загальноєвропейським стандартам за рахунок введення кредитно-модульної системи.Документ Художній дискурс у процесі формування кроскультурних компетенцій студентів(2014) Гаврило Лідія Миколаївна; Havrylo Lidiia MykolaivnaУ статті розглядається можливості формування кроскультурної компетенції студентів у процесі інтерпретації художнього дискурсу. Автор доводить, що формування кроскультурної компетенції через художній дискурс і в процесі інтерпретації тексту полягає в декодуванні інтенцій автора, виявленню серед множинності тлумачень імпліцитного змісту замислу автора та його ідеї. З’ясовано, що авторська сугестія й естетична складова художнього тексту сприяють активному формуванню уявлень студентів про національно-специфічні відмінності між культурами через їх власні суб’єктивні оцінки.