eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Dranovska Svitlana"

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Критерії відбору навчального матеріалу в шкільному курсі «Історія України»
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Драновська Світлана; Dranovska Svitlana
    У статті визначено основні критерії відбору навчального матеріалу в шкільному курсі «Історія України». До таких критеріїв слід віднести: науковість, оптимальне співвідношення фактів і теорії, ідеологічна спрямованість навчання, поєднання політичної, соціально-економічної та культурної складових. Визначення критеріїв може слугувати підставою для аналізу змісту шкільного курсу «Історія України».
  • Документ
    Науково-методичні підходи до відбору фактичного та теоретичного матеріалу у змісті шкільного курсу історії України (60 – поч. 90 рр. ХХ ст.)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Драновська Світлана; Dranovska Svitlana
    У статті проаналізовано науково-методичні підходи до відбору фактичного і теоретичного матеріалу у змісті шкільного курсу історії України (60 – поч.90 рр. ХХ ст.).
  • Документ
    Особливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60–80-х роках XX ст.
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Драновська Світлана; Dranovska Svitlana
    У статті проаналізовано особливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60-80-х роках XX ст. Дослідженням установлено, що важливе місце у вихованні на уроках історії посідає єдність процесу навчання, виховання і розвитку особистості. Особлива роль при цьому надавалася емоційному стану учня і ролі вчителя у навчально-виховному процесі.
  • Документ
    Самостійна робота учнів у процесі навчання історії України (60 – 80 рр. ХХ ст.)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Драновська Світлана; Dranovska Svitlana
    У статті розглядаються питання самостійної роботи учнів у процесі навчання історії України (60 – 80 рр. ХХ ст.) та перспективи її впровадження в навчально-виховному процесі.
  • Документ
    Теоретико-методичні основи змісту шкільної історичної освіти у ХХІ ст.
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Драновська Світлана; Dranovska Svitlana
    У статті досліджено теоретико-методичні основи змісту шкільної історичної освіти на початку ХХІ ст. та з'ясовано, що зміст історичної освіти - це система історичної інформації, яка засвоюється учнями у вигляді історичних знань, умінь і навичок, у яких особистість опановує відомі способи діяльності, досвід творчої пізнавальної діяльності в розв'язанні проблем, емоційно-ціннісний досвід ставлення до світу, до людей та до себе.
  • Документ
    Формування критичного мислення учнів на уроках історії засобами онлайн сервісів навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Драновська Світлана; Dranovska Svitlana
    У статті розглядається питання формування критичного мислення учнів на уроках історії засобами онлайн сервісів навчання. Онлайн навчання є необхідною складовою отримання ґрунтовних знань серед здобувачів освіти. Така форма дозволяє бути активним учасником освітнього процесу, залучатися до цікавих проєктів, виконувати інтерактивні завдання, використовувати гаджети в освітніх цілях. Онлайн сервіси допомагають формувати критичне мислення, так як виникає необхідність працювати з великим об‘ємом інформації, аналізувати, систематизувати та узагальнювати отриманий матеріал. До відомих онлайн ресурсів належить – Historypin, Histography, Google Scholar та інші.
  • Документ
    Інфографіка як сучасний засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках історії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Драновська Світлана; Dranovska Svitlana
    У статті автор розглядає інфографіку як сучасний засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках історії та обґрунтовує необхідність використання цього засобу в освітньому процесі. Інфографіка дозволяє учням обробити великий обсяг інформації в систематизованому й зручному для сприйняття вигляді та забезпечує різнобічне формування будь-якого поняття.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук