Перегляд за Автор "Harashchuk Kyrylo Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти(2013) Гаращук Кирило Володимирович; Harashchuk Kyrylo VolodymyrovychУ статті з’ясовано теоретичні засади та результати реалізації структурних реформ у системі загальної середньої освіти сучасної Великої Британії; представлено основні характеристики неолейбористської освітньої політики; виявлено змістові та процесуальні особливості діяльності нових типів (спеціалізовані школи, міські академії, школи-маяки, Зони освітньої дії) загальноосвітньої середньої школи сучасної Великої Британії, створених у процесі диверсифікації освітньої системи; охарактеризовано суттєві структурні перетворення на всіх рівнях функціонування системи загальної середньої освіти Великої Британії (Англії).Документ Розширені школи як інноваційний структурний компонент системи середньої освіти Великої Британії(2015) Гаращук Кирило Володимирович; Harashchuk Kyrylo VolodymyrovychУ статті досліджені особливості діяльності нових типів загальноосвітньої середньої школи Великої Британії (на прикладі «розширених шкіл»). Зокрема, визначено роль і місце «розширених шкіл» у системі сучасної британської середньої освіти; окреслено можливості творчого використання британського досвіду функціонування «розширених шкіл» у системі української загальної середньої освіти. Доведено, що вивчення позитивного впливу «розширених шкіл» на якість освіти суспільства в цілому може стати важливим фактором наближення вітчизняної школи до потреб сучасного життя, посприяти інтеграції України у світове освітнє середовище.Документ Структурні реформи в системі загальної середньої освіти сучасної Великої Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Гаращук Кирило Володимирович; Harashchuk Kyrylo VolodymyrovychУ дисертації з’ясовано теоретичні засади, змістові й процесуальні особливості та результати реалізації структурних реформ у системі загальної середньої освіти сучасної Великої Британії; окреслено можливості творчого використання британського досвіду структурних реформ у системі загальної середньої освіти України. Виокремлено основні аспекти та етапи вивчення проблеми дослідження в порівняльно-педагогічних студіях радянського та пострадянського часу, схарактеризовано понятійно-термінологічний апарат дослідження. Визначено етапи та тенденції розвитку структурних реформ британської системи загальної середньої освіти у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.; установлено провідні чинники, що зумовили здійснення структурних реформ у сучасних умовах (кінець ХХ – початок ХХІ ст.); висвітлено теоретичні засади досліджуваних реформ (теорія вибору школи, теорія персоналізації навчання, теорія інноваційних шкільних мереж). Виявлено змістові та процесуальні особливості діяльності нових типів загальноосвітньої середньої школи сучасної Великої Британії, створених у процесі диверсифікації освітньої системи. Окреслено можливості творчого використання британського досвіду структурних реформ у процесі розвитку системи загальної середньої освіти України.Документ Школи-маяки як інноваційний структурний компонент системи британської середньої освіти кінця ХХ - початку ХХІ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гаращук Кирило Володимирович; Harashchuk Kyrylo VolodymyrovychУ статті проаналізовано роботу шкіл-маяків, що стали важливим інноваційним компонентом структурної реформи британської середньої освіти кінця XX - початку XXI cm. З'ясовано функції шкіл-маяків у системі освіти Англії досліджуваного періоду. Доведено, що вивчення досвіду роботи британських інноваційних навчальних закладів і творче його застосування може сприяти успішному входженню України у світовий освітній простір.