Перегляд за Автор "Dubaseniuk Oleksandra Antonivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ А. С. Макаренко – видатний педагог-новатор ХХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Дубасенюк Олександра Антонівна; Dubaseniuk Oleksandra AntonivnaУ статті розглянуто новаторський досвід А. С. Макаренка - видатного педагога ХХ століття, який створив унікальну філософію виховання, орієнтовану на олюднення як власне процесу виховання, його середовища, так і суб'єктів виховання - вихователів і вихованців. Виділено декілька новаторських підходів: 1) до формування педагогічного колективу як ансамблю яскравих особистостей, що досягають вершин професійної майстерності; 2) до виховання гармонійно розвиненої особистості з високими моральними якостями; 3) до створення інноваційних навчально-виховних закладів різного типу, побудованих на принципах гуманізму, демократії й колективізму. Видатному педагогу вдалося вирішити кореневі проблеми взаємозумовленості матеріально-практичних і духовних основ педагогічного процесу.Документ Життя наповнене смислом(2013) Дубасенюк Олександра Антонівна; Dubaseniuk Oleksandra AntonivnaУ статті проаналізовано суперечливі позиції науковців щодо педагогічної спадщини видатного педагога ХХ століття – А. С. Макаренка; основні етапи його життя і педагогічної діяльності відповідно до потреб сьогодення, виділено періоди його професійного становлення як педагога-творця і новатора. Зазначено випереджальний інноваційний характер педагогічної теорії і практики талановитого педагога. Наголошується, що класик педагогіки, справжній новатор у цій галузі, А. С. Макаренко, який написав більш ніж 150 творів, створив та науково обґрунтував цілісну систему виховання: вчення про дитячий колектив, особистість, дисципліну – як моральну категорію, вимогливість – як найбільшу гуманність.Документ Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проєктування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Дубасенюк Олександра Антонівна; Dubaseniuk Oleksandra Antonivna; Вознюк Олександр Васильович; Vozniuk Oleksandr VasylovychУ статті розглянуто проблему наукової освіти, роль інтеграції науки та освіти на сучасному етапі. Проаналізовано процес формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів у напряму проєктування науково‐педагогічного дослідження у закладах вищої освіти. Проведений педагогічний експеримент довів, що важливою характеристикою наукової та професійної діяльності є дослідницька компетентність як інтегральна особистісна якість, що виявляється у готовності і здатності самостійно засвоювати й отримувати нові знання на основі набутого досвіду та перетворювальної діяльності.