Перегляд за Автор "Fan Fei"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні підходи до формування етно‐стильових виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Фан Фей; Fan Fei; Степанова Людмила Василівна; Stepanova Liudmyla VasylivnaМета статті полягає в обґрунтуванні методологічних підходів до формування етно‐стильових виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел у галузі мистецької педагогіки, теоретичне моделювання методологічної бази дослідження проблеми формування етно‐стильових умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. На етапі визначення методологічних засад дослідження проблеми формування етно‐стилістичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за художньо‐герменевтичним підходом встановлено, що методологічну базу дослідження варто доповнити стильовим і культурологічним підходами, які мають посилити дієвість художньо‐ герменевтичного підходу. У ході дослідження доведено доцільність впровадження стильового підходу, за яким має значно посилитися усвідомлене ставлення майбутніх вчителів музичного мистецтва до найважливіших ознак етнонаціональних стилів, володіти техніками їх виконання, вміти розпізнавати етностилістичні ознаки та адекватно їх інтерпретувати. Обґрунтовано доцільність обрання культурологічного підходу крізь призму розуміння специфіки вибудовування основних стратегем освітнього процесу з формування етно‐стильових умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на тлі урахування особливостей онтогенезу тих чи інших етнонаціонільних культур. Адже останні, створюють необхідні умови для кристалізації своєрідних оригінальних етнічних архетипів, з їх подальшим розвитком у конкретні музичні етностилі, які саме й визначають етнічну самобутність музичної культури певного народу. Культурологічний підхід дозволяє вплинути на формування художньо‐культурної свідомості студентів, як майбутніх вчителів музичного мистецтва, та забезпечити високий рівень їх культурологічної освіченості. Перспективами подальших наукових розвідок дисертаційної проблеми є постановка питань щодо розробки педагогічних принципів, методів, умов, прийомів формування етно‐стилістичних умінь учителів музичного мистецтва.